Airport Extreme incorrect password

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:16

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Topicstarter
Sinds enige tijd heb ik een probleem met mijn Wifi Netwerk. Ik maak gebruik van het nieuwste type Airport Extreme. Het netwerk heb ik uitgebreid met een tweede Airport Extreme (zelfde nieuwste type). Bekabeld en aangesloten op de eerste Airport Extreme.

Nu heb ik sinds kort het probleem dat ik met geen van mijn apparaten het netwerk meer kan joinen. Ik zie de naam van het netwerk wel staan, maar krijg dan de foutmelding; incorrect password. Haal ik de Airports van de stroom, dan werkt het weer, maar na ongeveer een dag is het probleem weer terug. Ook heb ik beide Airporten al een hard reset gegeven. Nieuwe netwerk naam en ander wachtwoord, maar toch komt het probleem na een paar dagen terug.

Instellingen op beide apparaten:

Bridge mode (Dhcp wordt gedaan door Telfort router)
Zelfde SSID, zelfde wachtwoord
Wifi channels op auto
Fixed ip-adres, dns van servers van Google

Iemand die dit probleem herkent of weet hoe ik dit kan oplossen?

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-06 11:11

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Klinkt herkenbaar! Zelfde meegemaakt, maar dan met 1 device terwijl de andere devices het wél deden. Herstart van de AE verhielp het. Lijkt wel of het in iOS 8.2 zit, want sindsdien heb ik het...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkselFris
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-06 21:11

OkselFris

Rabarber, Rabarber, Rabarber

Herkenbaar, 1 keer in de zoveel weken komt dat hier ook voor. Ik heb het gevoel dat alles wel stabieler wordt als je een apart 5Ghz netwerk aanmaakt en deze gebruikt. Maar ik zie dit fenomeen 1 keer in de zoveel tijd voorbij komen met mijn MacBook alswel met mijn iPad/iPhone.

To crash with a Volvo is extremely safe..... if you’re sitting in a Saab

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam

Erhnam

Topicstarter
OkselFris schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 08:04:
Herkenbaar, 1 keer in de zoveel weken komt dat hier ook voor. Ik heb het gevoel dat alles wel stabieler wordt als je een apart 5Ghz netwerk aanmaakt en deze gebruikt. Maar ik zie dit fenomeen 1 keer in de zoveel tijd voorbij komen met mijn MacBook alswel met mijn iPad/iPhone.
5Ghz is apart aangemaakt. Vervelende is dat ook mijn laptop het Wifi netwerk niet meer opkomt. Het lijkt dus meer te liggen aan het Airport apparaat, dan aan iOS 8.2. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam

Erhnam

Topicstarter
Enige tijd geleden gepost. Probleem blijft maar terug keren. Soms na paar dagen maar soms na een paar uur. De Airport gaat nu in kast en er komt een ander merk. Hopelijk is het hiermee opgelost. :(