Na een half jaar geen probleem te hebben gehad met mijn systeem startte mijn pc opeens uit het niets opnieuw op, daarna gebeurde dit om de minuut en na een paar keer zelfs na een seconde al.
Als ik dan mijn computer een tijd met rust laat houd hij het weer meer dan een uur vol zonder te rebooten, waarna wederom de reboot loop steeds sneller wordt.
Ik heb mijn pc gedraait op maar 1 memory stick, voeding, moederbord en CPU en toen bleef hij nog steeds hetzelfde probleem houden.
Mijn eerste gedachte was dus dat mijn voeding stuk was, waarna ik de voeding uit mn oude systeem heb geplukt (met nog steeds een hoog genoeg wattage) maar het probleem bleef nog steeds.
Toen heb ik de conclusie getrokken dat het wel mijn moederbord moest zijn dus die heb ik terug gestuurd naar de fabrikant. Twee maanden later kreeg ik van hun een nieuw moederbord omdat hij inderdaad defect bleek te zijn, dus ik blij mn pc weer in elkaar zetten, om vervolgens weer de reboot loop te krijgen.
Ik ben nu echt ten einde raad en vraag daarom no toch jullie om help.
PC Specs:
CPU: Intel Core™ i5-4690K, 3,5 GHz (3,9 GHz Turbo Boost)
Moederbord: MSI Z87-G45 Gaming
Videokaart: EVGA GeForce GTX 970 Superclocked ACX 2.0
Voeding: Corsair CX750M, 750 Watt
Intern Geheugen: Ballistix 8 GB DDR3-1600
Behuizing: Aerocool Strike-X White Edt. wh ATX
Processor Koeler: Scythe Katana 4 SCKTN-4000
Als ik dan mijn computer een tijd met rust laat houd hij het weer meer dan een uur vol zonder te rebooten, waarna wederom de reboot loop steeds sneller wordt.
Ik heb mijn pc gedraait op maar 1 memory stick, voeding, moederbord en CPU en toen bleef hij nog steeds hetzelfde probleem houden.
Mijn eerste gedachte was dus dat mijn voeding stuk was, waarna ik de voeding uit mn oude systeem heb geplukt (met nog steeds een hoog genoeg wattage) maar het probleem bleef nog steeds.
Toen heb ik de conclusie getrokken dat het wel mijn moederbord moest zijn dus die heb ik terug gestuurd naar de fabrikant. Twee maanden later kreeg ik van hun een nieuw moederbord omdat hij inderdaad defect bleek te zijn, dus ik blij mn pc weer in elkaar zetten, om vervolgens weer de reboot loop te krijgen.
Ik ben nu echt ten einde raad en vraag daarom no toch jullie om help.
PC Specs:
CPU: Intel Core™ i5-4690K, 3,5 GHz (3,9 GHz Turbo Boost)
Moederbord: MSI Z87-G45 Gaming
Videokaart: EVGA GeForce GTX 970 Superclocked ACX 2.0
Voeding: Corsair CX750M, 750 Watt
Intern Geheugen: Ballistix 8 GB DDR3-1600
Behuizing: Aerocool Strike-X White Edt. wh ATX
Processor Koeler: Scythe Katana 4 SCKTN-4000