...
[ Voor 101% gewijzigd door willempipi op 24-07-2023 23:12 ]
[ Voor 101% gewijzigd door willempipi op 24-07-2023 23:12 ]
Verwijderd
[ Voor 98% gewijzigd door SaphuA op 31-01-2022 14:52 ]
[ Voor 99% gewijzigd door willempipi op 24-07-2023 23:19 ]
[ Voor 99% gewijzigd door willempipi op 24-07-2023 23:12 ]
[ Voor 109% gewijzigd door willempipi op 24-07-2023 23:12 ]
[ Voor 99% gewijzigd door willempipi op 24-07-2023 23:19 ]
Jup een werkende testversie in jouw opzicht is dat. Kost inderdaad veel tijd, maar dan heb je echt wel bewijs waar je sterk mee staat.willemWS schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 09:31:
[...]
Hoe moet ik dat zien? Dat ik mijn versie parallel maak aan zijn versie en daarna ga bewijzen dat het beter werkt. Daar krijg ik geen tijd voor, we hebben teveel te doen.
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Abort, Retry, Quake ???
Indien je nachtmerries krijgt over discussies met die collega zou ik 2 dingen aanradenwillemWS schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 09:20:
[...]
Of het heel goed is voor mijn gemoedstoestand, tja, ik werd een paar weken geleden al slaand wakker uit een droom over zo'n discussie.
Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.
[ Voor 115% gewijzigd door willempipi op 24-07-2023 23:18 ]
Dit dus. Dat is m.i. de enige professionele manier om hier mee om te gaan. Als dat niet werkt zul je idd moeten bepalen of het dan nog het werk voor jou is.Janoz schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 09:56:
Die tijd is er natuurlijk eigenlijk niet. We hebben het hier, heel plat gezegd, niet over een hobby projectje, maar een werk omgeving* waar zo te horen nu al onder hoge druk gewerkt wordt en waar waarschijnlijk elk uur verantwoord moet worden.
Wat je beter kunt doen is, niet een test versie maken, maar een businesscase opstellen. Dat klinkt duur en ingewikkeld, maar is eigenlijk niks meer dan een 'dit moeten we aanpassen en dat gaat zoveel tijd/geld kosten, maar daarmee besparen we dit waardoor het op de lange termijn dit op gaat leveren'.
Schrijf dus gewoon uit wat er zou moeten veranderen, en hoeveel tijd dat gaat kosten. Vervolgens onderbouw je hoeveel sneller een whitelabel dan opgeleverd kan worden. Dat kun je vermenigvuldigen met hoe vaak daadwerkelijk zo'n whitelabel opgeleverd wordt en je weet vanaf wanneer het uit kan.
...
Stel die businesscase open als ze er niks mee willen ga je gewoon op zoek naar een nieuwe uitdaging.
"Today is the worst day since yesterday"
[ Voor 10% gewijzigd door Dets op 25-03-2015 21:28 ]
alles kan off-topic
Dat is echt de houding waarmee je je eigen exit voorbereid.T-Forever schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 00:39:
Wie niet wilt luisteren moet maar voelen, laat je collega al die k*tklusjes die voortkomen uit slecht 'design' zelf oplossen, misschien gaat er dan wel een lichtje branden.
alles kan off-topic
alles kan off-topic
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq