Goedendag,
Ik ben mijn een slag in de ronte aan het zoeken situatie als volgt:
Een klant van mij heeft sbs 2003 met exchange draaien dit draait goed.
de email komt aan bij de juiste mensen en ze kunnen ook versturen maar,
er is een gebruiker die heeft als email adres test1@domein.nl test2@domein.nl en test3@domein.nl
dit mail komt ook netjes bij hem binnen maar alles word gestuurd naar het primair email adres.
dus als ik bij primair email adres test1@domein.nl aangeef . dan word een email die gestuurd word
wel netjes afgeleverd bij staat er bij aan test1@domein.nl .hierdoor kan ik de regels van outlook niet gebruiken. ik heb gedacht mailboxen erbij aan te maken en deze te delen maar .als ik een nieuwe gebruiker aan maak en deze drie email adressen geef gaat het wel goed . als ik bij primair emailadres een andere aanwijs staat dit als email adres bij het veld aan.
ik vermoedt dat ik iets pietluttigs over het hoofd zie
situatie windows sbs2003 7 windows 7 pro 64 bits clients met office 2007.
Ik ben mijn een slag in de ronte aan het zoeken situatie als volgt:
Een klant van mij heeft sbs 2003 met exchange draaien dit draait goed.
de email komt aan bij de juiste mensen en ze kunnen ook versturen maar,
er is een gebruiker die heeft als email adres test1@domein.nl test2@domein.nl en test3@domein.nl
dit mail komt ook netjes bij hem binnen maar alles word gestuurd naar het primair email adres.
dus als ik bij primair email adres test1@domein.nl aangeef . dan word een email die gestuurd word
wel netjes afgeleverd bij staat er bij aan test1@domein.nl .hierdoor kan ik de regels van outlook niet gebruiken. ik heb gedacht mailboxen erbij aan te maken en deze te delen maar .als ik een nieuwe gebruiker aan maak en deze drie email adressen geef gaat het wel goed . als ik bij primair emailadres een andere aanwijs staat dit als email adres bij het veld aan.
ik vermoedt dat ik iets pietluttigs over het hoofd zie
situatie windows sbs2003 7 windows 7 pro 64 bits clients met office 2007.