Sorry voor de late reactie, ik had jouw post deels al afgehandeld, kon even niet verder en vervolgens in mijn hoofd opgeslagen als 'volledig afgehandeld', zonder te reageren

Ik ga een ticket aanmaken om alles via een scriptje om te zetten, dit wordt wat teveel

Geen idee wanneer het gefixt gaat worden, ik kan niet in de dev-agenda kijken.
Waarom staat die "Gratis vanaf" kolom nog steeds als default?
Omdat dit hard-coded staat, kan ik niet aanpassen. Hier is de hand van een devver nodig en er is al een tijdje geleden besloten hier geen tijd aan te besteden. Maar, zoals ik hier
Glaanie in "Onjuiste prijzen abo + toestel" ook meld, gaat er de komende tijd gedevt worden en gaan die prijzen ook weer kloppen.
Kan CPU/SoC misschien bij populaire specs
Ga ik uitzoeken, die posities kan ik niet zomaar aanpassen. Nou ja, kan ik wel, maar er zijn andere mensen die er ook wat over te zeggen hebben

en als optie in de kolommen?
Done. Dat was het ene dingetje wat ik wel al gedaan had, toen ik anderhalve week geleden je post wilde gaan behandelen
Overigens, als je verder nog issues hebt die verder niets met dit de problemen in dit topic te maken heeft, maak dan even een nieuw topic aan

Het is een beetje een vergaarbak geworden van verschillende vraagjes en dat maakt het wat onoverzichtelijk. Thanks alvast!