Er zijn een paar foto's verwijderd vanaf mijn Samusung Galaxy S 2 Plus (I9105p) met Android versie 4.2.2 (niet geroot) en deze wil ik terug hebben.
Ik heb het een en ander opgezocht maar het lukt me niet. Wat heb ik gedaan?
Telefoon aangesloten op laptop met de originele usb kabel.
- Developer modus en usb debugger ingeschakeld. Telefoon herstart en instellingen nagekeken.
- Software geïnstalleerd van easeus en 7 data android recovery maar deze kunnen beiden het medium niet vinden. Dat zowel in MTP als PTP. Ik heb geen idee waar ik verdere usb instellingen kan vinden. Ik weet ook niet hoe (en of het uberhaupt wel kan) ik de telefoon als "mass storage device" moet inschakelen. Volgens mij kan dat alleen op oudere android versies.
In Windows kan ik gewoon door de mappen van de telefoon heen bladeren (in MTP+PTP).
Wat kan ik verder nog doen?
Ik heb het een en ander opgezocht maar het lukt me niet. Wat heb ik gedaan?
Telefoon aangesloten op laptop met de originele usb kabel.
- Developer modus en usb debugger ingeschakeld. Telefoon herstart en instellingen nagekeken.
- Software geïnstalleerd van easeus en 7 data android recovery maar deze kunnen beiden het medium niet vinden. Dat zowel in MTP als PTP. Ik heb geen idee waar ik verdere usb instellingen kan vinden. Ik weet ook niet hoe (en of het uberhaupt wel kan) ik de telefoon als "mass storage device" moet inschakelen. Volgens mij kan dat alleen op oudere android versies.
In Windows kan ik gewoon door de mappen van de telefoon heen bladeren (in MTP+PTP).
Wat kan ik verder nog doen?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2015 22:42 ]