Momenteel heb ik een Lenovo y500 laptop met een Nvidea 650m kaart erin. Hier ben ik - als gamesysteem - niet tevreden over, het is onmogelijk om bvb Diablo 3 in HD te spelen met 4 spelers. Daarom ben ik van plan om een desktop te kopen waar ik geen problemen heb om te gamen. Voor mij moet niet alles op ultra draaien, maar ik zou wel graag alles in HD kunnen spelen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het meest systeem intensieve dat ik zal doen is gamen: voornamelijk Diablo 3, GW2, Heroes of the storm, CS:GO.
Ik zou ook graag een beetje rekening houden met de toekomst, maar het is niet de bedoeling dat het systeem over 5 jaar alles nog perfect kan draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 700~750 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb wel nog ergens liggen: toetsenbord, muis, scherm, 'oude' HD, CD-ROM speler, OS licentie.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
geen speciale eisen
Ga je overklokken?
Neen.
Ik denk dat mijn lijst al redelijk goed is, maar heb nog enkele vraagjes hierover:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het meest systeem intensieve dat ik zal doen is gamen: voornamelijk Diablo 3, GW2, Heroes of the storm, CS:GO.
Ik zou ook graag een beetje rekening houden met de toekomst, maar het is niet de bedoeling dat het systeem over 5 jaar alles nog perfect kan draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 700~750 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb wel nog ergens liggen: toetsenbord, muis, scherm, 'oude' HD, CD-ROM speler, OS licentie.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 181,80 | € 181,80 |
| 1 | MSI B85-G41 PC Mate | € 69,90 | € 69,90 |
| 1 | Club 3D Radeon R9 280X royalQueen | € 235,20 | € 235,20 |
| 1 | Cooler Master Silencio 452 | € 59,- | € 59,- |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 59,50 | € 59,50 |
| 1 | Cooler Master GM G550M | € 56,49 | € 56,49 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 97,01 | € 97,01 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 758,90 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
geen speciale eisen
Ga je overklokken?
Neen.
Ik denk dat mijn lijst al redelijk goed is, maar heb nog enkele vraagjes hierover:
- Is de grafische kaart ruim voldoende en kan ik hierop eventueel nog wat besparen door bvb de Club 3D Radeon R9 280 RoyalKing te nemen? Of ben ik beter met een Nvidea kaart in dezelfde prijsklasse?
- Heb ik een aparte cpu cooler nodig?
- Ik heb nog een oude voeding 450W liggen van +- 8j oud, kan ik deze hergebruiken of beter niet?
- kan ik ergens nog wat op besparen zonder al te veel toegevingen te doen? ik zit namelijk iets boven mijn (zelf opgelegde) budget.