Ik kijk nauwelijks tv. Al heb ik een Animo 130 bij het internet pakket. Daar zitten wat hd zenders bij. Liever kijk ik af en toe een blu ray. Geluid speel ik af via de versterker. Mijn budget is850€ max. Het meest belangrijk vind ik kleur en donkerte in films. Energiezuinig is ook oke ☺ liefst 55of 60inch . Iemand goeie aaanbevelinge? Vriendelijke groet
Ga zelf eens zoeken? De pricewatch is een mooi startpunt. Aan de hand van wat daaruit komt reviews bekijken en zelf een keuze maken of in geval van twijfel de modellen waar je tussen twijfelt hier (onderbouwd!) voorleggen.
i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512
Zoals je aan de reactie hierboven al hebt gemerkt, is er nog weinig concreets uit gekomen. Dit komt omdat er op het forum toch ook eigen inzet verwacht wordt en er doorgaans niet op "helpdesk"-vragen zoals gereageerd wordt.
Welke modellen heb je zelf al gevonden? Waarom twijfel je? Etc, etc. Zelf enige moeite doen wordt gewaardeerd.
Welke modellen heb je zelf al gevonden? Waarom twijfel je? Etc, etc. Zelf enige moeite doen wordt gewaardeerd.
Als het puur films is of entertainment.
Neem dan een Beamer, kun je ook een groter scherm nemen.
Benq W1070 oid effe vergeten welke serie het is. Epson. Zitten leuke instap beamers tussen.
Neem dan een Beamer, kun je ook een groter scherm nemen.
Benq W1070 oid effe vergeten welke serie het is. Epson. Zitten leuke instap beamers tussen.
Voor 850 euro heeft de grootst mogelijke tv (in de pricewatch) een beelddiagonaal van 60", maar geen van die apparaten is erg goed. 55" zit wel wat leuks tussen, zoals de Samsung H6200AW of Panasonic AS640. Die beamer is ook een goede optie als het echt groot moet zijn.
[ Voor 7% gewijzigd door deepvreezo op 25-03-2015 20:01 ]
Pagina: 1