Mensen die de Bungie stream zitten te kijken? Ben benieuwd of een tweede social space echt iets toevoegt.
Denk ut wel, de queen niet gezien helaasLuckyLuQ schreef op woensdag 22 april 2015 @ 20:09:
Mensen die de Bungie stream zitten te kijken? Ben benieuwd of een tweede social space echt iets toevoegt.
edit:
spoiler:
-die hive disruptor bug is opgelost
-bij de speaker kun je nu ook je shards kwijt
-exotic upgrades hoef je niet opnieuw te upgraden
-etheric light kun je je oude wapens upgraden naar 365 zonder dat je progressie kwijt bent.
-etheric light kun je winnen ergens.
-etheric light kun je je oude wapens upgraden naar 365 zonder dat je progressie kwijt bent.
edit2:
spoiler:
-wapens reforgen is ook nice
-telemetrie's bij de weapons smith
al met al lijkt deze dlc leuker als the dark below.
[ Voor 36% gewijzigd door M0nkeymen op 22-04-2015 20:42 ]
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Lijkt allemaal wel stuk makkelijker geworden te zijn.M0nkeymen schreef op woensdag 22 april 2015 @ 20:23:
[...]
Denk ut wel, de queen niet gezien helaaszal een zelfde systeem zijn als Iron banner denk ik, ook die trial passages lijken me interessant. Bounty's zijn wel hetzelfde zag ik.
edit:
spoiler:-die hive disruptor bug is opgelost
edit2:
spoiler:-wapens reforgen is ook nice
al met al lijkt deze dlc leuker als the dark below.
Vond het wel een interessante showcase. Ik ben vooral benieuwd naar de Prison of Elders, maar voor meer informatie daarover moeten we nog twee weekjes wachten geloof ik.
Ik zoek voor morgen ochtend nog 1 persoon die de nf wil doen om 10.00
Je kan mij dan gewoon joinen.
Of er moeten nog 2 mensen zijn die rond 0.15 nog willen beginnen? Heb late dienst gehad.
Je kan mij dan gewoon joinen.
Of er moeten nog 2 mensen zijn die rond 0.15 nog willen beginnen? Heb late dienst gehad.
[ Voor 31% gewijzigd door DarkElement op 22-04-2015 23:14 ]
Nogmaals ik wil die, pff stomme loot systeem.AjDuLion schreef op woensdag 22 april 2015 @ 22:44:
eindelijk een rocket launcher met tracking geloot : the truth is binnen !
Moet alleen nog de PlanC en de Truth heb ik alle exotics, maar die vallen overal om me heen en bij mij niet. =P
Sowieso gister een mooie lootavond voor clan genoten, 2 kregen hun derde Yolo, en iemand anders zijn 2 yolo =O
PSN - M4uSzi // -
Yolo's uit nightfall gekregen?
PSN: Rub1con76
1tje wel, en 2 CrotaRub1con schreef op donderdag 23 april 2015 @ 06:33:
Yolo's uit nightfall gekregen?
PSN - M4uSzi // -
Lees net op Twitter dat ze ook eindelijk wat met commendations gaan doen, wel mooi want daar heb ik er intussen ook al 50 van ofzo 
https://twitter.com/Gothalion/status/590959001736597505
Ik zoek btw een 3de die mee wil @ NF om 10:00Deej forgot to talk about commendations. I'm making him put it in the weekly update. It's really big. You'll love it.
[ Voor 7% gewijzigd door DarkElement op 23-04-2015 09:49 ]
*pakt fakkel en hooi vork*DarkElement schreef op donderdag 23 april 2015 @ 09:35:
Lees net op Twitter dat ze ook eindelijk wat met commendations gaan doen, wel mooi want daar heb ik er intussen ook al 50 van ofzo
[...]
Ik zoek btw een 3de die mee wil @ NF om 10:00
Reforgen! Reforgen! Reforgen!
Heb net een 3de @ NF. Dat reforgen kon schijnbaar al bij de Gunsmith binnenkort, maar misschien heb je daar die commendations dan wel voor nodig.
[ Voor 3% gewijzigd door DarkElement op 23-04-2015 09:53 ]
One of these new perks is an intrinsic quality called “Reforge Ready” indicated by two crossed hammers. This allows the weapon to be reforged, à la Iron Banner, by the now wholly relevant Gunsmith for a nominal fee of a couple Motes of Light, some weapon parts, and Glimmer. Going above and beyond, the Gunsmith now offers weapon telemetries for sale as well.DarkElement schreef op donderdag 23 april 2015 @ 09:53:
Heb net een 3de @ NF. Dat reforgen kon schijnbaar al bij de Gunsmith binnenkort, maar misschien heb je daar die commendations dan wel voor nodig.
Kijk gewoon op www.planetdestiny.com
staat alles op een rijtje, in plaats van maar wat te roepen.
Goede raid gisteren, alleen jammer dat we Crota niet neer kregen op het end...
PS: Eczeem heeft vieze dingen met me gedaan vlak voor Crota... voel me gebruikt
Haha, zag er wel komisch uit. Nu jeuk zekerJedi Geub schreef op donderdag 23 april 2015 @ 10:11:
[...]
Jammer van crota inderdaad....
Was goed vertier inderdaad.Jedi Geub schreef op donderdag 23 april 2015 @ 10:11:
[...]
Ook ik heb vlekken op mijn Red Death die ik er niet meer uit zal krijgen.
Weet nog steeds niet of ik spelen zonder broek nu fijner vind of niet.
PSN: Eczeem
Blijft een lastige inderdaad, hangt deels ook van het object af waar je opzit zodra de broek uit is.Dooiedibbes schreef op donderdag 23 april 2015 @ 10:18:
[...]
Was goed vertier inderdaad.
Ook ik heb vlekken op mijn Red Death die ik er niet meer uit zal krijgen.
Weet nog steeds niet of ik spelen zonder broek nu fijner vind of niet.
Ik zal blijven testen tot er een goed rapport over geschreven is
Chill joh, ik heb ook niet alles gelezen. maar thnx voor de link.AlexMar schreef op donderdag 23 april 2015 @ 10:04:
[...]
One of these new perks is an intrinsic quality called “Reforge Ready” indicated by two crossed hammers. This allows the weapon to be reforged, à la Iron Banner, by the now wholly relevant Gunsmith for a nominal fee of a couple Motes of Light, some weapon parts, and Glimmer. Going above and beyond, the Gunsmith now offers weapon telemetries for sale as well.
Kijk gewoon op www.planetdestiny.com
staat alles op een rijtje, in plaats van maar wat te roepen.
Misschien ook wel handig om in spoilers te zetten, kan me voorstellen dat niet iedereen het gelijk wilt weten?
Is cool, het rapport zal in spoiler verschijnen.
spoiler: title
restanten chips zitten niet lekker, alsmede ook de tweede ps4 controller
Ik kan nou niet bepaald zeggen dat de stream van gisteren mij heeft overgehaald om Destiny weer te gaan oppakken. Nieuw bounties...jippie. Ik kan m'n Fatebringer upgraden naar 365...jippie.
Ik wacht nog ff de volgende 2 streams af. Het feit dat er geen nieuwe raid is heeft mij toch behoorlijk teleurgesteld. Misschien kunnen de volgende 2 steams mij overtuigen.
Ik wacht nog ff de volgende 2 streams af. Het feit dat er geen nieuwe raid is heeft mij toch behoorlijk teleurgesteld. Misschien kunnen de volgende 2 steams mij overtuigen.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
euhm je hebt niet goed geluisterd naar het eindJackal131 schreef op donderdag 23 april 2015 @ 10:41:
...Het feit dat er geen nieuwe raid is heeft mij toch behoorlijk teleurgesteld.....
Verder weet niemand nu hoe Trials en Prison eruit gaan zien, wie weet is dat wel veel leuker dan raids
[ Voor 81% gewijzigd door PaYnE81 op 23-04-2015 10:47 ]
Dooiedibbes schreef op donderdag 23 april 2015 @ 10:34:
Is cool, het rapport zal in spoiler verschijnen.
spoiler: titlerestanten chips zitten niet lekker, alsmede ook de tweede ps4 controller
Ok, blijkbaar heb ik iets gemist...vertel...
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Heb em net geeditJackal131 schreef op donderdag 23 april 2015 @ 10:46:
[...]
[ Voor 32% gewijzigd door PaYnE81 op 23-04-2015 10:48 ]
jepJackal131 schreef op donderdag 23 april 2015 @ 10:46:
[...]
bijvoorbeeld als je moet kiezen
altijd als je geplast hebt dat er nog een paar druppels in je broek komen.
OF
als je hebt gepoept dat je altijd met je vinger door het papiertje heen gaat.
en je MOET kiezen!
PSN: CobusNL
Ah ok...daarom zei ik ook dat de volgende 2 streams mij misschien kunnen overtuigen.PaYnE81 schreef op donderdag 23 april 2015 @ 10:47:
[...]
Heb em net geedithaha, vind het sowieso al beter dat je niet perse een raid hoeft te doen om op max light level te komen. Zo kan iedereen spelen wat ie leuk vind en toch overal mee mee doen als ie dat wil
De dingen die ik nu gezien heb, hebben me niet overtuigd...eerst zien...
Ik heb er wel zin in eigenlijk, kom maar door met die zooi
Ow zo, dacht dat je het "raid" stukje gemist had, omdat je dat zo specifiek aanhaalde ^^Jackal131 schreef op donderdag 23 april 2015 @ 10:49:
[...]
Ah ok...daarom zei ik ook dat de volgende 2 streams mij misschien kunnen overtuigen.
De dingen die ik nu gezien heb, hebben me niet overtuigd...eerst zien...
Maar idd ff kat uit de boom kijken, ik denk persoonlijk dat Prison wel een leuke activity wordt en ben ook heel benieuwd naar Trials eerlijk gezegd ^^
Ik ging voor de druppelsCobus_NL schreef op donderdag 23 april 2015 @ 10:48:
[...]
jep
bijvoorbeeld als je moet kiezen
altijd als je geplast hebt dat er nog een paar druppels in je broek komen.
OF
als je hebt gepoept dat je altijd met je vinger door het papiertje heen gaat.
en je MOET kiezen!
Ik ken iemand die zonder na te denken vol overgave voor de vinger gaat *kuch*Jedi*kuch*
Zelf zou ik, na veel wikken en wegen, ook voor de vinger gaan. Das ff zuur maar dan ben je er wel klaar mee, terwijl de druppels de slip nog enige tijd nat kunnen houden. Denk ook vooral aan de irritaties die deze natte slip teweeg kan brengen.
Haha lach nu ook hardop tijdens een vmware horizon training en iedereen kijkt me aan... Insert vinger into jolo.Dooiedibbes schreef op donderdag 23 april 2015 @ 11:14:
[...]
Ik ken iemand die zonder na te denken vol overgave voor de vinger gaat *kuch*Jedi*kuch*
Zelf zou ik, na veel wikken en wegen, ook voor de vinger gaan. Das ff zuur maar dan ben je er wel klaar mee, terwijl de druppels de slip nog enige tijd nat kunnen houden. Denk ook vooral aan de irritaties die deze natte slip teweeg kan brengen.
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Hier zit iedereen me ook aan te kijken van waarom lach jij ingodsmaan ineens uit het nietsQualixo schreef op donderdag 23 april 2015 @ 11:17:
[...]
Haha lach nu ook hardop tijdens een vmware horizon training en iedereen kijkt me aan... Insert vinger into jolo.
Het zijn maar een paar druppels hoorDooiedibbes schreef op donderdag 23 april 2015 @ 11:14:
[...]
Desalniettemin - het zijn wel grote druppels + ,aannemende dat je geen rokje draagt, droogt een dergelijke natte plek niet vlot.
De grote van de druppels is niet gespecificeerd dus ga er vanuit dat ze niet zo groot zijn dat het een grote vlek wordtDooiedibbes schreef op donderdag 23 april 2015 @ 13:03:
Desalniettemin - het zijn wel grote druppels + ,aannemende dat je geen rokje draagt, droogt een dergelijke natte plek niet vlot.
Vergeet die druppels en bekijk de mogelijkheden van de vinger. Denk "out of the box"!Dooiedibbes schreef op donderdag 23 april 2015 @ 13:03:
Naast dat het wellicht goed is om bepaalde spieren in die streek op te rekken/"in shape te houden" is het natuurlijk ook heel erg schoon. oude brokjes, plakkerige randjes en vastgeklitte rosijntjes tussen het anus haar zijn hiermee verleden tijd!
Ja gooz, wij bespreken de grote vragen des levens tijden een Raid. Dat de geplande 55 min voor een Hard mode run dan iets wat worden overschreden neemt dat niet weg dat we wel veel wijzer een raid uitkomen.
Zat net even met jou in een raid en ik merkte toch kleine frustraties tussen je "GVD's" door.
Kom eens met ons mee en je zal er als een completer mens uitkomen
WAUW wat zeg je dit toch mooiJedi Geub schreef op donderdag 23 april 2015 @ 15:08:
[...]
Ja gooz, wij bespreken de grote vragen des levens tijden een Raid. Dat de geplande 55 min voor een Hard mode run dan iets wat worden overschreden neemt dat niet weg dat we wel veel wijzer een raid uitkomen.
Zat net even met jou in een raid en ik merkte toch kleine frustraties tussen je "GVD's" door.
Kom eens met ons mee en je zal er als een completer mens uitkomen
''Als een completer mens''
Minder kleren maken de man.
Tenzij Crota je in tweeen hakt
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
kunnen jullie gewoon inloggen? Ik werd er zojuist keihard uit geknikkert
We are actively investigating issues impacting players' ability to sign in to Destiny on all platforms. Until resolved, players may experience disconnects or be unable to sign in.
8m ago
https://www.bungie.net/en/Forum/Categories
8m ago
https://www.bungie.net/en/Forum/Categories
Ik kan er nu net weer in. Mensen zin in nightfall?
PSN-ID: Hettic1
Zoek je nog steeds iemand?Hettic schreef op donderdag 23 april 2015 @ 20:39:
Ik kan er nu net weer in. Mensen zin in nightfall?
Wat zal Xur vandaag verkopen. Hoop zelf op een plan C of Truth, wil mijn exotic verzameling vol krijgen =D
[Edit] - Weet iemand wat die site was waarmee je alle ghosts kon vinden, wil vanaaf eens op speur toch, alleen ben ik de site vergeten.
[Edit] - Weet iemand wat die site was waarmee je alle ghosts kon vinden, wil vanaaf eens op speur toch, alleen ben ik de site vergeten.
[ Voor 39% gewijzigd door M4uSzi op 24-04-2015 07:36 ]
PSN - M4uSzi // -
Heeft 'ie er nou nog steeds geen?
Heb inmiddels mijn 3e gedismanteld.
Hij heeft iets veel beters!Biatch schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 08:57:
[...]
![]()
Heeft 'ie er nou nog steeds geen?![]()
Heb inmiddels mijn 3e gedismanteld.
Atlas#22744
Vanavond 20:30 VOG Hard en eventueel Crota hard checkpoint op crota.
1. Xenn0X-one
2.
3.
4.
5.
6. Jedi_Geub (niet zeker)
1. Xenn0X-one
2.
3.
4.
5.
1. Xenn0X-one
2.Ky66881
3.
4.
5.
1. Xenn0X-one
2.Ky66881
3.
4.
5.
PSN: Ky66881
Dank uKasai schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 07:40:
destinyghosthunter.net
PSN - M4uSzi // -
jedi valt af, iets met vingers, wc papier en bierKy66881 schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 09:22:
1. Xenn0X-one
2.Ky66881
3.
4.
5.
6.
Qualixo schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 09:36:
[...]
jedi valt af, iets met vingers, wc papier en bier
We zijn er weer
Vanavond 22:30 VOG hard run met 2x de templar.
-GriffX83
-
-
-
-
-
-GriffX83
-
-
-
-
-
GriffX welkom terug , er is ook een VOG hard run geplanned om 20:30 door Xennox-one. Mss kunnen we deze combineren mits 20:30 voor jou haalbaar is ?
Griffx schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 10:30:
We zijn er weer![]()
-GriffX83
-
-
-
-
-
PSN: Ky66881
Ik ben weer vrijgezel en heb weer eens zin om een potje te knallen.
Waar is de hulp nodig
Eens kijken of ik t nog kan
Waar is de hulp nodig
[ Voor 13% gewijzigd door tha_crazy op 24-04-2015 10:45 ]
Im in...Griffx schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 10:30:
We zijn er weer![]()
-GriffX83
-brambest
-
-
-
-
Oi balen Vin.tha_crazy schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 10:43:
Ik ben weer vrijgezel en heb weer eens zin om een potje te knallen.
Waar is de hulp nodig
Kon ze je vele aandacht niet aan nu Destiny naar de achtergrond verdwenen was
Haha nee, iets wegens vroeger.Faaz0 schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 10:49:
[...]
Oi balen Vin.
Kon ze je vele aandacht niet aan nu Destiny naar de achtergrond verdwenen was
Ach, boeit me niet zo
Was dus al gedoemd om te mislukken als dat je reactie istha_crazy schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 10:56:
[...]
Haha nee, iets wegens vroeger.
Ach, boeit me niet zo
Maarja dit is Destiny forum geen All you need is love
Daarom, wie heeft er nog hulp nodigCrashhill schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 11:04:
[...]
Was dus al gedoemd om te mislukken als dat je reactie is
Oja sorry, back to DestinyCrashhill schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 11:04:
[...]
Was dus al gedoemd om te mislukken als dat je reactie is
Xur heeft weer een MIDA'tje
Balen vin :<

Word je hier blij van?

Word je hier blij van?
Atlas#22744
Oh en ook nog steeds heavy ammo, hoef ik ook nog niet te kopen
Ik wil wel eens een keer proberen om flawless raider trophy ding te halen, ik ben alleen nu aan het "werken"...
Is ook pas vanavond, maar flawless ga ik niet voor vandag.brambest schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 11:12:
[...]
Ik wil wel eens een keer proberen om flawless raider trophy ding te halen, ik ben alleen nu aan het "werken"...
Ah, andere keer dan?tha_crazy schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 11:13:
[...]
Is ook pas vanavond, maar flawless ga ik niet voor vandag.
Je kan griffx en mij joinen voor VOG hard run, rond 22:30?
Griffx schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 10:30:
We zijn er weer![]()
-GriffX83
-
-
-
-
-
Ik vind t allemaal rpimabrambest schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 11:15:
[...]
Ah, andere keer dan?
Je kan griffx en mij joinen voor VOG hard run, rond 22:30?
Merk deze week dat ik men rewards nog niet gehaald heb
Moet nog teveel doen, yolo #teveelswag
Jammer joh
Heb je je zwarte hamer al?
Heb je je zwarte hamer al?
Atlas#22744
Had je gisteren nog uitgenodigt voor crota deathsinger + crota normal, had je je bh kunnen krijgen...Crashhill schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 11:20:
Merk deze week dat ik men rewards nog niet gehaald hebMoet nog teveel doen, yolo #teveelswag
weer geen light beyond nemesis 
en ik moet dat ding echt een keer hebben nu!
en ik moet dat ding echt een keer hebben nu!
[ Voor 7% gewijzigd door Cobus_NL op 24-04-2015 11:24 ]
Yup
Ik zag je invite maar ging net weg. Heb Crota Normal al 3x gedaan en 1 x NFbrambest schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 11:21:
[...]
Had je gisteren nog uitgenodigt voor crota deathsinger + crota normal, had je je bh kunnen krijgen...
Oh wacht, volgens mij heb ik je daar al eens mee gefeliciteerd
Atlas#22744
Nogmaals mag best want hij is nog steeds niet geupgradeKasai schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 11:39:
Oh wacht, volgens mij heb ik je daar al eens mee gefeliciteerd
Dit topic is gesloten.
![]()