Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digidokter.net
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 07-01-2024

digidokter.net

... en 'Niets' van 'Alles' LOL

Topicstarter
Als je de instructies begrijpend leest, dan zie je dat je toch echt eerst toestemming moet vragen.

Maar ik moet zeggen dat dit totaal niet te volgen is. Is je plaatje een vragenlijst waar je antwoorden op wilt? Dan is het een enquete en ga je eerst het toestemmingstraject in. Is dit een discussietopic? Dan mag je het nog een keer proberen in een nieuw topic, maar probeer dan eerst uit te leggen wat je bedoeling is, wat je stelling is en je argumenten. Maar hier is niets mee te doen, zeker niet met je eerste stuk over de regels mbt enquetes
OK dank je. nieuwe poging:
1. Ik heb in de titel aangegeven dat het om een discussie gaat en geen enquete.

2. Mijn afstudeerstage is van het vak kwaliteitsmanagement en gaat om een medewerkerstevredenheidsonderzoek MTO. bij Fact teams van GGZ

3. Inleiding.
Bij GGZ werken ze met FACT-teams:
Instructiekader: mogelijke samenstelling FACT-team
0,80 - 1 FTE psychiater
1.0 meewerkend voorman
7 FTE CM (casemanager)
o waarbinnen tenminste 1 FTE verslavingsdeskundigheid
o waarbinnen tenminste 2 FTE spv
o waarbinnen eventueel 1of 2 FTE met een agogische achtergrond
0,8 FTE psycholoog
0,6 FTE ervaringswerker
0,5 FTE trajectbegeleider / IPS (Individual Placement and Support)

In het onderstaande plaatje heb ik de relaties zichtbaar gemaakt:
Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/15y829s.jpg
Daarnaast optioneel:
Sociaal juridisch dienstverlener
Ergotherapeut
Ambulant Woonbegeleider

4. Mijn onderzoeksvraag/stelling is deze:
Is de face2face norm voor medewerkers van factteams GGZ van 85% praktisch haalbaar? Zo ja, waarom blijven de huidige teams steken op een praktijksituatie van 81%? Is via ketenanalyse de oorzaak van het 4% verlies bij face2face gesprekken te achterhalen?

5. Ik wil dit onderzoek uitvoeren mbv de NEA benchmark en een ketenanalyse van relaties in de FACT-teams. De NEA vragenlijst gebruik ik bij de medewerkers van GGZ FACT-teams om inzicht te krijgen van de arbeidsomstandigheden en tevredenheid. Die spiegel ik met de benchmark 2013 NEA.
De resultaten wil ik anayseren met SPSS en een ketenanalyse.

Mijn vraag aan Tweakers is deze:
Kunnen jullie me op weg helpen om een ketenanalyse te maken en een goed stappen plan. (PvA) te onntwerpen. Dit is wat ik heb gevonden:
Afbeeldingslocatie: http://www.stratumstrategie.nl/images/ketens01.jpg

http://nl.wikipedia.org/wiki/Waardeketen

En veel scripties maar die gaan allemaal over producten en niet over medewerkers.

6.Voor mijn interview wil ik mbv de ketenanalyse variablen vinden die ik kan omzetten in vragen voor interviews. Met die antwoorden en variablen wil ik in spss het geheel operationaliseren en uitwerken naar een conclusie en antwoorden.

Ik ben een noob op spss en ketenanalyse in ben me aan verdiepen maar kan wel wat hulp gebruiken...:) _/-\o_

Hopelijk ben ik duidelijk in wat ik wil en hoe ik het wil mochten jullie vragen hebben stel ze gerust...

Verstand van 'Alles' van 'Niets'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-10 13:09

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Sorry maar ik zie nog steeds geen wetenschappelijke of levensbeschouwelijke discussiewaarde. Je kunt wel zeggen dat je wil discussiëren maar je neemt nog steeds geen stelling, geeft geen argumenten en nodigt, buiten het woordje "discussie" in de titel, niet echt uit tot discussie. Je stelt wel vragen; maar als die beantwoord zijn is het toch klaar en hoeft er niet meer gediscussieerd te worden? En wederom heb je niet eerst toestemming gevraagd...

Daarbij komt dat dit een vraag is om je op weg te helpen bij een afstudeerstage. Ik neem aan dat je voor vragen in die context contact op kunt nemen met medestudenten, stagebegeleiders, docenten, etc. die je veel beter op weg kunnen helpen dan wij.

Uiteraard mag je het nog een keer proberen maar stuur dan eerst een DM met je concept topicpost naar ons (de moderators van WL) zodat wij er een ei over kunnen leggen. Alvast bedankt en in ieder geval veel succes met je afdstudeerstage!

[ Voor 3% gewijzigd door Mx. Alba op 25-03-2015 11:44 ]

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Dit topic is gesloten.