Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie07
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16-07 11:01
Mede-auteur:
  • k---evi-n
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-07 15:36

k---evi-n

Afbeeldingslocatie: http://s12.postimg.org/56ifaa0nx/Whats_App_logo.jpg

Om het invite topic speciaal voor invites te houden is hierbij een topic voor de discussie en ervaringen met Whatsapp Call.

Het lijkt erop dat bij een herinstallatie van Whatsapp op Android, de bel-functionaliteit automatisch wordt geactiveerd. Dit geldt niet voor andere telefoons...

Het invite-systeem is ONLINE. Het is desalniettemin nog steeds verboden om om invites te vragen (stuur mij alleen een privébericht, maar vraag het NIET in het topic!)
Als hier toch nog mensen gaan vragen of ze geinvite kunnen worden kan dit gevolgen hebben en zal een mod ingrijpen!

HET IS DUS NIET DE BEDOELING OP EEN ANDERE MANIER HIER TOCH EEN INVITE TE KRIJGEN!

Dit zijn de methodes die mogelijk zijn:

Android
1. Update je whatsapp tot versie 2.12.14 (zie onderstaande link)
Whatsapp 2.12.14 APK Mirror
Afbeeldingslocatie: https://www.unitag.io/qreator/generate?crs=xnjFkEn%252FP85fCPDXJ%252FXXKnPnKU%252FtWVh9E7ei8Ex%252BR4XsTvus59MiRl4OtJ5Y%252F3aRXopA7Qn4wJ6m3qLfsP4IWv39ocSd3mMczmj1AuyiW6K%252F58n8n8s5NK61vAUi6GUR9QhYs1xUoNWG3PC4owAgU1Q%252FHThW3FIfdeEUqZ%252BlJgc%253D&crd=fhOysE0g3Bah%252BuqXA7NPQ299HjGjUmcqXxb9%252F8iSSCmc1snJq0d641GpF%252FKqSRGZzLxEEkHn8woZdxxZ7LopgWTXJXFLrDrd4iCPzqia2gc88o1U0%252B2sGysJbeG%252BGjfyEPt8f4WW50Qb2AQz4Hy7Yf5t%252FHu1hVOxIpo9WLytO3CKaiUfjaHNdBODwlGW2Inl

*Vanaf 25-03 werkt de laatste playstore update ook!
VERSIE 2.12.5 IS VEREIST!!
2. Stuur iemand die whatsapp call al geactiveerd heeft via een PM je nummer.
3. Hierna neemt die iemand contact met jou op en je wordt gebeld. (hier moet je gewoon even opnemen en ong. 10 seconden even *bellen*.

Blackberry
1. Update je whatsapp tot versie 2.11.1201
De laatste versie uit de Store!
VERSIE 2.11.1201 IS VEREIST!!
3. Hierna neemt die iemand contact met jou op en je wordt gebeld. (hier moet je gewoon even opnemen en ong. 10 seconden even *bellen*.

iOS
Vanaf iOS 4.0 tot iOS 8.0
Methode 1:
LET OP: RISICO VAN VERLIES VAN GESPREKKEN
1.Download de laatste Whatsapp Beta via Safari (zie onderstaande link) Whatsapp 2.11.17.444
VERSIE 2.11.17.444 IS VEREIST!!

Methode 2:
Alleen mogelijk met Jailbreak Op eigen risico
1. Voeg iMokhles repo: apt.imokhles.com aan cydia toe.
2. Download vervolgens WhatsAppCallEnabler.
3. Ga vervolgens naar instellingen en zet WhatsApp Call Enabler aan.
Hierna zal de knop in whatsapp verschijnen.
4. Stuur iemand die whatsapp call al geactiveerd heeft via een PM je nummer.
5. Hierna neemt die iemand contact met jou op en je wordt gebeld. (hier moet je gewoon even opnemen en ong. 10 seconden even *bellen*.

Hier wil ik nogmaals graag van weten welke methode precies werkt en welke niet.
Dit kan ik dan aanpassen en kunnen we elkaar helpen met activeren :*)
De Android methode werkt zeker weten. De blackberry methode werkt niet ook heb ik net te horen gekregen. Alleen de iPhone moet nog getest worden.

!!Houd dit topic wel schoon en gebruik eerst de zoekfunctie voordat je vragen gaat stellen!!
d:)b

[ Voor 114% gewijzigd door Japie07 op 31-03-2015 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eiland
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-07 15:02
Eerste gesprek wat ik had: kon de ontvanger goed verstaan, hij mij totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 664290

Je moet in de app zitten anders zie je niet eens dat iemand belt.
Kwaliteit is zelfde als fb messenger je hoor vaak alles dubbel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-07 15:54

Geckoo

Good news, everyone!

en duidelijk wat vertraging.

wat ik ook irritant vind is dat hij gelijk over gaat ipv de paar seconden dat je normale verbinding nodig heeft om de link op te bouwen.

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 628239

Anoniem: 664290 schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 21:11:
Je moet in de app zitten anders zie je niet eens dat iemand belt.
Dit probleem heb ik niet. Zelfs toen de servers nog niet actief waren, zag ik gewoon dat men gebeld had. Het werkt bij mij net zoals Skype bijv. wanneer ik gebeld wordt, zie ik dat gewoon op mijn scherm. Wat voor telefoon heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-07 13:36
Een paar keer getest maar kwaliteit is echt vreselijk. Beiden of Wi-Fi of beiden op 4g/3g maakte nauwelijks verschil.

Ook met verschillende telefoons, helaas niet echt top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeha
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 01-06-2020
Hoi
Heb even een vraagje
Ben geactiveerd door joas707
Duizend maal dank hiervoor
Ik heb een vriend gebeld
Die belt mij terug
Ik hoor hem perfect
Hij mij niet
Heb een samsung galaxy S2
Android versie 2.3.3

Die vriend heeft andere geactiveerd en daarna gebelt
Dat gaat perfect
Wat zou het kunnen zijn?
Alvast bedankt voor je hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 664290

Anoniem: 628239 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 10:24:
[...]

Dit probleem heb ik niet. Zelfs toen de servers nog niet actief waren, zag ik gewoon dat men gebeld had. Het werkt bij mij net zoals Skype bijv. wanneer ik gebeld wordt, zie ik dat gewoon op mijn scherm. Wat voor telefoon heb je?
iPhone 4 met ios 7 jailbreak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nss
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-07 09:45

Nss

The Dude Abides

Ik heb het nu met 4 verschillende gebruikers geprobeerd, ik zat op 4g, aan de andere kant 2 op wifi en 2 op 3g. Ik heb een HTC One M7, de andere kant verschillende toestellen: 1 x HTC One mini, rest Samsung toestellen.

Verbinding was in alle gevallen heel goed, alleen een net te lange vertraging.

Ik ben dus eigenlijk wel tevreden tot nu toe, maar aan andere reacties te lezen is het nog wat onstabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie07
Bij mij waren de gesprekken wel goed, ware het niet dat er af en toe een echo in zat. Ik ben wel benieuwd wat dit in de toekomst gaat betekenen, zeker met het sneller wordende mobiele internet. Zou er dan ook een vooruitgang kunnen komen in gesprekskwaliteit voordat VoLTE wordt uitgerold? Zie meer info hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 628239

Wellicht kan/wil iemand met een iPhone kijken of het bij hen ook zo is. Ik heb een Galaxy S3.

Ik heb wat mensen geactiveerd vandaag en de kwaliteit was stukken beter. Minder lag, geen echo, verbinding klonk stabiel, nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THWIT
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:08
Bij mij klinkt het prima, weliswaar wat vertraging, maar verder een goeie verbinding. Van mijn kant gaat de telefoon ook direct over, al begreep ik dat dat niet bij iedereen zo was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Let even op, bovenstaande functie zoals in IOS beschreven werkt niet. Je moet je toestel jailbreaken om de laatste beta van Whatsapp te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15-07 13:11
Ik vind de kwaliteit maar bagger. De andere kant hoort een enorme echo (ik soms ook). Een Sony Z3 Compact hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvermeul
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-03 16:32
Ik vind de kwaliteit juist uitstekend. Ik hoor soms ook een echo maar dat is eigenlijk alleen maar als de andere partij de telefoon op speaker heeft staan of een oortje gebruikt. Als beiden partijen "normaal" in de telefoon spreken en de verbinding goed genoeg is (3g werkt bij mij prima) dan heb ik alleen maar goede ervaringen. Ik heb een Nexus 6.

Wat ik jammer vind is dat ik soms een oproep mis en dan even later daar een melding van krijg. Het lijkt erop dat WhatsApp gesprekken niet altijd meteen doorkomen door bijv. vertraging bij WhatsApp of door iets anders. Bij WhatsApp berichten is dat natuurlijk ook zo, maar daar merk je het niet echt als een bericht 30 seconden later aankomt dan het gestuurd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0stone0
  • Laatst online: 04-07 13:09

0stone0

01000010 01101111 01100101 !

Is er een limiet aan invites die iemand kan versturen?

"~~Linux is only free if your time has no value"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvermeul
0stone0 schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 11:01:
Is er een limiet aan invites die iemand kan versturen?
Nee, voor zover ik weet niet. Op XDA schijnen er leden te zijn die honderden mensen hebben geactiveerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0stone0
  • Laatst online: 04-07 13:09

0stone0

01000010 01101111 01100101 !

dvermeul schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 11:06:
[...]

Nee, voor zover ik weet niet. Op XDA schijnen er leden te zijn die honderden mensen hebben geactiveerd..
Owwww,

Dan kan ik ook los gaan :D

Bedankt :>

"~~Linux is only free if your time has no value"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:55

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Leuke optie, gebruik hem al sinds 2 weken, alleen onstaan er wel wat vragen nu:

1) Ook zonder wifi kan ik me contacten bellen, dit gaat dus van me data bundel af, heeft iemand een indicatie van wat de kosten/verbruik zijn buiten wifi?

2) als ik bel vanuit een wifi omgeving en ik bel iemand die dit niet heeft, onstaan er dan verbruikskosten voor een van de 2?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvermeul
SAiN ONeZ schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 11:45:
Leuke optie, gebruik hem al sinds 2 weken, alleen onstaan er wel wat vragen nu:

1) Ook zonder wifi kan ik me contacten bellen, dit gaat dus van me data bundel af, heeft iemand een indicatie van wat de kosten/verbruik zijn buiten wifi?

2) als ik bel vanuit een wifi omgeving en ik bel iemand die dit niet heeft, onstaan er dan verbruikskosten voor een van de 2?
1) Ja dat gaat inderdaad van je bundel af. Volgens AndroidPlanet kost bellen ong. 250KB per minuut.

2) Als jij belt vanaf wifi dan heb je geen dataverbruikskosten uiteraard. Als je belt naar iemand die niet op wifi zit op dat moment dan heeft die persoon wel dataverbruikskosten (tenzij hij/zij niet opneemt ;) ) Oppassen dus met roaming in het buitenland..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:55

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Dank U! eigenlijk ook wel logisch, maar dat verbruik is wel handig om te weten. :)

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie07
dvermeul schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 10:55:
[...]
Wat ik jammer vind is dat ik soms een oproep mis en dan even later daar een melding van krijg. Het lijkt erop dat WhatsApp gesprekken niet altijd meteen doorkomen door bijv. vertraging bij WhatsApp of door iets anders.
Dit merk ik ook helaas! Het is zeker vervelend, omdat het weten dat je gebeld wordt toch wel een fundamentele functie van Whatsapp Call is.
dvermeul schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 10:55:
[...]
Bij WhatsApp berichten is dat natuurlijk ook zo, maar daar merk je het niet echt als een bericht 30 seconden later aankomt dan het gestuurd is.
Zelf merk ik dit helaas ook, omdat ik in een aantal groepschats zit. Als je dan in de klas zit en de telefoons gaan allemaal af en jij moet nog 30 seconden wachten tot het bericht binnenkomt is dat wel erg storend. Zeker omdat het gespreksonderwerp dan waarschijnlijk alweer veranderd is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decipher666
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-07 13:15
Ik zou de functie ook graag hebben enkel ken ik niemand die dit heeft. Dus mocht iemand me even willen bellen PM me dan even dan stuur ik je mijn nummer door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinM16
  • Laatst online: 29-09-2020
Wat ik mezelf nu afvraag, waarom zou ik deze dienst moeten/kunnen gebruiken? Ik heb een simpel abonnementje, met 275min/sms/mb + 500mb extra per maand, waarvan ik de belminutenbundel nauwelijks gebruik.

Ok, toegegeven: het is handig als je de functie sowieso beschikbaar zou hebben, maar ik zie niet direct de reden, voor mij dan, te gebruiken. Uiteraard is dit voor iedereen anders.

MIjn mening is mijn mening, ben je het daar niet mee eens? Dat is dan jouw mening!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvermeul
RobinM16 schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 13:56:
Wat ik mezelf nu afvraag, waarom zou ik deze dienst moeten/kunnen gebruiken? Ik heb een simpel abonnementje, met 275min/sms/mb + 500mb extra per maand, waarvan ik de belminutenbundel nauwelijks gebruik.

Ok, toegegeven: het is handig als je de functie sowieso beschikbaar zou hebben, maar ik zie niet direct de reden, voor mij dan, te gebruiken. Uiteraard is dit voor iedereen anders.
Nou, je zou bijv. je abonnement kunnen aanpassen naar minder belminuten. Dan betaal je ook minder. Ikzelf zit bij Simyo en kan per maand het aantal belminuten en MBs wijzigen. Ik zit erover te denken om nu minder belminuten af te nemen waardoor ik geld bespaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaro Post
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-01-2019
Ik vind hem nuttig voor internationaal. Gebruik daar al messenger voor, maar in mijn kennisenkring is whatsapp meer gangbaar dan de andere FB voip oplossing.

Wat ik tot nu toe geprobeerd heb zit er wel flinke vertraging op de lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onawt
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 24-06 20:09
Iemand enig idee wat het dataverbruik is voor bellen via Whatsapp? Ik neem aan dat bij een wifi-verbinding, je gewoon via wifi belt, zoals bijvoorbeeld Skype ook werkt? Ikzelf heb geen data-abonnement. Schakelt Whatsapp automatisch over op de gewone satellietverbinding als ik geen wifi heb en word gebeld. Of als ik iemand wil bellen, die op dat moment geen data-verbinding heeft? Betaal ik dan gewoon de belkosten?

| Intel Core i5-3570K @ 4.0GHz | MSI GTX 970 Gaming 4G @ 1510MHz/1953MHz | Gigabyte GA-Z77X-D3H | 4x4GB Crucial Ballistix Tactical 1600MHz 8-8-8-24 | Samsung 830 series 128GB SSD | XFX Proseries 750W XXX Edition | Corsair 110R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvermeul
Onawt schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 14:49:
Iemand enig idee wat het dataverbruik is voor bellen via Whatsapp? Ik neem aan dat bij een wifi-verbinding, je gewoon via wifi belt, zoals bijvoorbeeld Skype ook werkt? Ikzelf heb geen data-abonnement. Schakelt Whatsapp automatisch over op de gewone satellietverbinding als ik geen wifi heb en word gebeld. Of als ik iemand wil bellen, die op dat moment geen data-verbinding heeft? Betaal ik dan gewoon de belkosten?
Je hoeft nooit belkosten te betalen met bellen via WhatsApp. Bellen via WhatsApp verbruikt alleen data. Via wifi kost dat dus niks en via 2G/3G/4G betaal je de datakosten en die zijn ong. 250KB per minuut. Als je geen data-abo hebt dan kun je dus alleen bellen met WhatsApp als je op wifi zit. Als je wel een data-abo hebt schakelt hij idd over op je 2G/3G/4G netwerk. Als je iemand probeert te bellen die geen data-verbinding (dus geen wifi en geen data over netwerk) heeft dan zal het WhatsApp telefoontje niet lukken en zul je via je provider moeten bellen en dat kost belminuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onawt
  • Laatst online: 24-06 20:09
dvermeul schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 15:03:
Je hoeft nooit belkosten te betalen met bellen via WhatsApp. Bellen via WhatsApp verbruikt alleen data. Via wifi kost dat dus niks en via 2G/3G/4G betaal je de datakosten en die zijn ong. 250KB per minuut. Als je geen data-abo hebt dan kun je dus alleen bellen met WhatsApp als je op wifi zit. Als je wel een data-abo hebt schakelt hij idd over op je 2G/3G/4G netwerk. Als je iemand probeert te bellen die geen data-verbinding (dus geen wifi en geen data over netwerk) heeft dan zal het WhatsApp telefoontje niet lukken en zul je via je provider moeten bellen en dat kost belminuten.
Aha, bedankt voor de info!

| Intel Core i5-3570K @ 4.0GHz | MSI GTX 970 Gaming 4G @ 1510MHz/1953MHz | Gigabyte GA-Z77X-D3H | 4x4GB Crucial Ballistix Tactical 1600MHz 8-8-8-24 | Samsung 830 series 128GB SSD | XFX Proseries 750W XXX Edition | Corsair 110R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinM16
  • Laatst online: 29-09-2020
@dvermeul,

Daar zat ik ook aan te denken, enkel is Hollandsnieuwe niet zo klantvriendelijk en die bieden standaard 4 opties aan, 2 met min/sms en 2 met min/sms/mb, dus met de goedkopere bundels met minder minuten heb je ook geen mb's meer.

Wellicht een idee om van provider te veranderen, Hollandsnieuwe is niet echt geweldig als provider op het feit na dat ik in Delft e.o. prima dekking heb en dat ze goedkoop (genoeg zijn).

Van wat ik begrijp, is deze dienst gratis, op het gebruik van je mb's na dus? IK zou het natuurlijk altijd kunnen proberen. Wie me wil/kan helpen, PM me maar!

MIjn mening is mijn mening, ben je het daar niet mee eens? Dat is dan jouw mening!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvermeul
RobinM16 schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 15:28:
@dvermeul,

Daar zat ik ook aan te denken, enkel is Hollandsnieuwe niet zo klantvriendelijk en die bieden standaard 4 opties aan, 2 met min/sms en 2 met min/sms/mb, dus met de goedkopere bundels met minder minuten heb je ook geen mb's meer.

Wellicht een idee om van provider te veranderen, Hollandsnieuwe is niet echt geweldig als provider op het feit na dat ik in Delft e.o. prima dekking heb en dat ze goedkoop (genoeg zijn).

Van wat ik begrijp, is deze dienst gratis, op het gebruik van je mb's na dus? IK zou het natuurlijk altijd kunnen proberen. Wie me wil/kan helpen, PM me maar!
Het is inderdaad gratis op verbruik van je MBs na. Het is min of meer hetzelfde als bellen via FB Messenger, Skype (audio) en Google Hangouts (audio).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135018

zeha schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 13:08:
Hoi
Heb even een vraagje
Ben geactiveerd door joas707
Duizend maal dank hiervoor
Ik heb een vriend gebeld
Die belt mij terug
Ik hoor hem perfect
Hij mij niet
Heb een samsung galaxy S2
Android versie 2.3.3

Die vriend heeft andere geactiveerd en daarna gebelt
Dat gaat perfect
Wat zou het kunnen zijn?
Alvast bedankt voor je hulp
ik heb ook iemand gebeld die S2 heeft en ik hoorde hem/haar niet, dus ik denk dat het an S2 ligt

...advies custom rom met adroid hogen dan 4,0??

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 135018 op 26-03-2015 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Modbreak:Zoals ook in de TS staat is dit topic niet voor invites. Daarvoor kan je terecht in Whatsapp Call Invite Topic

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nanoChip
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-07 22:40
Rupie schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 20:27:
[modbreak]Zoals ook in de TS staat is dit topic niet voor invites. Daarvoor kan je terecht in Whatsapp Call Invite Topic[/]
Die is gesloten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Ah, goede tip, dat had ik net weer ff niet gezien :p
De reden waarom dat topic gesloten is gaat hier natuurlijk ook op. Ook hier willen we geen "DM me maar" topics. Er mag uiteraard wel over functionaliteit gediscussieerd worden.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeehondje
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-07 13:01
Anoniem: 135018 schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 19:11:
[...]

ik heb ook iemand gebeld die S2 heeft en ik hoorde hem/haar niet, dus ik denk dat het an S2 ligt

...advies custom rom met adroid hogen dan 4,0??
Ik heb ook een s2 met versie 4.1.2 (neatrom) en ik ben wel te verstaan, echter hoor ik wel mezelf soms harder in de echo dan de persoon aan de lijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSOD
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-03-2024
Zat dit al een tijdje te volgen en vraag me af hoe de providers hierop in gaan spelen. Smsen werd al beetje bij beetje overbodig, dus laat staan als ze dit implementeren.

@ de mensen die toegang hebben tot Whatsapp Call is er ook een manier om het bellen zelf uit te schakelen bij de instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan9711
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:04

Johan9711

Verslaaft aan Tweakers

Said Ben Salah schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 03:02:
Zat dit al een tijdje te volgen en vraag me af hoe de providers hierop in gaan spelen. Smsen werd al beetje bij beetje overbodig, dus laat staan als ze dit implementeren.

@ de mensen die toegang hebben tot Whatsapp Call is er ook een manier om het bellen zelf uit te schakelen bij de instellingen?
Ik heb de functie nu al een paar dagen, ik heb er naar zitten kijken, maar ik kan het niet vinden.
Overigens kunnen de providers hier nauwelijks op inspelen. Weet je nog dat een paar providers een whatsapp alternatief wilden gaan bieden? Dat is er dus nooit gekomen. Ze mogen het niet blocken in verband met de netneutraliteit, dus dit is voor de klant een perfecte oplossing. Gezien het lage dataverbruik, kan je dit zelfs nog op een prepaid toestel goed gebruiken.

Mijn tweakblog: http://johan9711.tweakblogs.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55563

Disclaimer: dit is niet voor invites!

Gisteren heb ik twee mensen kunnen activeren maar vandaag lukt dat niet meer. Drie contacten geprobeerd en bellen gaat prima maar daarna kunnen zij niet zelf bellen. Hebben meer mensen dit probleem?

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 55563 op 27-03-2015 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e.dewaal
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-07 18:11
Dat probleem is hier ook van toepassing. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Misschien hebbeb ze er tijdelijk een stop op gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

Gisteren >25 man gedaan vandaag nog niet geprobeerd.

My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakers.not
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-06 18:18
Ik ben al wel gebeld, dank Joas, maar kan inderdaad nog niet zelf bellen. Interface is ook niet veranderd.
Had 2.12.5 (Play Store) nu 2.12.16 (apk van WA website).

Ik wacht wel af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe vaak zet whatsapp tot dusver gemiddeld die invites tijdelijk aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

Ik heb net 2 verschillende mensen gebeld met whatsapp. Beide nemen op maar bij mij blijft ie overgaan. Meerdere pogingen gedaan maar steeds het zelfde.

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Ik ben net gebelt door iemand van Tweakers, mijn WhatsApp is meteen geupdate :-) Super!

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:38
Is activeren uberhaupt nog noodzakelijk? Zonet bij 3 man gezien dat de tab er bij kwam en we konden elkaar bellen zonder invites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
BizzieBis schreef op maandag 30 maart 2015 @ 22:28:
Is activeren uberhaupt nog noodzakelijk? Zonet bij 3 man gezien dat de tab er bij kwam en we konden elkaar bellen zonder invites.
Het is live voor alle Android gebruikers! Sinds een uurtje. Bron: jan koum whatsapp ceo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BJD1997
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 09:45
Kreeg zonet van mijn vriendin al een appje wat dat extra tabje deed in whatsapp (nexus 5) helaas nog niet beschikbaar op WP :/

IT Guru :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
BJD1997 schreef op maandag 30 maart 2015 @ 23:33:
Kreeg zonet van mijn vriendin al een appje wat dat extra tabje deed in whatsapp (nexus 5) helaas nog niet beschikbaar op WP :/
Andere platformen gaat nog weken duren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakers.not
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-06 18:18
De een heeft al wel het tabje met oproepen, de ander niet.
Ik moest echt gebeld worden, toen stond hij er bij mij bij.

Bij de handvol mensen die ik nog op mijn lijstje had om te bellen voor activatie, had 1 'automatisch' de oproepen al, de rest pas na mijn gesprek.

De kwaliteit is nog mager. Veel vertraging en horten en stoten.
Ook soms een toon er tussendoor (alsof je een wisselgesprek krijgt) en dan valt het geluid wat weg.

Maar men zal wel massaal aan het bellen en proberen zijn. Komt vast nog wel goed met de kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-06 02:31
Joas had mij eerder gebeld (bedankt hiervoor!!), maar toen waren de servers offline.
Net heb ik bij drie andere androids telefoons, whatsapp verwijderd en opnieuw van playstore gedownload. Zo kon ik bellen en gebeld worden met whatsapp zonder invite. Want sommige mensen kan ik niet bellen, want krijg een bericht dat ze whatsapp moeten updaten.

[ Voor 5% gewijzigd door bombo op 31-03-2015 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie07
bombo schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 00:12:
[...]
Want sommige mensen kan ik niet bellen, want krijg een bericht dat ze whatsapp moeten updaten.
Dit is bij mij het geval met iPhones. Deze kunnen de functionaliteit nog niet makkelijk activeren.

Ontopic: Ik moet zeggen dat het er qua gesprekskwaliteit er niet bepaald op vooruit aan het gaan is. Nog steeds een flinke echo helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Joas707 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 00:17:
[...]

Dit is bij mij het geval met iPhones. Deze kunnen de functionaliteit nog niet makkelijk activeren.

Ontopic: Ik moet zeggen dat het er qua gesprekskwaliteit er niet bepaald op vooruit aan het gaan is. Nog steeds een flinke echo helaas...
Ze kunnen de load gewoon nog niet aan. Te verwachten, maar rol het dan nog niet uit... Alle Android mensen kunnen nu gewoon bellen met mekaar, iPhone update met VoiP komt binnen enkele weken. Android only dus op dit moment dat Whatsapp bellen. Wel voor iedereen beschikbaar zonder invite per nu...

[ Voor 19% gewijzigd door alwaysleft op 31-03-2015 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Ik had gisteren heel blij een maat van mij gebeld om hem daar mee toegang te geven tot het voip bellen maar die snapte niets van mijn verhaal. Zijn WhatsApp zag er al zo uit zei die :+

Ik ervaarde het gesprek alsof ik hem wel goed kon horen, en ik mijzelf pas 5 a 10 seconden later aan de andere kant, heel wazig. Dat wordt vast wel beter de komende periode.

Dit is toch wel handig voor sommigen, zoals ik, die zo'n simpel Choozze € 0,- abo hebben :)

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:39

DaRoot

Some say...

Lijkt er inderdaad op dat het inviten niet meer nodig is. Laatste playstore update lijkt de functionaliteit vrij te geven, hoor ik van meerdere mensen om mij heen.

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
DaRoot schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 08:53:
Lijkt er inderdaad op dat het inviten niet meer nodig is. Laatste playstore update lijkt de functionaliteit vrij te geven, hoor ik van meerdere mensen om mij heen.
Zie voor pagina tweakers, iedere Android gebruiker heeft het nu. Misschien een stomme vraag, maar stel ik activeer het bellen op mijn reserve Android telefoon....Heb ik het dan ook al voor iOS als ik het weer in mijn iPhone doe die simkaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:39

DaRoot

Some say...

alwaysleft schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 08:56:
[...]

Zie voor pagina tweakers, iedere Android gebruiker heeft het nu. Misschien een stomme vraag, maar stel ik activeer het bellen op mijn reserve Android telefoon....Heb ik het dan ook al voor iOS als ik het weer in mijn iPhone doe die simkaart?
Ik kijk te weinig op de frontpage merk ik haha..
Geen idee? proberen?

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
DaRoot schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 08:59:
[...]

Ik kijk te weinig op de frontpage merk ik haha..
Geen idee? proberen?
Nope, werkt niet. Nog een maandje wachten dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-07 09:25
Heren, ik heb Whatsapp versie 2.15.5 en ondanks dat 'iedereen' het zou moeten hebben...bij mij mooi niet dus. M'n vriendin heeft mij net gebeld, ik krijg wél een gemist gesprek in mn statusbalk maar mooi niet dat ik hem kan opnemen of iemand anders bellen. Ik kan whatsapp ook niet updaten dus heb de laatste versie...raaarrr...iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-07 12:44
Gaaf, werkt hier fantastisch sinds vanmorgen :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-07 21:52
alwaysleft schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 08:56:
[...]

Als je iOS versie bellen ondersteunt, dan misschien wel. Ligt er aan of het een server setting is op de WA-servers en gekoppeld is aan je nummer. Als je iOS versie geen bellen ondersteunt dan werkt dat natuurlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
maarud schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 09:37:
[...]

Als je iOS versie bellen ondersteunt, dan misschien wel. Ligt er aan of het een server setting is op de WA-servers en gekoppeld is aan je nummer. Als je iOS versie geen bellen ondersteunt dan werkt dat natuurlijk niet.
Je moet hem jailbreaken om de versie in de topic post te updaten. Dus normale gebruikers moeten gewoon wachten tot eind April.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Laatst online: 14-02-2023
Op mijn nexus 5 gaat ie direct door naar de gewone dailer.
Lijkt er bij mij dus op dat het een gewoon telefoontje is ipv VOIP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

eL_Jay schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 12:41:
Op mijn nexus 5 gaat ie direct door naar de gewone dailer.
Lijkt er bij mij dus op dat het een gewoon telefoontje is ipv VOIP.
Dan doe je toch iets niet goed. Bij mij werkt het op een Nexus 5 uitstekend. Bij mijn vrouw ook.

Je gebruikt toch wel de 'tab' oproepen he? En niet het telefoon symbooltje?

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
Ortep schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 13:08:
[...]

Dan doe je toch iets niet goed. Bij mij werkt het op een Nexus 5 uitstekend. Bij mijn vrouw ook.

Je gebruikt toch wel de 'tab' oproepen he? En niet het telefoon symbooltje?
Ik heb geen tabs, doe via contact en dan Call en dan krijg ik de gewone call-dailer met +31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
eL_Jay schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 13:09:
[...]

Ik heb geen tabs, doe via contact en dan Call en dan krijg ik de gewone call-dailer met +31
Dat is geen VOIP, da's de oude functionaliteit. Je moet even naar www.whatsapp.com/android en daar de laatste versie installeren. Dan krijg je in elk chatgesprek ook een belicoontje, of gewoon bovenin 'call' doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
  • Laatst online: 15:50
Heeft niks met de laatste versie te maken.
Ik had 2.12.5 maar geen call tab.
Whatsapp net uit gezet en weer aan... nog steeds niks.

1 minuut later opeens wel een call tab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:16
Hier op de BlackBerry Z10 is een groen hoorntje rechtsboven in een gesprek verschenen, en ik kan ook al bellen.. Alhoewel de andere kant nog niet opnam.. Ter info :)

Bij een iPhone gebruiker staat bij mij een wit hoorntje.. Daar staat, 'naam contact' moe WhatsApp bijwerken om oproepen te kunnen ontvangen.

Lijkt dus prima te gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PNJvG
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Ik heb hem zojuist gedeïnstalleerd en vervolgens weer uit de PlayStore opnieuw geïnstalleerd et voila

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
DoubleYouPee schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 13:19:
Heeft niks met de laatste versie te maken.
Ik had 2.12.5 maar geen call tab.
Whatsapp net uit gezet en weer aan... nog steeds niks.

1 minuut later opeens wel een call tab.
Hier nog steeds geen TAB, versie 2.12.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvermeul
eL_Jay schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 13:35:
[...]

2 dingen die je kan proberen:
1) Force stop WhatsApp en start daarna WhatsApp opnieuw op. Als dat niet werkt start je je telefoon voor de zekerheid opnieuw op.
2) Maak een backup van je WhatsApp gesprekken. Deinstalleer WhatsApp en installeer het opnieuw vanuit de Play Store.
Eventueel kun je de laatste versie ook downloaden van www.whatsapp.com/android en die installeren.

[ Voor 7% gewijzigd door dvermeul op 31-03-2015 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
eL_Jay schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 13:35:
[...]

Ik had 2.12.5 en geen voip. Daarna vanaf whatsapp.com/android zelf geinstalleerd, meteen belfunctie.

Versie 2.12.19...een stukje nieuwer dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
dvermeul schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 14:13:
[...]

2 dingen die je kan proberen:
1) Force stop WhatsApp en start daarna WhatsApp opnieuw op. Als dat niet werkt start je je telefoon voor de zekerheid opnieuw op.
2) Maak een backup van je WhatsApp gesprekken. Deinstalleer WhatsApp en installeer het opnieuw vanuit de Play Store.
Eventueel kun je de laatste versie ook downloaden van www.whatsapp.com/android en die installeren.
Restart heeft het opgelost. Gewoon nog de 'oude' 2.12.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:51
Ik probeer de betaversie op m'n iPhone te zetten, maar hij wil hem niet installeren. Al een paar keer geprobeerd. Is het iemand wel gelukt met een iPhone om de betaversie te downloaden?

Laat maar. Kwam antwoord al tegen eerder in dit topic.

[ Voor 14% gewijzigd door dannyvdb1997 op 31-03-2015 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coennos
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08-05 09:04
Gratis blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColonelPhantom
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 04-07 18:19
Zeg allemaal, ik erger me kapot aan het feit dat WhatsApp Call telkens een geluid maakt als ik een oproep mis. Kan ik dit uitzetten?

Bedankt! - Gamer - Tweaker - Retrogaming - Een dag niet getweakt is een dag niet geleefd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemd
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Staat bij jullie het bellen-icoontje ook precies op de plek waar bij je contacten staat 'laatst gezien om: xx:xx', en dat dus precies die tijd blokkeert? Dan gaat het zinnetje wel scrollen, maar dat duurt irritant lang imo. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:36
Het Leoh-Paard schreef op woensdag 01 april 2015 @ 13:18:
Staat bij jullie het bellen-icoontje ook precies op de plek waar bij je contacten staat 'laatst gezien om: xx:xx', en dat dus precies die tijd blokkeert? Dan gaat het zinnetje wel scrollen, maar dat duurt irritant lang imo. :?
Ja precies, zeer irritant. Het is ook niet uit te zetten helaas, dat hele bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

komt wss dat jullie niet op full hd werken.
hier niks last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Geckoo schreef op woensdag 01 april 2015 @ 14:15:
komt wss dat jullie niet op full hd werken.
hier niks last van.
Op een galaxy s5 is het bij mij, dus zal niet de reden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

s4 hier geen probleem, heb versie 2.11.561
misschien dat het aan de versie ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvermeul
HamburgerHenk schreef op woensdag 01 april 2015 @ 14:25:
[...]

Op een galaxy s5 is het bij mij, dus zal niet de reden zijn.
Bij mij is dit niet. Ik heb een Nexus 6 met 2.12.19. Zou je eens een screenshot kunnen plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
dvermeul schreef op woensdag 01 april 2015 @ 14:34:
[...]

Bij mij is dit niet. Ik heb een Nexus 6 met 2.12.19. Zou je eens een screenshot kunnen plaatsen?
Afbeeldingslocatie: http://oi58.tinypic.com/14ag8bb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvermeul
Ik zie wat je bedoeld. Het lijkt er toch op dat het met screen real-estate te maken heeft. Bij mij komt die tekst niet eens in de buurt van het bel ikoon. Veranderd er iets als je binnen WhatsApp de font grootte verkleind? Die van mij staat op medium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Is het mogelijk om de beltoon van whatsapp gesprekken te veranderen? Het is nu het zelfde geluid als je normale ringtone.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbaddd
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-01-2024
Mars18 schreef op woensdag 01 april 2015 @ 21:39:
Is het mogelijk om de beltoon van whatsapp gesprekken te veranderen? Het is nu het zelfde geluid als je normale ringtone.
Yep, kijk eens bij je wapp instellingen, bij meldingsgeluid oid, helemaal onderin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Superbaddd schreef op woensdag 01 april 2015 @ 22:21:
[...]

Yep, kijk eens bij je wapp instellingen, bij meldingsgeluid oid, helemaal onderin.
Dank je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
  • Laatst online: 15:50
Telefoon op engels zetten... dan past het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 272158

Ik baal enorm van deze nieuwe functie.
Is er een manier om deze functie uit te zetten?

Edit:
Op mijn Xperia z1 is het geluid via whatsapp een heel stuk zachter en minder duidelijk dan via RedPhone of gewoon bellen.
Als iemand mij via whatsapp (voip) belt, kost het mij data.
Zelf bellen via whatsapp doe ik niet want ik heb onbeperkt bellen/sms.
Als ik nu met iemand aan het appen ben en wil die persoon (i.v.m. teveel tekst om te typen) bellen dan moet ik extra klikken om iemand via gewoon bellen te kunnen bellen.

[ Voor 71% gewijzigd door Anoniem: 272158 op 14-04-2015 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
Ik ben er ook niet zo over te spreken. Ten eerste moet ik nu een heel aantal kliks doen om iemand écht te bellen, zonder voip dus.

En ten tweede is de bruikbaarheid van whatsapp voip extreem belabberd. Iig hier op Gran Canaria - ook als we 100 meter van elkaar vandaan staan is t' één feest van vertraging. Het is daardoor onbruikbaar om een ontspannen gesprek te voeren.

op Wifi valt het mee, maar ook dan niet geweldig. Geluidskwaliteit is heel goed, daar niet van, maar wat heb je daar aan als je 1-3 sec lag hebt.

Wat ik me dan ook afvraag waarom ik kristalhelder kon bellen vanuit Nederland naar Thailand via Edge (2G!) op een applicatie als Line, maar 100 meter via Whatsapp op H+ en 4G lukt niet goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:29

Tazzios

..

majic schreef op maandag 13 april 2015 @ 20:20:
Ik ben er ook niet zo over te spreken. Ten eerste moet ik nu een heel aantal kliks doen om iemand écht te bellen, zonder voip dus.
...
Welke route doorloop je nu om iemand gewoon te bellen? Via je contacten?

Personen die niet in de contacten staan zijn zowat onmogelijk om te bellen heb ik ervaren omdat je nergens uit whatsapp het nummer kan kopieren. Uiteindelijke oplossing was om ze dan maar even tijdelijk aan mijn contacten toe te voegen. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315662

Ik hoop dat ze in komende versies nog een keuze maken om het uit te zetten. Ik wil mensen inderdaad ook gewoon via WhatsApp normaal kunnen bellen zoals voor de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Laatst online: 20:56
Zojuist een whatsapp update op m'n iPhone ontvangen. Kan er nu mee bellen :D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/SiTHgJ3.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door BlazeMuis op 21-04-2015 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:45
wesley17 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 20:04:
Zojuist een whatsapp update op m'n iPhone ontvangen. Kan er nu mee bellen :D

[afbeelding]
Hoe bel je precies? Ik heb het net geprobeerd, maar zie in het gesprek geen buttons? Moet je dit ook activeren, net zoals in het begin bij Android?

[ Voor 8% gewijzigd door oohh op 21-04-2015 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
oohh schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 22:17:
[...]

Hoe bel je precies? Ik heb het net geprobeerd, maar zie in het gesprek geen buttons? Moet je dit ook activeren, net zoals in het begin bij Android?
Dan heb jij die update nog niet, anders had je de telefoon-knop wel gezien in gesprekken.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Laatst online: 20:56
[...]

Ik kan gebeld worden maar kan zelf nog niet iemand bellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mb1
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:23

mb1

[...]

Hier ook net de update 2.12.1 maar geen belknop......
als iemand met Android met belfunctie mij wil bellen krijgt deze de melding dat ik moet updaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
mb1 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 22:29:
[...]

Hier ook net de update 2.12.1 maar geen belknop......
als iemand met Android met belfunctie mij wil bellen krijgt deze de melding dat ik moet updaten
Die melding kreeg mijn schoonmoeder ook toen zij mij probeerde te bellen. :) Nog maar even rustig afwachten.

[ Voor 4% gewijzigd door oohh op 21-04-2015 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
oohh schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 22:49:
[...]

Die melding kreeg mijn schoonmoeder ook toen zij mij probeerde te bellen. :) Nog maar even rustig afwachten.
Whatsapp Call op iOS werkt bij mij nu in ieder geval wel. Is het bij meer mensen nu ook geactiveerd? :)
Pagina: 1 2 Laatste