Beste Tweakers,
Ter vervanging van mijn 6 jaar oude systeem wil ik een nieuwe desktop bouwen. De computer zal voornamelijk gebruikt worden voor surfen op het internet en het maken en bewerken van office documenten. Belangrijk is dat hij "futureproof" moet zijn. Ik heb zelf al de nodige research gedaan en ben tot het volgende lijstje gekomen, graag zou ik hier feedback op willen hebben om wellicht een betere keuze te kunnen maken.
Hier dacht ik aan:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zou graag een nieuwe krachtige pc willen bouwen waarmee ik een beetje kan surfen op het internet en office documenten kan bewerken (Denk aan kantoor werk).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag 500 euro kosten inclusief verzendkosten en exclusief licenties. Ik heb al enige ervaring met het assembleren dus ik ga dat zelf doen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, ik heb alle nodige randapparatuur zoals: Monitor, Muis, Toetsenbord etc. dus ik mis alleen het systeem zelf.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Processor, Ram Geheugen, SSD, Moederbord, Behuizing, Voeding.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur gaat naar een snelle i5 met een SSD.
Ga je overklokken?
Nee, ik ga niet overklokken dus mijn systeem moet al goeie presentaties hebben met de standaard instellingen.
Ter vervanging van mijn 6 jaar oude systeem wil ik een nieuwe desktop bouwen. De computer zal voornamelijk gebruikt worden voor surfen op het internet en het maken en bewerken van office documenten. Belangrijk is dat hij "futureproof" moet zijn. Ik heb zelf al de nodige research gedaan en ben tot het volgende lijstje gekomen, graag zou ik hier feedback op willen hebben om wellicht een betere keuze te kunnen maken.
Hier dacht ik aan:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 179,95 | € 179,95 |
| 1 | ASRock H81M-HDS | € 41,90 | € 41,90 |
| 1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 32,95 | € 32,95 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 58,95 | € 58,95 |
| 1 | Seasonic S12G 450W | € 72,90 | € 72,90 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 108,65 | € 108,65 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 495,30 | |
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zou graag een nieuwe krachtige pc willen bouwen waarmee ik een beetje kan surfen op het internet en office documenten kan bewerken (Denk aan kantoor werk).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag 500 euro kosten inclusief verzendkosten en exclusief licenties. Ik heb al enige ervaring met het assembleren dus ik ga dat zelf doen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, ik heb alle nodige randapparatuur zoals: Monitor, Muis, Toetsenbord etc. dus ik mis alleen het systeem zelf.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Processor, Ram Geheugen, SSD, Moederbord, Behuizing, Voeding.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur gaat naar een snelle i5 met een SSD.
Ga je overklokken?
Nee, ik ga niet overklokken dus mijn systeem moet al goeie presentaties hebben met de standaard instellingen.