Laptop aankoopadvies

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stievydude
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Ik zoek een nieuwe laptop voor mijn vrouw.

Wat ga je met je laptop doen?
Ze gebruikt de laptop voor muziekbewerking (Audacity), muziek te luisteren, om facebook spelletjes te spelen of oude games zoals the sims 2 of 3, Black & White etc., om te surfen en te mailen.

Wat is je budget?
500 à 600 euro. Minder mag ook natuurlijk :)

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop wordt vooral binnenhuis verplaatst van de keuken naar de living. Af en toe word hij buitenshuis meegenomen. Hij zal dus meestal in het stopcontact zitten.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen merkvoorkeuren. Liefst geen DELL omdat ze er nu 1 heeft, en daar is een toets uit en haar voedingsplug zit los.

Extra info/vragen
Ik zou er graag een ssd insteken i.p.v. de harde schijf om hem sneller te laten functioneren. vb: Crucial BX100 250GB of een Crucial MX100 256GB. Ik heb ook al gelezen dat er een soort combinatie van ssd+hd bestaat, maar ik weet niet of dit duurder uitkomt (wsl wel).

Graag een azerty-toetsenbord en een 17 inch scherm.

Ook zit ik in mijn hoofd met 8GB ram, maar ik weet niet of dit momenteel nodig is, voor wat zij hem gebruikt. Het moet wel mogelijk zijn om up te graden naar 8GB indien later nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thewisbone
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-09 18:11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stievydude
  • Niet online
Nog vergeten bij te zetten, graag een azerty toetsenbord. Ik zal het hierboven ook aanpassen.
Sorry, nog vergeten: Liefst een 17 inch scherm omdat mijn vrouw deze grootte gewoon is.

Waarschijnlijk is dit alles moeilijk te combineren voor 500 a 600 euro. Ik heb ook al zitten zoeken...

[ Voor 78% gewijzigd door Stievydude op 26-03-2015 08:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stievydude
  • Niet online
Komt een Amd A4-processor ongeveer overeen met een Intel I3? Qua snelheid/verwerkingen?