PSN: libbes1979
Zo zijn wij van Guardian DownCrashhill schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 11:26:
[...]
Nee jongen! Jij moet het altijd verpesten he, met je goed gedrag#bitchfight!
Atlas#22744
Ik ben een Retard Raider dus
9/10x is het niet eens boeiend als iemand zen wapens niet leveled lollibbes1979 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 11:30:
Zit ook bij dezelfde clan als darkie, weet nie wrm de irritatie zich zo afspeelt met Bram. Alleen begrijp ik wel de frustratie als je niet je wapens leveled....
Alleen oracle disrupter, een icebreaker/blackhammer of hunger/gjallarhorn maakt het echt wat uit
/care, enjoy dames, ik ga wel aan de borderlands
Ik vind de perks toch altijd wel een stuk handiger nadat ik ze heb unlocked.Crashhill schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 11:37:
[...]
9/10x is het niet eens boeiend als iemand zen wapens niet leveled lol..
Alleen oracle disrupter, een icebreaker/blackhammer of hunger/gjallarhorn maakt het echt wat uitVoor de rest heeft bijna 0 invloed als iemand al lvl 32 is.
PSN: Eczeem
mijn mening.. met mij kan je altijd mee bram
Ongelevelde wapens nadelen:Dooiedibbes schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 11:44:
[...]
Ik vind de perks toch altijd wel een stuk handiger nadat ik ze heb unlocked.
- Staat lelijk op je profiel
- Dat gele randje is echt super horney
- I.p.v. 2x schieten (edit: misschien)3x schieten
- sommigen perks niet actief, welke perks zijn nou ZO super belangrijk voor een RAID. (Geen oracle disrupter, icebreaker/blackhammer, hunger/gjallarhorn noemen graag)
Mijn conclusie over heel dit verhaal is:
RAID gaat juist om het communiceren. Lvl en geupgrade wapens maakt het alleen makkelijker
- Red Death !Crashhill schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 11:47:
[...]
Ongelevelde wapens nadelen:
- Staat lelijk op je profiel
- Dat gele randje is echt super horney
- I.p.v. 2x schieten 3x schieten
- sommigen perks niet actief, welke perks zijn nou ZO super belangrijk voor een RAID. (Geen oracle disrupter, icebreaker/blackhammer, hunger/gjallarhorn noemen graag)
Mijn conclusie over heel dit verhaal is:
RAID gaat juist om het communiceren. Lvl en geupgrade wapens maakt het alleen makkelijker
- Thorn (meer pvp)
- Truth (meer pvp)
- Fatebringer is super awesome puur door de perks
etc
etc
maar ik ben het volledig met je eens hoor gap, communicatie is het belangrijkste.
Ik ren wel mee denk ik, ben er rond 20:30 wel, pvp-en word niets voor mij, kut hawkmoom van jevegetto1983 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 11:53:
btw ik moet alles nog ghehe, ga miss vanavond wat later op de avond, als er nog mensen zijn? anders ga ik wel pvpen
geen rumble brambrambest schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 11:54:
[...]
Ik ren wel mee denk ik, ben er rond 20:30 wel, pvp-en word niets voor mij, kut hawkmoom van je
Ik heb alle rewards alweer deze weekvegetto1983 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 11:53:
btw ik moet alles nog ghehe, ga miss vanavond wat later op de avond, als er nog mensen zijn? anders ga ik wel pvpen
Ben misschien laat op de avond online, kan wel meehlpen als mensen van me eigen team geen hulp nodig hebbn
PSN: libbes1979
Maar wel gezelligCrashhill schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 12:01:
Dat zijn al 5 man lol, mijn hulp is niet nodig.
Wss hebben mijn eigen clan me nodig haha. zo niet help ik iedereen altijd wel mee dusja
Currently playing: MTG Arena (PC)
Suros is beter in pvp in my opinion. Abyss beter in pve, vooral gezien solar dmg.Uhmmie schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 12:17:
Heeft die Suros nog enige meerwaarde als je Abyss Defiant hebt? Ik speel overigens alleen PvE. Ik had er al op zitten googlen, maar men spreekt elkaar nogal tegen.
Wat!!!? Niet geleveld, dat kan echt niet hoortiguan schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 12:19:
Ik heb mij laten vertellen dat de Abyss Defiant een baby-Suror is. Ik gebruik zelf ook vooral de AD tegenwoordigDe Suros heb ik ook, maar nog helemaal niet geleveld. Hij schiet wel grappig overigens.
[/grapmodus]
[ Voor 3% gewijzigd door brambest op 10-04-2015 12:22 ]
Whahaa. Ja weet ik, daarom gebruik ik 'm ook niet in raids.brambest schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 12:21:
[...]
Wat!!!? Niet geleveld, dat kan echt niet hoor
[/grapmodus]
Je zou eens moeten zoeken naar Abyss Defiant vs Oversoul Edict. Dan kom je resultaten tegen dat de Oversoul Edict, sinds de buff, beter is dan de Abyss Defiant. Wanneer geupgrade schiet het nog erg accuraat ook. Ik heb beide maximaal geupgrade maar zelfs gevoelsmatig doet de Oversoul Edict al meer damage.Uhmmie schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 12:17:
Heeft die Suros nog enige meerwaarde als je Abyss Defiant hebt? Ik speel overigens alleen PvE. Ik had er al op zitten googlen, maar men spreekt elkaar nogal tegen.
De enige reden wanneer je dan nog een Abyss Defiant zou moeten gebruiken is wanneer er een solar burn is.
Don't feed the flamewar ( of juist wel, go go go! )brambest schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 12:21:
[...]
Wat!!!? Niet geleveld, dat kan echt niet hoorGeen raids meer voor jouw...
[/grapmodus]
& bosjuh, bemoei je er niet mee! FEEEED IT!
Daar ben ik al zo vaak geweest, heb 'm nog nooit gehad hoor.PaYnE81 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 12:28:
Geluk voor jou dat ie bij het eerste stukje dropt van Crota HM
Ik vroeg het eigenlijk meer vanwege dat de Suros nu te koop is voor coins en ik me dus afvroeg of het nog zin heeft om hem te kopen als ik de Abyss al heb (jaja geluk want ik speel pas net een maand). Ik heb namelijk pas 1 exotic weapon (nouja 2x tunderlordAvanCade schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 12:25:
[...]
Je zou eens moeten zoeken naar Abyss Defiant vs Oversoul Edict. Dan kom je resultaten tegen dat de Oversoul Edict, sinds de buff, beter is dan de Abyss Defiant. Wanneer geupgrade schiet het nog erg accuraat ook. Ik heb beide maximaal geupgrade maar zelfs gevoelsmatig doet de Oversoul Edict al meer damage.
De enige reden wanneer je dan nog een Abyss Defiant zou moeten gebruiken is wanneer er een solar burn is.
steffeh schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 12:28:
[...]
Don't feed the flamewar ( of juist wel, go go go! )

#jesuisbram
PSN: Houtvlot
Hoeveel coins heb je? Heb je beetje goede legendary heavy?Uhmmie schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 12:30:
[...]
Ik vroeg het eigenlijk meer vanwege dat de Suros nu te koop is voor coins en ik me dus afvroeg of het nog zin heeft om hem te kopen als ik de Abyss al heb (jaja geluk want ik speel pas net een maand). Ik heb namelijk pas 1 exotic weapon (nouja 2x tunderlordrngesus hates me
). Wants anders denk ik dat ik beter mijn coins kan houden?
Atlas#22744
[ Voor 0% gewijzigd door PaYnE81 op 10-04-2015 12:34 . Reden: hebT -.- ]
Oh ja die was wel chill laatst bij de nightfall.PaYnE81 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 12:30:
Dat is wel pech hebben, mja heb ik met de swordbreaker haha
Ze zijn aan het raiden joh, niets tf beleven hier.steffeh schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 12:28:
[...]
Don't feed the flamewar ( of juist wel, go go go! )
1 persoon underlevelled vang je wel op, maar het zou niet nodig moeten zijn.
2cts
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Maar dan doel je dus op de wapens die je gebruikt om crota neer te halen..? Die heb ik gewoon op 331 zitten, al heb ik geen gjallahorn. Hoc and ib, thats all u need.Low_Profile schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 12:42:
Over levelled wapens: stel dat iedereen zonder maxed wapens loopt, dan maakt het wel degelijk uit. (Iig Crota hm)... Paar seconden te laat down = zwaard is weg.
2cts
Verwijderd
Dat is nieuw voor mij... Hoe zit dat precies?Low_Profile schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 12:42:
Paar seconden te laat down = zwaard is weg.
Heb hem vaak zien verdwijnen maar weet/wist niet anders dan dat het een bug was.
Zwaard heeft beperkte houdbaarheidsdatum. Dus niet snel genoeg neer is 2e ronde van het zwaard te kort / zwaard verdwijnt te vroeg.Verwijderd schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 12:46:
[...]
Dat is nieuw voor mij... Hoe zit dat precies?
Heb hem vaak zien verdwijnen maar weet/wist niet anders dan dat het een bug was.
Ik heb ook het idee dat de timer op hard korter is dan op normal...Low_Profile schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 12:53:
[...]
Zwaard heeft beperkte houdbaarheidsdatum. Dus niet snel genoeg neer is 2e ronde van het zwaard te kort / zwaard verdwijnt te vroeg.
Ligt dat aan mij of is dat ook echt zo??
Verwijderd
Ik dacht te lezen dat als hij niet snel genoeg neer is het zwaard daardoor direct verdwijnt.
Los van de normale houdbaarheid zegmaar
Dat zijn de uitzondering die bram dus maakt, die wapens van hem zijn wel geleveld, alleen de rest nietLow_Profile schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 12:42:
Over levelled wapens: stel dat iedereen zonder maxed wapens loopt, dan maakt het wel degelijk uit. (Iig Crota hm)... Paar seconden te laat down = zwaard is weg.
2cts
Maar ik ben niet 24 uur per dag onlineCrashhill schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 13:13:
[...]
Veel te laat, veel te laat, gedoe is alweer over![]()
![]()
PSN: Houtvlot
Ik vind het geen stijl dat je iemand kicked uit een clan zonder dat je het met die persoon er over hebt gehad
Misschien is het probleem de wereld al uit, maar ik probeer het hier een beetje spannend te houden #lukthet?
Eerst bram afzeiken en nu zeggen dat ik mijn vriendin vol douw met eten? Tjonge jonge zeg
Dat ene feministen topic wat hier gisteren of zo geopend werdt op Tweakers vond ik ook wel leukKookSpook schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 13:25:
Prima topic dit hoor om in een saaie vergadering tussendoor even te volgen 👍
De ijsbrekers zag ik toevallig, heel toevallig zag ik iemand van jullie in de tower staan paar dagen terug hehe.
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Weer ontopic dan maar. Gisteren de fang of yut gekregen, week geleden de oversoul addict. Ik kan niet kiezen welke te levellen. Iemand met ervaring die beide heeft en mij kan vertellen wat beter te levellen is?
Feed it...😎Dooiedibbes schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 13:31:
Als ik de verhalen mag geloven is er inderdaad net iemand uit
Ik bedoel het ook in zijn algemeenheid, niet Bram specifiekCrashhill schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 13:09:
[...]
Dat zijn de uitzondering die bram dus maakt, die wapens van hem zijn wel geleveld, alleen de rest niet
Buiten dat kan ik de frustratie van sommigen begrijpen, want het komt wat lui over
Volgens mij is het zwaard altijd 30 seconden lang actief vanaf het moment dat je hem oppakt.Gearloose schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 12:54:
[...]
Ik heb ook het idee dat de timer op hard korter is dan op normal...
Ligt dat aan mij of is dat ook echt zo??
Om dan toch maar even te happen, waarom wapens levelen die je nooit gebruikt?Low_Profile schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 13:33:
[...]
Ik bedoel het ook in zijn algemeenheid, niet Bram specifiek
Buiten dat kan ik de frustratie van sommigen begrijpen, want het komt wat lui over
Echt wel! Maar dan ben je gewoon sneaky aan t lurken!
#MOAAARFEEDERS!
maar hier ga je natuurlijk pas over een uur of 2 op reageren, zodat t net lijkt of je t dan pas leest
[ Voor 20% gewijzigd door CrackSlet op 10-04-2015 13:41 ]
+1brambest schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 13:38:
[...]
Om dan toch maar even te happen, waarom wapens levelen die je nooit gebruikt?
Omdat dat t enige is wat er nog te doen is in Destiny?brambest schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 13:38:
[...]
Blijft bezigheidstherapieCrackSlet schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 13:39:
[...]
Omdat dat t enige is wat er nog te doen is in Destinty?![]()
Er is maar 1 iemand die ik ken, die praktisch al zijn wapens geleveld heeft.Low_Profile schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 13:33:
[...]
Ik bedoel het ook in zijn algemeenheid, niet Bram specifiek
More fuel on the fire!brambest schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 13:38:
[...]
Waarom wapens levellen als je toch alleen maar mis schiet....
JERRY, JERRY, JERRY
Dan vraag ik me af waarom je de reputatie hebt dat je ongelevelde wapens gebruiktbrambest schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 13:38:
[...]
Buiten dat ik niet specifiek jou bedoelde
Maar heb genoeg Crota s gedaan met mensen die met een ongelevelde non tracking launcher aan komen zetten. 10 wipes later ben je gefrustreerd
Als je je no land beyond niet levelled ben je echt een scumbag.....
Atlas#22744
Ikke? Ik ben zo'n freak die alles drie dubbel heeft om maar geen gear te hoeven switchen. Inclusief 3 necrochasmsCrashhill schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 13:43:
[...]
Er is maar 1 iemand die ik ken, die praktisch al zijn wapens geleveld heeft.
Jou ken ik nietLow_Profile schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 13:49:
[...]
Ikke? Ik ben zo'n freak die alles drie dubbel heeft om maar geen gear te hoeven switchen. Inclusief 3 necrochasms
Maar als ik je dan toch ken, ken ik er 2
Touché, auw hahaha.Gearloose schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 13:45:
[...]
More fuel on the fire!
JERRY, JERRY, JERRY
Niet persoonlijk worden jongenGearloose schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 13:45:
[...]
More fuel on the fire!
JERRY, JERRY, JERRY
Wie de schoen past trekt hem aan
Maar ik had het inderdaad over jou......
The 4th HorsemanLow_Profile schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 13:49:
[...]
Ikke? Ik ben zo'n freak die alles drie dubbel heeft om maar geen gear te hoeven switchen. Inclusief 3 necrochasms
Shotgun
312
20283 / 25000
Song of Ir Yût
Machine Gun
306
14613 / 15000
kwatsert
Gearloose schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 13:58:
[...]
Wie de schoen past trekt hem aan
Maar ik had het inderdaad over jou......
Wat valt onder 3 dubbelposten? Wat is daar de definitie van, misschien doe ik wel meeCrackSlet schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 14:10:
We kunnen ook nog wel een mooi boekje open doen over 3 dubbel posten
Raiden? is House of Wolves er al dan?brambest schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 12:41:
[...]
Ze zijn aan het raiden joh, niets tf beleven hier.
En ach, veel moeite kost het niet om je wapens te levelen, maar je gebruikt er toch niet meer dan vier of vijf in een raid?
Ik zelf ben eerst begonnen aan de Fang kreeg Oversoul & Fang namelijk ook in dezelfde raid. Fang vind ik persoonlijk wat fijner dan Oversoul. Tevens eergisteren Abyss Defiant gekregen, nu alleen nog black hammer en crota wapens zijn compleet!KookSpook schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 13:30:
Ik ga even de zoekfunctie gebruiken, klinkt als de moeite waard.
Weer ontopic dan maar. Gisteren de fang of yut gekregen, week geleden de oversoul addict. Ik kan niet kiezen welke te levellen. Iemand met ervaring die beide heeft en mij kan vertellen wat beter te levellen is?
Jah duh.. Ik heb alles actief wat niet geleveld is, juist om die kul ook te levellenCrashhill schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 13:58:
[...]
The 4th Horseman
Shotgun
312
20283 / 25000
Song of Ir Yût
Machine Gun
306
14613 / 15000
kwatsert
Het is geen Mida, maar komt best dicht in de buurt
Atlas#22744
Serieus te lui om steeds op een knoppie te drukken ja? Dat word een vision of confluence voor jou dan!Faaz0 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 14:27:
Oversoul is voor de luie mensen zoals ik, bij de Fang moet je voor elk schot je knoppie indrukken. BLEGH
[ Voor 8% gewijzigd door papitjulo op 10-04-2015 14:32 ]
Dit topic is gesloten.
![]()