ISO: Windows 7 Home premium

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K_VL
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-05 14:49
Hoi
Net een nieuwe HDD in m'n pc gestoken, de oude had het begeven...
M'n recovery partitie ben ik dus ook kwijt en cd's zaten er niet bij. Iemand die me aan een officiële iso kan helpen van een Nederlandstalige win 7 home premium 64-bit? Alle links van msft.digitalrivercontent.net lopen dood en torrent lijkt me niet zo "veilig". :(

Via http://www.microsoft.com/en-us/software-recovery lukt het ook niet aangezien het een OEM key is. :/

[ Voor 19% gewijzigd door K_VL op 23-03-2015 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Zorian

What the fox?

In dit geval kan je de MD5 van een ISO opzoeken die bij die key hoort (Let op: Wel/geen SP1 maakt verschil, tevens 32/64bits) en hem van een torrentsite afplukken. Zolang de MD5 matched met die van Microsoft is er niet mee geknoeid. Activeren doet hij zelf tijdens de installatie, en anders tik je alsnog die key in van de sticker.

Heb net even voor je gekeken, maar ik ben bang dat de ISO's niet meer te verkrijgen zijn omdat ze te oud zijn. Beter stap je dus over naar 8.1/10, tenzij een Tweaker zo lief is om je de ISO te verstrekken die hij/zij toevallig nog op de HDD heeft rondslingeren.
Ik heb zelf enkel een Ultimate ISO liggen helaas.

[ Voor 32% gewijzigd door Zorian op 23-03-2015 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Doman
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Zorian schreef op maandag 23 maart 2015 @ 22:36:Heb net even voor je gekeken, maar ik ben bang dat de ISO's niet meer te verkrijgen zijn omdat ze te oud zijn. Beter stap je dus over naar 8.1/10, tenzij een Tweaker zo lief is om je de ISO te verstrekken die hij/zij toevallig nog op de HDD heeft rondslingeren.
Ik heb zelf enkel een Ultimate ISO liggen helaas.
Te oud..?, wel wat beter zoeken dan natuurlijk.
Filenames en hashes werden hier al eerder gegeven: ''Clean'' Windows 7 SP1 ISO gezocht

En anders pas je de iso eventueel nog even aan voor de gewenste versie?
Winisoutils - Windows ISO Disc Image Utilities

[ Voor 4% gewijzigd door The_Doman op 24-03-2015 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Zorian

What the fox?

The_Doman schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 00:08:
[...]

Te oud..?, wel wat beter zoeken dan natuurlijk.
Filenames en hashes werden hier al eerder gegeven: ''Clean'' Windows 7 SP1 ISO gezocht

En anders pas je de iso eventueel nog even aan voor de gewenste versie?
Winisoutils - Windows ISO Disc Image Utilities
Ah, dat topic kwam dus niet in de resultaten naar boven. :)