Goede stille koeler voor Tbird 1.2

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-08 13:39

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
Me pa gaat binnenkort een leuk nieuw systeempje bouwen, maar nu wil hij voor op het vogeltje een goede koeler hebben die vooral stil is... Nou heb ik dus net wat roundups doorgekeken, maar de meeste hebben het niet echt over de geluidsproductie, en in de search hiero vond ik ook niets.

Weet iemand dus een goede koeler die ook stil is? :)

edit:
stomme typo :)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

De Silverado is een goede koeler... maar ook vooral een stille koeler. Hij kost wel wat, maar dan heb je ok wat...

Verwijderd

Probeer eens een zalman gold.

Die is ongeveer 2 graden warmer dan de silverado.

Ik heb er zelf trouwens 1 te koop. >:)

Verwijderd

Globalwin WBK38 >:)

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Wat moet die zalman kosten???

Mail maar ff en doe ff een linkje waar ik wat info kan vinden a.u.b
Enne hij is toch niet zo K*T te plaatsen als een orb e.d want daar heb ik na 13 keer erop en eraf een nare ervaring mee gehad.

Bij mijn huidige TB is ook een minescuul hoekje van de core af maar dat kwam omdat ik um uit mijn klauwen heb laten Fl*kk*r*n |:(
Hij werkt gelukkig nog perfect en ik wil deze dus niet verder slopen oftewel koeler moet makkelijk te plaatsen zijn

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

• Barney
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-07 23:46

Barney

nee, ik kan niet darten

Ik heb gisteren mijn chrome orb vervangen door een Cooler Master EP5-6i11 (voor Tbirds tot 1,33GHz geloof ik). Mijn Tbird 900@1000 is nu 10 graden koeler dan eerst (40°C stressed ipv 50°C), mijn core brokkelt niet meer af (ook heel fijn ;)), hij is een stuk stiller, makkelijk te installeren en niet duur (45,-). Ik kan deze koeler dus zeker aanraden.
Voordat hier iemand op reageert: er blaast nog een flinke ven uit een oude voeding op de normale koeler en mijn kast staat altijd open, vandaar 40°C 8-).

PW5 DH Deluxe | Conroe 6600 @ 3,4 GHz (380x9) | Zalman 8000 | 2GB DDR2 GEIL pc6400 | Sapphire 1900XTX | 2x Maxtor 250GB RAID0 | Acer 1951c |

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-08 13:39

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
Hm thnx mensen, kzal eens wat rond gaan kijken.

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

• Saus
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
ik heb zelf die standaard coolermaster (http://www.coolermaster.com/products/cpucooler/fcpga/dp5-6h51.html) die gaat tot Tb1200, en houdt hem met kast dicht 100% load rond de 55 graden

ik hoor hem bijna niet en ik kan er makkelijk bij slapen. en hij kost maar 30 piek ofzo

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:33
weet je wat de search is?
Pagina: 1