Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

USB 3.0 verlengkabel met DA100 docking station

Pagina: 1
Acties:

• CavaH
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-06-2022
Sinds vandaag heb ik een Dell USB 3.0 naar HDMI/VGA/Ethernet/USB 2.0 Docking Station in mijn bezit. Ik ben tot nu toe redelijk tevreden, maar heb hem nog niet helemaal kunnen testen. Het grootste nadeel is alvast dat het aansluitkabeltje erg kort en fragiel is. In combinatie met stugge kabels is het niet echt te doen (helemaal niet omdat de aansluitingen tegenover elkaar zitten en er dus veel kabels aan bungelen).

Om dat probleem te omzeilen heb ik hem geprobeerd in combinatie met een heel kort USB 3.0 verlengkabeltje. Dit is een haaks stekkertje met 16 centimeter kabel en een stekkertje. Als ik hem via dit kabeltje aansluit doet de USB 2.0 aansluiting het wel, maar de HDMI aansluiting werkt niet meer (meer heb ik niet kunnen testen).

Nu is mijn vraag, ligt dit sowieso aan het kabeltje, of zou het kunnen dat aan het apparaatje of aan de drivers ligt? Dan weet ik namelijk of het zin heeft om een andere USB 3.0 verlengkabel te kopen. En als dat zin heeft, waar moet ik dan op letten?

[ Voor 4% gewijzigd door CavaH op 24-03-2015 23:25 ]