Hoi,
Ik zit een beetje vast.
Ik heb al ruim 7 jaar een Sony HDR-SR11E camera die het altijd prima heeft gedaan.
Sinds dat ik de camera afgelopen zomer iets te lang in de Kroatische zon heb laten liggen doet het touchscreen het niet meer.
Nu is ook nog eens de 60GB ingebouwde harde schijf corrupt geraakt en kan ik geen opnames meer maken. Dit is nogal een vervelende timing aangezien ik over 48 uur ga beginnen aan een 6-weekse reis rond de wereld.
Ik kan de computer dwingen de hard disk te laden als USB-schijf door het docking station te gebruiken op de "connect" knop te drukken. Zo vermijd ik het stukke touch screen.
Hierdoor kon ik de schijf bekijken en die bleek inderdaad fouten te bevatten.
Ik heb de schijf opnieuw FAT32 geformatteerd met een tooltje (Windows 7 kan dit niet)
Als ik de camera nu aanzet vraagt hij "Do you wish to repair the image database?" waar YES of NO gekozen kan worden.
Echter wat ik ook probeer kan ik YES niet selecteren.
Het touchscreen doet het uiteraard niet.
Via de afstandsbediening krijg ik geen selectie.
Ik heb de camera zelfs via BraviaSync geprobeerde te bedienen via m'n TV, ook geen succes.
Ik heb gezocht en kwam deze gast tegen met exact hetzelfde probleem:
http://www.friendsofhdvid...um/viewtopic.php?f=4&t=51
Echter zijn files zijn allang verlopen.
Om dit te kunnen oplossen is mijn laatste hoop hier iemand te vinden die toevallig een Sony HDR-SR11 camera heeft en een kopie zou kunnen maken van de image database van zijn camera..
Daarmee zou ik in principe de camera weer aan de praat moeten kunnen krijgen..
TL;DR
* camera touch screen kapot
* hard drive corrupt en geformatteerd
* heb een dump nodig van een identiek model om de camera weer aan de praat te krijgen
Thanks
Ik zit een beetje vast.
Ik heb al ruim 7 jaar een Sony HDR-SR11E camera die het altijd prima heeft gedaan.
Sinds dat ik de camera afgelopen zomer iets te lang in de Kroatische zon heb laten liggen doet het touchscreen het niet meer.
Nu is ook nog eens de 60GB ingebouwde harde schijf corrupt geraakt en kan ik geen opnames meer maken. Dit is nogal een vervelende timing aangezien ik over 48 uur ga beginnen aan een 6-weekse reis rond de wereld.
Ik kan de computer dwingen de hard disk te laden als USB-schijf door het docking station te gebruiken op de "connect" knop te drukken. Zo vermijd ik het stukke touch screen.
Hierdoor kon ik de schijf bekijken en die bleek inderdaad fouten te bevatten.
Ik heb de schijf opnieuw FAT32 geformatteerd met een tooltje (Windows 7 kan dit niet)
Als ik de camera nu aanzet vraagt hij "Do you wish to repair the image database?" waar YES of NO gekozen kan worden.
Echter wat ik ook probeer kan ik YES niet selecteren.
Het touchscreen doet het uiteraard niet.
Via de afstandsbediening krijg ik geen selectie.
Ik heb de camera zelfs via BraviaSync geprobeerde te bedienen via m'n TV, ook geen succes.
Ik heb gezocht en kwam deze gast tegen met exact hetzelfde probleem:
http://www.friendsofhdvid...um/viewtopic.php?f=4&t=51
Echter zijn files zijn allang verlopen.
Om dit te kunnen oplossen is mijn laatste hoop hier iemand te vinden die toevallig een Sony HDR-SR11 camera heeft en een kopie zou kunnen maken van de image database van zijn camera..
Daarmee zou ik in principe de camera weer aan de praat moeten kunnen krijgen..
TL;DR
* camera touch screen kapot
* hard drive corrupt en geformatteerd
* heb een dump nodig van een identiek model om de camera weer aan de praat te krijgen
Thanks
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13