Hooooooi Tweakers,
Ik zal jullie het verhaal besparen, maar het komt er op neer dat ik een budget PC zoek voor op kamers. Ben een beetje aan het rondkijken naar wat onderdeeltjes en heb een lijstje gemaakt.
Ik hoef verder geen Crysis of Far Cry 4 op max detail te spelen, gewoon een keer een 1080P video kijken zonder lag is wel een minimum (kut laptops altijd)
Heb twee moederborden en twee cases in de lijst staan; weet niks van moederborden en het liefst heb ik de kleine kast maar weet niet of dat voordelig en praktisch is (niet zozeer kwa bouwen maar meer kwa airflow e.d.)
Volgens mij was het dat wel.
Kan iemand mij wat meer vertellen, eventueel een onderdeel aanbrengen wat in jouw opinie beter is etc.
M.v.g.
BloodFire
PS: Sorry admin, pls no banhammer
for forgetting something
Ik zal jullie het verhaal besparen, maar het komt er op neer dat ik een budget PC zoek voor op kamers. Ben een beetje aan het rondkijken naar wat onderdeeltjes en heb een lijstje gemaakt.
Ik hoef verder geen Crysis of Far Cry 4 op max detail te spelen, gewoon een keer een 1080P video kijken zonder lag is wel een minimum (kut laptops altijd)
Heb twee moederborden en twee cases in de lijst staan; weet niks van moederborden en het liefst heb ik de kleine kast maar weet niet of dat voordelig en praktisch is (niet zozeer kwa bouwen maar meer kwa airflow e.d.)
Volgens mij was het dat wel.
Kan iemand mij wat meer vertellen, eventueel een onderdeel aanbrengen wat in jouw opinie beter is etc.
M.v.g.
BloodFire
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Pentium G3420 Boxed | € 64,75 | € 64,75 |
1 | ASRock H81M-HDS | € 41,90 | € 41,90 |
1 | ASRock Z97 Anniversary | € 84,95 | € 84,95 |
1 | XFX Radeon 7790 Black Edition OC 1GB | € 109,- | € 109,- |
1 | Cooler Master Elite 130 | € 37,95 | € 37,95 |
1 | Cooler Master K280 | € 28,40 | € 28,40 |
1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 67,- | € 67,- |
1 | Corsair CX600M | € 74,- | € 74,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 507,95 |