Om het invite topic speciaal voor invites te houden is hierbij een topic voor de discussie en ervaringen met Whatsapp Call.
Het lijkt erop dat bij een herinstallatie van Whatsapp op Android, de bel-functionaliteit automatisch wordt geactiveerd. Dit geldt niet voor andere telefoons...
Het invite-systeem is ONLINE. Het is desalniettemin nog steeds verboden om om invites te vragen (stuur mij alleen een privébericht, maar vraag het NIET in het topic!)
Als hier toch nog mensen gaan vragen of ze geinvite kunnen worden kan dit gevolgen hebben en zal een mod ingrijpen!
HET IS DUS NIET DE BEDOELING OP EEN ANDERE MANIER HIER TOCH EEN INVITE TE KRIJGEN!
Dit zijn de methodes die mogelijk zijn:
Android
1. Update je whatsapp tot versie 2.12.14 (zie onderstaande link)
Whatsapp 2.12.14 APK Mirror
*Vanaf 25-03 werkt de laatste playstore update ook!
VERSIE 2.12.5 IS VEREIST!!
2. Stuur iemand die whatsapp call al geactiveerd heeft via een PM je nummer.
3. Hierna neemt die iemand contact met jou op en je wordt gebeld. (hier moet je gewoon even opnemen en ong. 10 seconden even *bellen*.
Blackberry
1. Update je whatsapp tot versie 2.11.1201
De laatste versie uit de Store!
VERSIE 2.11.1201 IS VEREIST!!
3. Hierna neemt die iemand contact met jou op en je wordt gebeld. (hier moet je gewoon even opnemen en ong. 10 seconden even *bellen*.
iOS
Vanaf iOS 4.0 tot iOS 8.0
Methode 1:
LET OP: RISICO VAN VERLIES VAN GESPREKKEN
1.Download de laatste Whatsapp Beta via Safari (zie onderstaande link) Whatsapp 2.11.17.444
VERSIE 2.11.17.444 IS VEREIST!!
Methode 2:
Alleen mogelijk met Jailbreak Op eigen risico
1. Voeg iMokhles repo: apt.imokhles.com aan cydia toe.
2. Download vervolgens WhatsAppCallEnabler.
3. Ga vervolgens naar instellingen en zet WhatsApp Call Enabler aan.
Hierna zal de knop in whatsapp verschijnen.
4. Stuur iemand die whatsapp call al geactiveerd heeft via een PM je nummer.
5. Hierna neemt die iemand contact met jou op en je wordt gebeld. (hier moet je gewoon even opnemen en ong. 10 seconden even *bellen*.
Hier wil ik nogmaals graag van weten welke methode precies werkt en welke niet.
Dit kan ik dan aanpassen en kunnen we elkaar helpen met activeren
De Android methode werkt zeker weten. De blackberry methode werkt niet ook heb ik net te horen gekregen. Alleen de iPhone moet nog getest worden.
!!Houd dit topic wel schoon en gebruik eerst de zoekfunctie voordat je vragen gaat stellen!!
[ Voor 114% gewijzigd door Japie07 op 31-03-2015 00:20 ]