Kreeg gister uit t Gorgons kistje een Thunderlord. Atheon gaf me een Thunderlord en een Vex. Interessante RNG weer.
lol ook al dubbele exotics op Atheon, had ik vorige week ook al Vex en een Mida. had het nog nooit gezien ^^assasinbats schreef op woensdag 08 april 2015 @ 11:10:
Kreeg gister uit t Gorgons kistje een Thunderlord. Atheon gaf me een Thunderlord en een Vex. Interessante RNG weer.
Jawel, iets minder dan 19 minuten nu ondanks nog wat foutjes.PaYnE81 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 11:06:
Speed runs ook leukvlot het nog een beetje met jullie tijd?
Wat voor shards zoek je dan? die commendations ofzo?
Sorry ik bedoel shaders
Ik heb alleen 2x bittersteel van Dead Orbit.
Atlas#22744
Vex heeft zijn eigen slot als drop, telt dus niet als de exotic dropPaYnE81 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 11:12:
[...]
lol ook al dubbele exotics op Atheon, had ik vorige week ook al Vex en een Mida. had het nog nooit gezien ^^
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ah kijk, weer wat geleerd, had het nog nooit gezien ^^Bokkie schreef op woensdag 08 april 2015 @ 11:14:
[...]
Vex heeft zijn eigen slot als drop, telt dus niet als de exotic drop
Zomg!! heb je straks gewoon echt allesKasai schreef op woensdag 08 april 2015 @ 11:13:
[...]
Jawel, iets minder dan 19 minuten nu ondanks nog wat foutjes.
Sorry ik bedoel shaders
Ik heb alleen 2x bittersteel van Dead Orbit.
http://vogloot.com/
Krijg andere gast waar ik net de nf mee deed precies het wapen die ik zo graag wil de Vanquisher
Krijg andere gast waar ik net de nf mee deed precies het wapen die ik zo graag wil de Vanquisher
[ Voor 76% gewijzigd door DarkElement op 08-04-2015 11:18 ]
Haha, valt tegen
Er zijn geloof ik 3 shaders per faction en ze hebben ook allemaal een eigen schip.
Atlas#22744
Haha, ach je moet iets hebben om je bezig te houden tot HoW toch
Dat is zo, maar RNG is een bitch
Atlas#22744
Zeker, ze zouden sommige dingen toch iets minder random mogen maken soms -.-
Yep, zoals de fatebringerPaYnE81 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 11:23:
Zoals 3x crota neerhalen en dan niets anders dan radiant energy krijgenPaYnE81 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 11:23:
Zuinige RNGsus
haha dat ! pokke Fatebringer
Yeah of vanaf bepaalde ranks bijzondere items kunnen kopen bij factions.
Atlas#22744
Griff 20:30 vanavond dan toch?
Die RNG is inderdaad soms erg wazig. Vorige week 3x plan C gekregen in 2 dagen. Ik ben opgehouden met het aantal Vex', Hawkmoons en MIDAs te tellen. Gisteren mn tweede gjalla. Suros dropt bijvoorbeeld nooit, dat is nog de enige exotic die ik "wil"
Had je gewoon kunnen kopen bij Xur JONGE
Atlas#22744
Jawel! Kan op mijn hunter ook met zwaard overweg.Faaz0 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 11:35:
Is er animo voor 2 of 3x crota normal vanavond, vanaf een uurtje of 8?
Raid - PlayStation4 - Woensdag 8 April 2015 - 20.00 uur - Crota NM & VoG HARD
1. AvanCade
2. Porphirec
3. We_Decay
4.
5.
6.
We willen graag beide raids achter elkaar doen. Het zou dan mooi zijn als het met dezelfde 6 man kan.
1. AvanCade
2. Porphirec
3. We_Decay
4.
5.
6.
We willen graag beide raids achter elkaar doen. Het zou dan mooi zijn als het met dezelfde 6 man kan.
Ja klopt,starten om 20:30PaYnE81 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 11:30:
Griff 20:30 vanavond dan toch?
Niet qua specs, meer voor de heb.
Jij hebt het over een Badger
Atlas#22744
gaat er iemand nu nog een raid of nightfall doen waar ik kan meedoen?
psn: Dutch-President
Van de week ook maar weer vog rennen danGriffx schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:08:
[...]
Ja klopt,starten om 20:30
[...]
Ik betoal godnonsju nergent mit vûr, BAM!Kasai schreef op woensdag 08 april 2015 @ 11:55:
Had je gewoon kunnen kopen bij Xur JONGE
Vol op z'n neus, BOTS! Die stond niej meer op nee!
Atlas#22744
Ok top, vanavond uurtje of 20.00 een aantal keer crota normal. Vul maar aan, als ie vol is gaat het door
- RoystonRicky
- Sum1
-
-
-
-
- RoystonRicky
- Sum1
-
-
-
-
De meeste stukken lukt me ook solo. Als het team nog niet helemaal vol zit moet het ook wel lukken.Faaz0 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 13:32:
Ok top, vanavond uurtje of 20.00 een aantal keer crota normal. Vul maar aan, als ie vol is gaat het door![]()
- RoystonRicky
- Sum1
-
-
-
-
Crota HM vanavond 21:00?
Ik heb normal mode vaak gedaan maar wil nu wel eens op HM :-) (ohja en ik wil gewoon mijn light 36 hunter helm...)
- Jedi_Geub Level 32 Hunter
-
-
-
-
-
Ik heb normal mode vaak gedaan maar wil nu wel eens op HM :-) (ohja en ik wil gewoon mijn light 36 hunter helm...)
-
-
-
-
-
Ik run met Titan en Hunter, en optioneel Warlock (heb daarmee het stuk vanaf de deathsinger al gedaan)Faaz0 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 13:32:
Ok top, vanavond uurtje of 20.00 een aantal keer crota normal. Vul maar aan, als ie vol is gaat het door![]()
- RoystonRicky
- Sum1
- Low__Profile
-
-
-
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Low_Profile schreef op woensdag 08 april 2015 @ 14:13:
- RoystonRicky
- Sum1
- Low__Profile
- Eczeem (onder voorbehoud - laat 19:00 weten)
-
-
PSN: Eczeem
Vanavond ff een challenge doen.
Crota HM (CP) met alleen Necrochasm.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Niemand die twee raids wilt doen?AvanCade schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:06:
Raid - PlayStation4 - Woensdag 8 April 2015 - 20.00 uur - Crota NM & VoG HARD
1. AvanCade
2. Porphirec
3. We_Decay
4. Reserved
5. Jansoe13
6.
21.00 vind ik een mooie tijdJedi Geub schreef op woensdag 08 april 2015 @ 14:07:
- trahdeog
-
-
-
-
Kijk deze man eens gaan:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=NUCtpZmwUSc]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=NUCtpZmwUSc]
DapperJackal131 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 14:40:
Vanavond ff een challenge doen.
Atlas#22744
Niet solo hoor...
Zou moeten lukken. Handcannons only en 6 swordbearer is inmiddels al gelukt.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Dan nogJackal131 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 15:38:
[...]
Niet solo hoor...
Zou moeten lukken. Handcannons only en 6 swordbearer is inmiddels al gelukt.
Hoe bedoel je 6 swordbearers?
Atlas#22744
Iedereen in je fireteam moet met het zwaard op crota ingebeukt hebben.
Helaas was ik hier zelf niet bij, maar dit is wel het team waar we de challenges mee doen.
Helaas was ik hier zelf niet bij, maar dit is wel het team waar we de challenges mee doen.
[ Voor 52% gewijzigd door Jackal131 op 08-04-2015 15:42 ]
Ach ja, je moet iets doen om Destiny interessant te houden. Crota HM is inmiddels ook geen uitdaging meer als je een goed team hebt (of soms alleen een goede hunter die met het zwaard om kan gaan).
De enige uitdaging is geen glitches hebben
Atlas#22744
Ook dat, LOL
Geldt voor zowel Crota als Atheon.
Geldt voor zowel Crota als Atheon.
Bij Atheon hebben we nooit glitches, maar Crota hard waren we snel klaar mee. Komt ook omdat de internet verbinding van 2 van onze swordbearers niet heel goed is.
Atlas#22744
Netjes hoor! en WTH red death op een nade is hp regen Oo
Oef...Atheon glitches...Kasai schreef op woensdag 08 april 2015 @ 15:58:
Bij Atheon hebben we nooit glitches, maar Crota hard waren we snel klaar mee. Komt ook omdat de internet verbinding van 2 van onze swordbearers niet heel goed is.
Venus teleport: Minatour die je doodt, maar later niet dood blijkt te zijn.
Minatour die health regent op het moment dat je verwacht dat hij neer zal gaan.
Harpies die op 1 pixel health blijven steken.
en er zullen vast nog wel meer zijn.
Dan moet je eerst weer met je hele fireteam naar Orbit zodat de instance gereset wordt en dan gaat het meestal wel weer ok.
Faaz0 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 13:32:
- RoystonRicky
- sum1
- femkutje
-
-
-
[ Voor 14% gewijzigd door hatsa op 08-04-2015 17:19 . Reden: Quoten ging blijkbaar een beetje mis ]
- Detainment shield in de portal.
- Splash damage door de relic bubble. Zou gefixed moeten zijn, maar wij gebruiken de relic bij de deur zodat we er helemaal geen last van hebben dus geen idee of het echt zo is
- Atheon teleport niet genoeg mensen. (Vaak zat gehad dat er maar 1 ging of 1 achter bleef)
- Portals waar je doorheen rent/loopt.
- Portals waar je in vast blijf zitten.
- Onzichtbare oracles die je killen.
- Na alle oracles gekilled te hebben geen times vengeance. (Wel eens in de portal gewacht op times vengeance, zodat we zeker wisten dat het niet een onzichtbare of gemiste oracle was maar nope
Dat zijn ze denk ik wel
Verwijderd
Faaz0 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 13:32:
- RoystonRicky
- Sum1
-
- conjoh met warlock en/ of hunter
-
-
Ik loop wel mee
PSN: jansoe13
Dat moet em zijn volgens mij dan.Verwijderd schreef op woensdag 08 april 2015 @ 18:08:
- RoystonRicky
- Sum1
- Low__Profile
- Eczeem
- Femkutje
- Conjoh
nog 1 iemand gezocht voor NF ben al bezig.
Ervaren mensen nu die flawless willen proberen? Zijn met 2 al, nog 1 of 2 zou super zijn.
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Als er nog ruimte is Wil ik wel meeDooiedibbes schreef op woensdag 08 april 2015 @ 19:32:
nog 1 iemand gezocht voor NF ben al bezig.
PSN: speedrazor3
sure join maar
Yoo, moet vanavond helaas afhaken man 
Griffx schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:08:
[...]
Ja klopt,starten om 20:30
[...]
Helaas te weinig ben ik bang...Jedi Geub schreef op woensdag 08 april 2015 @ 15:14:
[...]
Top!
- trahdeog
- Xenn0X Level 32 Titan
-
-
-
Ik cancell
Ik wil wel.tiguan schreef op woensdag 08 april 2015 @ 20:50:
Nightfall anders ofzo?
Ik begin alvast. Kijken hoe ver ik kom.
[ Voor 12% gewijzigd door Hettic op 08-04-2015 21:33 ]
PSN-ID: Hettic1
Ik kom er aanHettic schreef op woensdag 08 april 2015 @ 21:31:
[...]
Ik wil wel.
Ik begin alvast. Kijken hoe ver ik kom.
Nogbiemand voor een full hard Crota run?
We gaan nu beginnen
We gaan nu beginnen
Nog 1 voor de nightfall!!
PSN-ID: Hettic1
Thanks he heren. Toch mooi de crux, word of crota binnen. Alle wapens voor crota hard nu, ken ik dat ook weer skippen. Nu nog de gjallahorn en dan misschien ook maar toch met bounties beginnen voor wapen upgraden..Griffx schreef op woensdag 08 april 2015 @ 20:16:
Wil vanavond de Crota HM run afmaken.
Tijd 20:30, CP Crota HM, en daarna (bij voldoende tijd) een nieuwe Crota HM full run starten.
-GriffX83
-Dumaytje
-PSYVIRI
-Ky66881
-brambest
-
En vol.
Heeft iemand nog een gorgon cp voor me toevallig?
het is m'n lucky week dit geloof ik.
Gisteren vlak voor de reset moest ik nog 1 nightfall doen, kreeg ik eindelijk de gjallarhorn. Super blij mee uiteraard.
Vandaag doe ik 2x de daily en dropt er 2x een legendary engram. Ik had er ook nog 1 in de vault zitten, dus 3 stuks om in te leveren.
Ik krijgt vervolgens achter elkaar:
Dragon's breath
Icebreaker (m'n 3e)
En jawel nog een keer de gjallarhorn
Heb ik gewoon onwijs veel mazzel of is bungie momenteel exotics aan het strooien? Gisteren in een andere nightfall die ik deed, kreeg een teamgenoot ook z'n eerste gjallarhorn.
Gisteren vlak voor de reset moest ik nog 1 nightfall doen, kreeg ik eindelijk de gjallarhorn. Super blij mee uiteraard.
Vandaag doe ik 2x de daily en dropt er 2x een legendary engram. Ik had er ook nog 1 in de vault zitten, dus 3 stuks om in te leveren.
Ik krijgt vervolgens achter elkaar:
Dragon's breath
Icebreaker (m'n 3e)
En jawel nog een keer de gjallarhorn
Heb ik gewoon onwijs veel mazzel of is bungie momenteel exotics aan het strooien? Gisteren in een andere nightfall die ik deed, kreeg een teamgenoot ook z'n eerste gjallarhorn.
[ Voor 5% gewijzigd door Bjorneby op 08-04-2015 23:39 ]
En gelukt!
Crota HM Necrochams only. Voor zover ik weet zijn we de eerste in de wereld die dat gelukt is.
Crota HM Necrochams only. Voor zover ik weet zijn we de eerste in de wereld die dat gelukt is.
Geen probleem Bram, jij ook bedankt.brambest schreef op woensdag 08 april 2015 @ 22:59:
[...]
Thanks he heren. Toch mooi de crux, word of crota binnen. Alle wapens voor crota hard nu, ken ik dat ook weer skippen. Nu nog de gjallahorn en dan misschien ook maar toch met bounties beginnen voor wapen upgraden..
Succes met levelen
Verwijderd
Zijn er nog mensen die samen Destiny spelen op de PS4.
Ik had PS4 met Destiny aanschaft ik ben nu aan het op levelen
Mijn PSN: Aeverah
Ik had PS4 met Destiny aanschaft ik ben nu aan het op levelen
Mijn PSN: Aeverah
Haha, denk toch eigenlijk dat dat niets gaat worden. Heb ook nog borderlands liggen, als how nou snel uitkomt...Griffx schreef op woensdag 08 april 2015 @ 23:48:
[...]
Geen probleem Bram, jij ook bedankt.
Succes met levelen
Is er vanavond nog interesse in een VOG hard full run, zo rond 22:00
-GriffX83
-
-
-
-
-
-GriffX83
-
-
-
-
-
Jeej VoGGriffx schreef op donderdag 09 april 2015 @ 08:40:
-GriffX83
-Dumaytje
-PSYVIRI
-
-
-
Ik doe ook meeGriffx schreef op donderdag 09 april 2015 @ 08:40:
-GriffX83
-Dumaytje
-PSYVIRI
- brambest
-
-
Nice! gefeliciteerd manbrambest schreef op woensdag 08 april 2015 @ 22:59:
[...]
Thanks he heren. Toch mooi de crux, word of crota binnen. Alle wapens voor crota hard nu, ken ik dat ook weer skippen. Nu nog de gjallahorn en dan misschien ook maar toch met bounties beginnen voor wapen upgraden..
[ Voor 7% gewijzigd door PaYnE81 op 09-04-2015 09:34 ]
Heeft er iemand een Atheon Hard punt?
Ik heb Crota Hard
Ik heb Crota Hard
-GriffX83
-Dumaytje
-PSYVIRI
-brambest
-Low__Profile
-
-GriffX83
-Dumaytje
-PSYVIRI
-brambest
-Low__Profile
-
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Supernice man, gefeliciteerd. is het gerecordJackal131 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 23:37:
En gelukt!
Thanks!! Ja, de 2e hm run ging echt super lekker, crota deed niet vervelend kwa glitchen(geloof ik), hadden hem in 2 runs dacht ik. Ik moet wel zeggen dat ik weinig had gedaan hoor, ik stond rechts achterin verscholen achter steen, af en toe proberende de boomers af te leiden.PaYnE81 schreef op donderdag 09 april 2015 @ 09:34:
[...]
Nice! gefeliciteerd manBlij dat het nog gelukt is, en nogmaals sorry dat ik moest afhaken.
Sowieso vind ik dat Crota en de Swordbearer laatste tijd minder glitchen. Afgelopen 4x dat ik crota hard neer mepte ging hij iedere keer netjes neer zonder glitches en dus vaak in 1x plat.
Maarja helemaal geen donder gekregen
Gisteren was wel mooi. 1 iemand die nog nooit Crota Hard had gedaan krijgt de crux (niet eens husk of the pit) andere hoeft het niet eens krijgt er ook 1.
Het zit me afgelopen weken niet echt mee. Krijg echt alleen maar Truth en Dragonbreath laatste tijd
Maarja helemaal geen donder gekregen
Het zit me afgelopen weken niet echt mee. Krijg echt alleen maar Truth en Dragonbreath laatste tijd
Nah gisteren niet bij de eerste run.Crashhill schreef op donderdag 09 april 2015 @ 10:10:
Sowieso vind ik dat Crota en de Swordbearer laatste tijd minder glitchen. Afgelopen 4x dat ik crota hard neer mepte ging hij iedere keer netjes neer zonder glitches en dus vaak in 1x plat.
Maarja helemaal geen donder gekregenGisteren was wel mooi. 1 iemand die nog nooit Crota Hard had gedaan krijgt de crux (niet eens husk of the pit) andere hoeft het niet eens krijgt er ook 1.
De eerste twee keer stond Crota al op voordat hij zijn schild terug had.
Derde keer al lang invis en uit de buurt bij hem en toch een klap voor me bakkus,
4de keer bij de allerlaatste klap, met Crota in enrage, zwaard weg
Daarna ging het wel goed.
Alleen die swordbearer is een hufter, oger rooms inlopen zonder reden, hok inlopen bij de gatekeeper enz enz.
[ Voor 4% gewijzigd door Griffx op 09-04-2015 10:19 ]
Ja ik kreeg gisteren bij de 2e crota hm ook een hoop shit, had hem nog niet op nm gedaan maar kreeg een mida, dragon breath, en nog wat andere troep die ik niet nodig heb/had. Geef me nou gewoon eens de gjallahorn, dan heb ik een rede om bounties te gaan doen(wapens die ik meestal gebruik zijn geleveld, de ib, hoc dus)
Bij ons laatste tijd doet de Swordbearer ook niet hufterig. Iedereen poft met sniper en swordbearer laatste 2 kogels gjallarhorn ding is binnen 5 sec. neer.Griffx schreef op donderdag 09 april 2015 @ 10:17:
[...]
Nah gisteren niet bij de eerste run.
De eerste twee keer stond Crota al op voordat hij zijn schild terug had.
Derde keer al lang invis en uit de buurt bij hem en toch een klap voor me bakkus,
4de keer bij de allerlaatste klap, met Crota in enrage, zwaard weg(swordbearer ging down bij de gatekeeper)
Daarna ging het wel goed.
Alleen die swordbearer is een hufter, oger rooms inlopen zonder reden, hok inlopen bij de gatekeeper enz enz.
Maar klopt Crota HM kan echt fucking k*t gaan. Vanavond maar eens VoG Hard proberen
HalfDarkElement schreef op donderdag 09 april 2015 @ 10:32:
Meen je die Kasai.
Atlas#22744
Dit topic is gesloten.
![]()