Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 655981

Topicstarter
Ik heb al een tijdje problemen met mijn HP Laserjet Pro 400 en heb het vermoeden dat de fuser vervangen moet worden. Het probleem is echter dat ik geen idee heb waar ik dit moet verwisselen. Ik heb vroeger op een andere printer een fuser vervangen en toen hoefde ik alleen de achterkant eraf te halen, maar ik ben nu al een tijdje bezig, maar kan het niet vinden.

Alvast bedankt,
Weston

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:42

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Als je een nieuwe fuser koopt, zit daar de handleiding in hoe je dat ding moet vervangen. Het verschilt nog wel eens per HP printer, ik kan me enkel herinneren van de 5 dat het aan de achterkant 4 schroefjes loshalen was, 1 kabel en klaar.

Edit, gok dat de meeste HP (pro's) op dit systeem werken:
http://www.fortwayneprint.../2012/02/HP3005-fuser.png

[ Voor 24% gewijzigd door SinergyX op 24-03-2015 14:05 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-05 13:57

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
SinergyX schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 14:04:
Als je een nieuwe fuser koopt, zit daar de handleiding in hoe je dat ding moet vervangen. Het verschilt nog wel eens per HP printer, ik kan me enkel herinneren van de 5 dat het aan de achterkant 4 schroefjes loshalen was, 1 kabel en klaar.

Edit, gok dat de meeste HP (pro's) op dit systeem werken:
http://www.fortwayneprint.../2012/02/HP3005-fuser.png
Wij hebben meerdere printers van deze serie, dus wou eigenlijk eerst de fuser verwisselen met één van de andere printers voordat ik een nieuwe koop.

En heb in het verleden ook weleens een fuser vervangen waarbij het erg makkelijk ging, maar hier blijft het voor mij een raadsel. Ik ga even de link bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bedankt, ik heb het vermoeden dat dit wel overeen komt met onze printer. Vind het wel een vreemde constructie dit 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-05 13:57
Dat is ook wel het grappige van het filmpje, je hoort die gast voortdurend roepen: Snap niet waarom HP dit zo gedaan heeft ;-)

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Heb de fuser van de werkende printer vervangen met de fuser van de printer die niet goed meer werkte, maar dit bleek niet het probleem te zien. Ik heb ook al de toner vervangen en heb de printer van binnen schoon gemaakt.

Na het printer krijg ik een grote horizontale witte streep op het papier. Heeft iemand misschien een idee waar het nog meer aan zou kunnen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• empy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:07

empy

Rijdt rondjes

Anoniem: 655981 schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 18:02:
Heb de fuser van de werkende printer vervangen met de fuser van de printer die niet goed meer werkte, maar dit bleek niet het probleem te zien. Ik heb ook al de toner vervangen en heb de printer van binnen schoon gemaakt.

Na het printer krijg ik een grote horizontale witte streep op het papier. Heeft iemand misschien een idee waar het nog meer aan zou kunnen liggen?
Het kan van alles zijn, je zegt een horizontale streep, maar is dit een streep in de printrichting of ik dit een streep die vaker op een afdruk voor komt?
Is het met alle kleuren, of print hij er een bepaalde kleur niet?
Je zegt schoongemaakt, maar wat exact en met wat heb je het schoongemaakt?

Een printer is qua proces geen rocketscience, wat heb je zelf geprobeerd naast het vervangen van de fuser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:56

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Als het een terugkomende streep is moet je het papier zo oprollen dat de strepen over elkaar vallen. Dan weet je naar welke diameter rol je moet zoeken.

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Pagina: 1