Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moret14
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 10-07 07:45
Dag Tweakers,

vandaag heb ik een nieuwe G2 gehaald.
Ik had hiervoor een nexus 4, en heb hiermee m'n eerste ervaring opgedaan met Cyanogenmod, naar alle tevredenheid.

Nu wilde ik ook CM op m'n G2 hebben, maar tijdens het proberen te flashen van zowel CWM als TWRP in een zipje kreeg ik een verificatiefout, maar toen ik em opnieuw opstartte kreeg ik tot mijn schrik een LG Security Error.

Download mode lukt me niet met volume up en daarna usb inpluggen; hij blijft naar de security error gaan.
Apparaatbeheer herkent geen nieuwe apparaten wanneer ik de G2 per usb verbind, en daarna apparaatbeheer ververs.

LG Upgrade foutherstel ziet ook geen telefoon verbonden.

Ik begin em nu echt een beetje te knijpen, wat moet/kan ik doen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sizzla
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:49
Misschien helpt dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moret14
Ik vrees van niet. Ik heb geen gebruik gemaakt van Autorec, ik probeerde handmatig een TWRP zipbestandje te flashen via adb sideload. En toen ging het mis..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mynx
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-02-2023
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2582142 dit al geprobeerd? (wel Linux nodig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moret14
Ik heb ernaar gekeken, maar ik heb geen ota gehad waarna de telefoon gebricked was, en daarnaast wordt ie niet in apparaatbeheer herkend.

Wat mij zorgen baart is dat wel meer guides en fixes het hebben over of download mode, of verschillende partities en herkend als qhsusb_bulk in apparaatbeheer. Ik heb geen van beiden, in ieder geval niet op windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Krijg je hem ook niet meer in de recovery?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moret14
Momus schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 22:15:
Krijg je hem ook niet meer in de recovery?
Ik heb em altijd in de recovery gekregen via adb, en ik krijg het niet voor elkaar via volume down + power, dan krijg ik hetzelfde als enkel power.

Ik weet niet of het nog op andere manieren kan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
moret14 schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 22:25:
[...]

Ik heb em altijd in de recovery gekregen via adb, en ik krijg het niet voor elkaar via volume down + power, dan krijg ik hetzelfde als enkel power.

Ik weet niet of het nog op andere manieren kan..
How to Enter Recovery Mode on LG G2 with ease

First of all, take your phone and press the power button; the select “power off”.
Wait while your phone is shutting down; wait a few seconds and then proceed.
Now, press the volume down and power button at the same time for 2 or 3 seconds until the LG logo appears on the display.
Then release the buttons and then press and hold them again.
Keep pressing the buttons until the recovery mode menu will be displayed on your LG G2.
That’s it.
If you then want to go back to Android OS, just select “reboot system now”.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moret14
De tekst die je quote heeft het over volume down+power button. Maar helaas heeft zowel up als down icm power button geen bevredigend resultaat.

Ik houd volume up (of down) samen met de power button ingedrukt tot het LG logo, dan laat ik ze los voor een moment, dan houd ik ze weer in, maar het LG logo blijft staan, totdat ik 7 seconden lang de knoppen heb ingedrukt en hij zichzelf op de harde manier uitschakelt.
Als ik de knoppen voor die 7 seconden loslaat, komt de security error weer in beeld.. 😥
Pagina: 1