Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-09 00:09
Het viel me op dat er nog geen topic was voor Reign of kings?

(Ik zal dit binnenkort even vertalen en goed zetten)

Afbeeldingslocatie: http://cdn.akamai.steamstatic.com/steam/apps/344760/header.jpg

http://store.steampowered.com/app/344760/
http://www.reignofkings.net/

You must struggle to survive in a harsh medieval world. In order to do this, you must hunt wildlife, mine resources, build structures, and craft weapons and armor in order to protect yourself. You may form a guild, bring war to all opposition, and try to seize the throne and become king!

In Reign of Kings we allow you to collect resources and craft a wide variety of items needed to build a vast and powerful kingdom. We were primarily inspired by Rust & Chivalry in the development of this game.

In addition to standard resources, you may compete over the Ancient Throne which resides in a throne room which overlooks the island. All players who are not part of the King's Guild are taxed on the resources they collect.

The development of a melee combat system adds a gritty and visceral feeling to Reign of Kings that will allow players to become deeply immersed in a realistic and intense medieval survival experience.

The world itself is designed to inspire competition and struggles for power. Resource locations strategically spread throughout the game will create inequity and envy. Players will have the ability to make war, or even capture and hold other players in order to get what they want. Each player will have the power to decide the fate of the kingdom, or choose to entirely forego the responsibility of ruling the kingdom and roam the land as a freeman.

PRODUCT INFORMATION:
Reign of Kings (ROK) Alpha Release out now on Steam Early Access!

SYSTEM REQUIREMENTS:
Minimum:
Processor: Intel CPU Core i5-2500k / AMD CPU Phenom II X4 970
Memory: 6 GB RAM
Graphics: Nvidia GPU GeForce GTX 470 1GB / AMD HD 5800 1GB
DirectX®: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 2 GB available space

Recommended:
Processor: Intel CPU Core i7 3770 / AMD CPU AMD FX-8350
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GPU GeForce GTX 580 GTX 2GB / Radeon HD 7870 2GB
DirectX®: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 2 GB available space

Why Early Access?
“Reign Of Kings is an Early Access game. This means you will experience our core pillars of the game and our framework. However, the game is a work in progress, and therefore contains a variety of bugs, and anything is subject to change. We look forward to community feedback and we hope you can help us make this a great game!”

Approximately how long will this game be in Early Access?
“We are planning a full release sometime this year.”

How is the full version planned to differ from the Early Access version?
“We're using Early Access to add more content and balance game mechanics through community input and our vision for the game. Once we hit the beta period, we will be focusing on gameplay balancing and bug fixing. The full release would be a conclusion to the development process.”

What is the current state of the Early Access version?
“We believe our current release contains many of the core features we have been aiming for, and consider the game a late alpha. The first release features crafting, refining, base building, melee and ranged combat, survival, siege combat, character customization, multiplayer, capturing, execution devices, and becoming the king. However, expect saved games/servers to reset during updates as that is a normal part of Early Access development.”

Will the game be priced differently during and after Early Access?
“At this time we have no plans on increasing the price throughout Early Access. However, the game may be put on sale at different times during the Early Access period. The price may change upon full release.”

How are you planning on involving the Community in your development process?
“We look forward to community feedback and suggestions on the game. We believe the community plays an important role in helping us craft a better game. Community suggestions will internally be weighed against our vision in order to help us prioritize and polish the most important aspects of the game. While we do not have time to respond to everyone, we always read all of our feedback and seriously consider each opinion.”

Afbeeldingslocatie: http://cloud-4.steamusercontent.com/ugc/31862736496214703/B96847A0783915FA9264F4E6393E99517EFFA352/

Afbeeldingslocatie: http://cloud-4.steamusercontent.com/ugc/39744208176483813/E309D22F47D5D268AF6F02FB01AF41F68C12E45F/

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=4sC4nXR6XNQ]

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21-08 11:56
Nog niet veel reacties hier. Best jammer haha. Ik denk dat Rust spelers dit spel zeker moeten checken. Zoveel meer te doen en veel meer fun om te spelen. Ik speel nu ook een aantal dagen en vind het echt een geweldig spelletje. Ik vind het leuker dan rust komt denk ik ook door de medieval setting. Echt mensen probeer het!

PSN: Totumpaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-09 14:33

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

totempaal schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 09:07:
Nog niet veel reacties hier. Best jammer haha. Ik denk dat Rust spelers dit spel zeker moeten checken. Zoveel meer te doen en veel meer fun om te spelen. Ik speel nu ook een aantal dagen en vind het echt een geweldig spelletje. Ik vind het leuker dan rust komt denk ik ook door de medieval setting. Echt mensen probeer het!
Het ziet er interesant uit, zeker. Maar
1. het is early acces, en daar heb ik mijn buik van vol. Ik wil wel weer eens een compleet spel spelen ipv spellen die maar half af zijn. Dus ik wacht rust op de release.
2. Ik heb nog nul reviews gezien. En die zal ik zeker kunnen vinden, maar ik heb zo mijn favorieten die ik vertrouw.
3. Als het teveel tijd zou kosten om iets op te bouwen is het voor mij al niet meer leuk, zoveel tijd heb ik tegenwoordig niet meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
IdieEasy schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 09:29:
[...]

Het ziet er interesant uit, zeker. Maar
1. het is early acces, en daar heb ik mijn buik van vol. Ik wil wel weer eens een compleet spel spelen ipv spellen die maar half af zijn. Dus ik wacht rust op de release.
2. Ik heb nog nul reviews gezien. En die zal ik zeker kunnen vinden, maar ik heb zo mijn favorieten die ik vertrouw.
3. Als het teveel tijd zou kosten om iets op te bouwen is het voor mij al niet meer leuk, zoveel tijd heb ik tegenwoordig niet meer :(
Dat is idd wat ik vaker hoor buik vol van early acces. En dat ben ik op zekere hoogte met je eens. Maar voor een early acces voelt dit spel best compleet. Denk wel completer als een rust bij launch. En dit spel verdiend echt de aandacht. Maar dit is dan ook mijn mening.

Alleen 1 negatief punt wat ik hoor is dat er teveel hackers actief zijn die de speel ervaring verpesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Ik vind zelf van wat ik heb gezien teveel grinden/basebuilden dan dat ik leuk vind. Verder ziet het er wel aardig uit.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiliaanR
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-09 20:48

MiliaanR

Just for fans.

Hoe zit het met vechten, kan je iemand goed ambushen net zoals in Rust?
En hebben ze een slaapzakjes systeem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
MiliaanR schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 15:06:
Hoe zit het met vechten, kan je iemand goed ambushen net zoals in Rust?
En hebben ze een slaapzakjes systeem?
Ja ze hebben een slaapzakjes systeem als rust. En ja je kan in principe iemand ambushen zoals rust.
En je kan mensen gevangen nemen en executeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Dit spel is vandaag via Steam in de aanbieding en kost dan € 11,99.
Gezien de reacties is er niet veel interesse, maar het ziet er wel interessant uit. Het bouwen spreekt me erg aan. Het lijkt wel alsof je overal kan bouwen waar je maar wil. Ik vraag me wel af hoe groot de maps zijn en of er veel interactie is met andere spelers.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Luxicon schreef op zondag 14 juni 2015 @ 19:58:
Dit spel is vandaag via Steam in de aanbieding en kost dan € 11,99.
Gezien de reacties is er niet veel interesse, maar het ziet er wel interessant uit. Het bouwen spreekt me erg aan. Het lijkt wel alsof je overal kan bouwen waar je maar wil. Ik vraag me wel af hoe groot de maps zijn en of er veel interactie is met andere spelers.
Naar wat ik heb gelezen op internet is het spel een beetje verpest door hackers en griefers. Weet niet in hoeverre dat wordt bestreden door de devs. Zie je niet vaak; dat een early access game zoveel korting krijgt. Misschien om die reden? :?

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
WickedWizard schreef op zondag 14 juni 2015 @ 21:08:
[...]

Naar wat ik heb gelezen op internet is het spel een beetje verpest door hackers en griefers. Weet niet in hoeverre dat wordt bestreden door de devs. Zie je niet vaak; dat een early access game zoveel korting krijgt. Misschien om die reden? :?
Dat zou jammer zijn als dat zo makkelijk zou gaan. Je kan wel gebouwen zo maken dat het niet aan te vallen is zag ik? Laatst was er ook een andere MMO in de aanbieding waar je ook kan bouwen. Dat sprak me ook al aan en hoopte dat deze game meer spelers zou krijgen, maar dat valt denk ik nog tegen. Misschien is de korting nodig om meer spelers aan te trekken?

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mashNL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 28-10-2015
Hoi tweakers! :)

Ik ben vandaag met 2 vrienden een kleine server begonnen. De server is voor Nederlanders en de server staat ook in Amsterdam. Dus als het goed is zou er geen lag moeten zijn! :)

Server ip is: 173.199.111.151

Er kunnen max 10 man tegelijk op de server. Dus als je op een kleine server wilt spelen waar je niet om de 2 min gekilled wordt door iemand in steel armor, kom dan eens bij ons kijken.

Heb nu een /bounty-tracker geinstalleerd

[ Voor 4% gewijzigd door mashNL op 21-06-2015 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mashNL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 28-10-2015
Niet erg populair spel hier he? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:00
Dit is inderdaad een erg leuke game!

1. Early access, i koop in principe geen early access meer, heb zoals hierboven daar inmiddels ook genoeg van na zoveel faal games. Dit spel is echter behoorlijk compleet, ik speel het spel inmiddels een week en heb niet eenmaal gedacht dat ik iets miste.

2. Hackers/griefers. Ik de week dat ik het speel ben geen enkele hacker tegengekomen. Spelers die cheaten worden nu permanent gebanned in de game, dus niet alleen op de server.

3. Het kost inderdaad wel wat tijd om dingen op te kunnen bouwen.. Maar als je een niet al te agressieve server hebt zou dat moeten lukken..

@Mash, enkele vragen over je server?

- Heb je nog plek voor een extra speler?
- Welke voorkeurs rechten geef je jezelf als admin, heb gelezen over servers waarvan de admin zijn eigen bouwwerk als heilig beschouwt en je deze dus niet zou mogen aanvallen. Niet dat ik dat direct van plan ben maar berooft je toch weer van een stukje vrijheid.. (Ik ben meer van het bouwen dan van het raiden)
En indien dit het geval is, geld dit ook voor vrienden die op je server spelen? bijv 5 vrienden = 50% van de server waar je altijd aardig tegen moet zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nopheros schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 10:33:

@Mash, enkele vragen over je server?

- Heb je nog plek voor een extra speler?
- Welke voorkeurs rechten geef je jezelf als admin, heb gelezen over servers waarvan de admin zijn eigen bouwwerk als heilig beschouwt en je deze dus niet zou mogen aanvallen. Niet dat ik dat direct van plan ben maar berooft je toch weer van een stukje vrijheid.. (Ik ben meer van het bouwen dan van het raiden)
En indien dit het geval is, geld dit ook voor vrienden die op je server spelen? bijv 5 vrienden = 50% van de server waar je altijd aardig tegen moet zijn?
hier ben ik ook wel benieuwd naar, en of die sws nog online is :P
heb het spel sinds een paar dagen en zoek nog een leuke server of spelers, om op of mee samen te spelen :)
Pagina: 1