Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben op zoek naar een legale versie van Windows XP Home Editie NEDERLANDS. Met daarbij het liefst de allerlaatste versie met de laatste Service Pack.

Zelf heb ik een legale (refurbished) licentie dus het gaat me niet om de licentie. Enkel om de installatie bestanden, zodat ik deze op een DVD kan zetten om vanaf te booten en de instalaltie verder uit te voeren op het systeem.

Ik weet dat e.e.a. niet meer ondersteund wordt door Microsoft en er geen nieuwe updates meer uitkomen alleen ik wil deze windows versie toch graag opnieuw installeren.

Wie kan me helpen aan de installatie bestanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:43

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Wat is er mis met zelf een cd maken door de SP te slipstreamen? Genoeg guides en tools op 't web om dat te doen. Je kan zelfs latere updates er al in hangen, samen met nog een hele zooi andere dingen.

We verwachten tot enigszins eigen inzet en dat mis ik hier. Heb je bijvoorbeeld zelf al gezocht naar een oplossing? In je omgeving gevraagd of mensen een installatie CD hebben van XP, of heb je er zelf al 1? Wat weerhoud je ervan om SP3 er apart op te moeten zetten?

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online