Sinds enige tijd heb ik een probleem met mijn Wifi Netwerk. Ik maak gebruik van het nieuwste type Airport Extreme. Het netwerk heb ik uitgebreid met een tweede Airport Extreme (zelfde nieuwste type). Bekabeld en aangesloten op de eerste Airport Extreme.
Nu heb ik sinds kort het probleem dat ik met geen van mijn apparaten het netwerk meer kan joinen. Ik zie de naam van het netwerk wel staan, maar krijg dan de foutmelding; incorrect password. Haal ik de Airports van de stroom, dan werkt het weer, maar na ongeveer een dag is het probleem weer terug. Ook heb ik beide Airporten al een hard reset gegeven. Nieuwe netwerk naam en ander wachtwoord, maar toch komt het probleem na een paar dagen terug.
Instellingen op beide apparaten:
Bridge mode (Dhcp wordt gedaan door Telfort router)
Zelfde SSID, zelfde wachtwoord
Wifi channels op auto
Fixed ip-adres, dns van servers van Google
Iemand die dit probleem herkent of weet hoe ik dit kan oplossen?
Nu heb ik sinds kort het probleem dat ik met geen van mijn apparaten het netwerk meer kan joinen. Ik zie de naam van het netwerk wel staan, maar krijg dan de foutmelding; incorrect password. Haal ik de Airports van de stroom, dan werkt het weer, maar na ongeveer een dag is het probleem weer terug. Ook heb ik beide Airporten al een hard reset gegeven. Nieuwe netwerk naam en ander wachtwoord, maar toch komt het probleem na een paar dagen terug.
Instellingen op beide apparaten:
Bridge mode (Dhcp wordt gedaan door Telfort router)
Zelfde SSID, zelfde wachtwoord
Wifi channels op auto
Fixed ip-adres, dns van servers van Google
Iemand die dit probleem herkent of weet hoe ik dit kan oplossen?
http://www.xbmcfreak.nl/