Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeSkills
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17-11-2024
Hallo allemaal,

Ik ben de laatste dagen hard op zoek geweest naar een nieuwe laptop. Helaas kom ik er niet meer helemaal uit. Uiteraard heb ik veel gekeken in pricewatch, maar juist daardoor zie ik door de bomen het bos niet meer. Hopelijk kunnen jullie mij de juiste richting in helpen.

Wat ga je met je laptop doen?
Ik zal mijn laptop in eerste instantie voor studie/stage/werk moeten gebruiken. Ik maak veel gebruik van office. Daarnaast verbind ik mijn laptop aan mijn tv. Op deze manier kijk ik vaak series. (Met Popcorn.)
Zo nu en dan speel ik wow of FFARR. Dit zou fijn zijn als dit kon, maar meestal speel ik gewoon op desktop.

Wat is je budget?
In principe heb ik ervoor over wat er nodig is. Het liefst betaal ik onder de 650 euro. Dit vooral, omdat ik niet zeker weet of het nodig is om meer te betalen voor mijn eisen.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik zal de laptop regelmatig meenemen. Ik wil vooral dat de laptop sterk is. Gewicht en grootte maken me niet heel veel uit. Wel wil ik minimaal een 15inch full hd scherm.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb zelf geen merkvoorkeuren. Ik ben niet echt op de hoogte wat tegenwoordig de goede en/of slechte merken zijn.

Zelf heb ik bijvoorbeeld de volgende laptops gevonden:
-Lenovo z50-70
-Acer Aspire E5 55KE
-HP Envy 15

Wie o wie kan mij helpen?
Bij voorbaat dank!!!

FFXIV: Brawny Brawler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thewisbone
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:08