Lol, iedereen baalt gewoon dat er geen RAID bij zit, en zoals ik al zei iedereen heeft de DLC al of koopt hem toch wel. Percentage wat echt gaat stoppen, is misschien 5%?RevoNL schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:01:
Leuk om te lezen dat iedereen al klaar is met destiny omdat ze weten dat er geen raid komt, terwijl men niet eens weet wat we precies gaan krijgen en hoe het allemaal in elkaar steekt.
Hou er rekening mee dat maar een klein percentage van de destiny spelers uberhaubt de raid gespeeld en laat staan gehaald heeft. De meeste zullen natuurlijk denken: "daar heb ik niks mee te maken, ik wil meer". Dat wij met een community hier samen kunnen spelen wilt nog niet zeggen dat iedere destiny speler die luxe heeft (of er simpelweg geen behoefte aan heeft).
Ik denk juist dat dit een geniale zet is om meer spelers naar destiny te lokken en ik hoop stiekem toch dat er later wel een raid toegevoegd gaat worden.
Ik zeg, laat je verrassen op wat komen gaat en misschien wordt het wel hartstikke vermakelijk.
Epic - Heavily shielded and highly aggressive enemies appear in great numbers.
Nightfall - If all players die, your Fireteam is returned to Orbit.
Lightswitch - Minions of the Darkness deal much more melee damage.
Arc Burn - Arc damage from any source is greatly increased
Angry - Minions of the Darkness won't flinch, even after massive damage.
Weekly Heroic Strike
Heroic - Enemies appear in greater numbers and are more aggressive.
Lightswitch - Minions of the Darkness deal much more melee damage.
De grote ServitorBiatch schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:26:
Dat is met die ogre toch
Je bent zelf een Ogre.Biatch schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:26:
Dat is met die ogre toch
Atlas#22744
Zal hij eindelijk vallen?
Straks 100x Crota Normal gedaan en nog geen blackhammer
En ik geen song....Crashhill schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:36:
[...]
Straks 100x Crota Normal gedaan en nog geen blackhammer
Atlas#22744
Er zijn ook een heleboel mensen die op de hype train zijn gesprongen en de story uit hebben gespeeld en het spel hebben weg gelegd. Die mensen krijg je echt niet meer terug met DLC.RevoNL schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:01:
Leuk om te lezen dat iedereen al klaar is met destiny omdat ze weten dat er geen raid komt, terwijl men niet eens weet wat we precies gaan krijgen en hoe het allemaal in elkaar steekt.
Hou er rekening mee dat maar een klein percentage van de destiny spelers uberhaubt de raid gespeeld en laat staan gehaald heeft. De meeste zullen natuurlijk denken: "daar heb ik niks mee te maken, ik wil meer". Dat wij met een community hier samen kunnen spelen wilt nog niet zeggen dat iedere destiny speler die luxe heeft (of er simpelweg geen behoefte aan heeft).
Ik denk juist dat dit een geniale zet is om meer spelers naar destiny te lokken en ik hoop stiekem toch dat er later wel een raid toegevoegd gaat worden.
Ik zeg, laat je verrassen op wat komen gaat en misschien wordt het wel hartstikke vermakelijk.
De spelers die het spel nog wel spelen en het willen blijven spelen, maar dat nu niet doen door gebrek aan content.
Het is even afwachten wat voor loot de Prison of Elders gaat brengen en of dat het waard is om het iedere week te spelen. Aangezien oude legendaries en exotics gewoon naar 356 attack kunnen worden geupgrade.
Mag hopen dat je nu wel wapens kan upgraden zonder reset....M0nkeymen schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 09:59:
[...]
Dat zijn denk ik de crucible arena's, staat niet vermeld bij de post op http://db.planetdestiny.com/houseofwolves
331>365
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Maar strikes moet je alleen grinden als je class materials nodig hebt.. voor de rest is ie vrijwel nutteloos
Strike playlist is er om te gearen voor de raid! Oh wacht...Crashhill schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 12:04:
Wat mij betreft moeten ze de Strike Playlist ook boeiender maken, ik bedoel als je 20 Strikes speelt heb je met een beetje geluk 1 Legendary, met 20 Strikes ben je ongeveer 4 uur bezig. Met 1 Raid 1 uur en je hebt verschillende legendaries en kans op exotics.
Maar strikes moet je alleen grinden als je class materials nodig hebt.. voor de rest is ie vrijwel nutteloos
Atlas#22744
DaaromKasai schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 12:06:
[...]
Strike playlist is er om te gearen voor de raid! Oh wacht...
Als de rewards er dan ook naar zijnvegetto1983 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 12:06:
strikes mogen ook wel wat moeilijker, bedoel lvl 26...
[ Voor 28% gewijzigd door Crashhill op 14-04-2015 12:07 ]
Moeilijke aan weekly en heroic is niet het level, maar de modifiers.
Atlas#22744
En je ongelevelde wapensKasai schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 12:07:
Level maakt niet uit lieverds, alles wordt normalized.
Moeilijke aan weekly en heroic is niet het level, maar de modifiers.
damage daar gelaten, vind ik persoonlijk toch een behoorlijk verschil zitten voor de meeste wapens tussen ongeleveld of geleveld
Joah heb nog tijd zat indd. Moet er nog 4 dan heb ik ze allemaalKasai schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 09:35:
[...]
Alle tijd om die nog te halen gezien de beperkte content van aankomende dlc
[...]
Haha ja, die had ik ook verwacht bij deze DLC...
PSN - M4uSzi // -
Joah, precies dit. Wordt vast wel weer mooi =DRevoNL schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:01:
PSN - M4uSzi // -
Zoeken jullie dan nog iemand? Ik zou dan wel meewillen 2x!brambest schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 09:57:
[...]
Griffx en die andere doen niet mee, stond ergens hierboven(zit op mobiel dus kan niet makkelijk quoten)
Vegetto, jij zin in crota?
psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians
Niemand heeft er verder op gereageerd, dus ja. Zoeken er dan nog 1WillieWuks schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 12:41:
[...]
Zoeken jullie dan nog iemand? Ik zou dan wel meewillen 2x!
ik ben er wel denk vanavond, kijken wel effe :-)brambest schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 09:57:
[...]
Griffx en die andere doen niet mee, stond ergens hierboven(zit op mobiel dus kan niet makkelijk quoten)
Vegetto, jij zin in crota?
Top!!brambest schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 12:47:
[...]
Niemand heeft er verder op gereageerd, dus ja. Zoeken er dan nog 1
Zal er zijn
Arn0uDz schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 09:08:
Vanavond 21:00 2x Crota normal full run
- vegetto
- vd niet for speed(oids)
-AvanCade
-We_decay (ovb)
-brambest
-Arn0uDz
Zat zelf te denken aan een CE en een VOG hard
Crota normal of hard bekijken we wel even met wat voor kwaliteit we hebben
Vul zelf maar aan:
1 Jansoe13 32 warlock (of 31 Hunter)
2 Dennisjansoe 31 Hunter
3
4
5
6
Iedereen welkom, ben zelf al rond 1900 online voor een eventuele Nightfall
PSN: jansoe13
#titanmasterraceCrashhill schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 13:51:
Met een nieuwe RAID nog verder weg! Tijd voor een TITAN!!!
Atlas#22744
Ik had eigenljik geen zin om alles opnieuw te moeten doorlopen maar het wordt nu wel een beetje tijd. Want the arena wordt denk ik een soort Nightfall met wat leuke mechanics i.p.v. modifiers.
Wel eerst crota doen, extra kans op bh ;-)Crashhill schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 13:57:
[...]
Ik had eigenljik geen zin om alles opnieuw te moeten doorlopen maar het wordt nu wel een beetje tijd. Want the arena wordt denk ik een soort Nightfall met wat leuke mechanics i.p.v. modifiers.
Tuurlijk maar daaarnaar verdwijnt er gelijk een Hunter en komt er een Titan.. moet mezelf toch een beetje bezighouden
uurtje of 6-7 was ik volgens mij kwijt met me warlockPaYnE81 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 13:58:
Levelen is echt zo gebeurt en idd #titanmasterrace
datGearloose schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 14:16:
Van alle klasse eentje is het leukste joh...
Atlas#22744
Wie doet er nog VoG dan..? Super bladedancer gebruiken en je bent er ook zo overheen. Of gewoon later joinen als die jump puzzle al is gedaan..
Waar zeg ik jump puzzle dan?brambest schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 14:33:
[...]
Wie doet er nog VoG dan..? Super bladedancer gebruiken en je bent er ook zo overheen. Of gewoon later joinen als die jump puzzle al is gedaan..
Hek nie jonguh! *gunslinger maar snel levelen doet*
Gunslinger > Bladedancer.PaYnE81 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 14:36:
[...]
Hek nie jonguh! *gunslinger maar snel levelen doet*
Al is blink ook geniaal!
Atlas#22744
https://www.destinylfg.net/ ?Verderf schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 10:49:
Voor iemand die er net inrolt is het allemaal niet zo erg, ik heb nog steeds moeite met uberhaupt mensen vinden die VoG/crota met me willen doen.
hier zijn altijd wel mensen te vinden
Er komt nu iets van een battle arena ofzo?
jup:jesse111 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 14:45:
Meh, wel jammer dat er geen nieuwe raid komt![]()
Er komt nu iets van een battle arena ofzo?
"three-player cooperative multiplayer arena"
Jaja, er was weer nieuws over de DLC, dus ik dacht, even kijken hoe en wat er precies in kwamKasai schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 14:48:
Omg ome jesse
Maar geen raid dus ;-;
ik wil wel mee.strompel schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 13:10:
Voor degenen die nog niet klaar zijn met de raid vanavond vanaf 20.00 een tweetal raids?
Zat zelf te denken aan een CE en een VOG hard
Crota normal of hard bekijken we wel even met wat voor kwaliteit we hebben
Vul zelf maar aan:
1 Jansoe13 32 warlock (of 31 Hunter)
2 Dennisjansoe 31 Hunter
3 vansonsbeek 31 Warlock
4
5
6
Iedereen welkom, ben zelf al rond 1900 online voor een eventuele Nightfall
Dat er geen raid is boeit me denk ik niet eens zo heel veel, dat er geen 6 player content bij komt baal ik het meest van.jesse111 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 14:49:
[...]
Jaja, er was weer nieuws over de DLC, dus ik dacht, even kijken hoe en wat er precies in kwam![]()
Maar geen raid dus ;-;
Atlas#22744
Ja idd... 3 players, dus het lijkt denk ik op een soort strike mission ofzo? Achja, we zullen het wel zien. Binnenkort maar even Destiny afstoffenKasai schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 14:53:
[...]
Dat er geen raid is boeit me denk ik niet eens zo heel veel, dat er geen 6 player content bij komt baal ik het meest van.
Ik had 3 Huntersbrambest schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 14:03:
Je kan beter een titan wegdoen, en 2e hunter nemen.. Titan sucks... Oh, wait.....
Nadeel is wel dan wil ik wel alle wapens 3x ipv 2x
Omdat mijn eenogig onderdeel ook zo groot is? Ik snap de verwarring :-)
Reageer effe op mijn pb joh viespeuk.Biatch schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 14:58:
[...]
Omdat mijn eenogig onderdeel ook zo groot is? Ik snap de verwarring :-)
Atlas#22744
Wat
Atlas#22744
lol echte mannen doen het in 2 sprongen
Echte mannen hebben geen titan,Qualixo schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 15:09:
[...]
lol echte mannen doen het in 2 sprongen#Titan!
Griffx schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 15:09:
[...]
Echte mannen hebben geen titan,#hunterMASTERrace
Is nu te koop bij speakerDarkElement schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 15:14:
Ik geef toe dat ik de Hunter capes echt te bruut vind. Vooral deze die ik en een clanmaat hebben:
[afbeelding]
[ Voor 30% gewijzigd door DarkElement op 14-04-2015 18:06 ]
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Huh, roze ebleem ook dan?Gearloose schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 15:14:
Armband past goed bij mijn legendarische gay cape
Nee joh, ik ben toch geen ijsbrekert
Dit kan ik bevestigenDarkElement schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 15:11:
Warlocks schijnen Hunters en Titans als ontbijt te eten.
Edit: 3x dus
[ Voor 15% gewijzigd door WillieWuks op 14-04-2015 17:17 ]
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Dit topic is gesloten.
![]()