Iik heb nu een Sttelseries qck en die bevalt prima. Het is alleen wel zo dat de haren van de katten er in gaan zitten en iedere week een kwartier minitieus stofzuigen noodzakelijk is.
Nu ben ik een maand of 2 terug naar de lokale MM geweest en die had niet echt wat liggen.
In het muismatten topic kwam ik o.a. een aluminium muismat van ik dacht Roccat tegen en nu vroeg ik mij af of dat echt goed werkt?
Wat is jullie ervaring op dat gebied?
Wat ik zoek in de muismat:
-Blijft goed liggen op het bureau
-Muis moet goed bewegen maar niet te soepel lijkt me.
-Afwasbaar of afveegbaar ivm haren of eventueel gemorst vocht.
-"groot" zoals de qck (320x270 is deze geloof ik). Kleiner mag best alleen niet als de mini.
Ik heb als muis de Logitech G502.
Wat ik al gevonden heb:
Razer Sphex: Gaat glijden na een tijdje aldus topic.
Steelseries 4HD: Goede beoordelingen als ik het zo lees
Razer Vespula: Wisselend, maar veel kritiek op de gladde kant ervan.
Roccat Alumic: Geen echte informatie gevonden, lijkt mij opzich wat afgezien van de grote afbeelding.
Logitech G440 Hard Gaming: Lijkt me wel wat, weinig info beschikbaar.
Zo'n oude stoffen onderkant met "hardere plastic bovenkant" vaak met plaatje muismat leek mij ook wat alleen had ik gelezen dat bij een iotische sensor dit problemen zou kunnen geven.
Nu ben ik een maand of 2 terug naar de lokale MM geweest en die had niet echt wat liggen.
In het muismatten topic kwam ik o.a. een aluminium muismat van ik dacht Roccat tegen en nu vroeg ik mij af of dat echt goed werkt?
Wat is jullie ervaring op dat gebied?
Wat ik zoek in de muismat:
-Blijft goed liggen op het bureau
-Muis moet goed bewegen maar niet te soepel lijkt me.
-Afwasbaar of afveegbaar ivm haren of eventueel gemorst vocht.
-"groot" zoals de qck (320x270 is deze geloof ik). Kleiner mag best alleen niet als de mini.
Ik heb als muis de Logitech G502.
Wat ik al gevonden heb:
Razer Sphex: Gaat glijden na een tijdje aldus topic.
Steelseries 4HD: Goede beoordelingen als ik het zo lees
Razer Vespula: Wisselend, maar veel kritiek op de gladde kant ervan.
Roccat Alumic: Geen echte informatie gevonden, lijkt mij opzich wat afgezien van de grote afbeelding.
Logitech G440 Hard Gaming: Lijkt me wel wat, weinig info beschikbaar.
Zo'n oude stoffen onderkant met "hardere plastic bovenkant" vaak met plaatje muismat leek mij ook wat alleen had ik gelezen dat bij een iotische sensor dit problemen zou kunnen geven.
PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita