Ik heb geen enqueteGeef even in je topic aan wat het doel van het onderzoek is en voor wie je het uitvoert. Geef ook aan dat je bereid bent om de resultaten bekend te maken na afloop (wel zo leuk voor degenen die de moeite nemen de enquête in te vullen).
Ik ben bezig met een ondezoek in teams om face to face norm van 85% te halen. De huidige norm is 81%. Om te onderzoeken waarom dit zo is voer ik een spiegelenquete van het NEA uit en vergelijk de benchmarks met het bedrijf. Daarnaast wil ik een ketenonderzoek doen naar de teams het zijn FACT teams van een GGZ instelling in nederland. Ik heb volgende al opgezet:We zien graag dat er een discussie uit het topic voortkomt (dus niet dat je alleen maar reacties als 'ingevuld' krijgt, maar dat er enige mate van interactie/discussie op gang gebracht wordt). Dit is simpel op te lossen door bijvoorbeeld een inleidend verhaaltje te doen en een stelling te deponeren. Dit in relatie tot je onderzoek uiteraard.
1 relatie management - fact en client.
2 vragenlijst voor stagebegeleider.
geen enqueteWanneer de resultaten bekend zijn, dit ook even te delen in het topic (zie ook 1).
Neem zelf actief deel aan de discussie in het topic. Toon interesse voor de reacties in het topic, hiermee voorkom je dat mensen het gevoel krijgen dat je het forum enkel gebruikt om je enquête te dumpen. Op die manier blijft het topic ook langer actief. Wat natuurlijk ook in jouw voordeel is, omdat het tot meer bezoekers van je enquête kan leiden.
nvtVoor plaatsing is altijd toestemming van een van de moderators van dat sub(forum) noodzakelijk. Geef daarom ook aan dat je uitdrukkelijke toestemming hebt gekregen van de crew om het topic te plaatsen.
nvtOm te controleren of deze eisen - voor zover van toepassing - verwerkt zijn in de topicstart, heeft het de voorkeur om via DirectMessage een voorstel te doen voor het plaatsen van een startpost. Dan kan samen met de mods van dat subforum de puntjes op de i gezet worden. Een goed begin is immers het halve werk.
Het staat de crew altijd vrij een enquête te weigeren, ook al voldoe je aan bovenstaande leidraad.
Ik ben nieuw in scriptie en ketenonderzoek. Het is een MTO met een combie kwantitatief en kwalitatief onderzoek. Specifiek op productie (praktijk) face2face gesprekken.
Alle hulp is welkom.

[ Voor 53% gewijzigd door digidokter.net op 25-03-2015 00:33 ]
Verstand van 'Alles' van 'Niets'