Dag allemaal, ik heb al een hele tijd niets meer gedaan aan het bouwen van computers en ik ben dan ook volledig 'uit de materie' betreffende hardware. Daarom vraag ik advies!
Waarover vraag je advies?
Ik wil graag weten of ik er goed aan doe om een nieuw systeem te bouwen of dat ik beter mijn huidige systeem kan upgraden.
Wat zit er in je huidige systeem?
- Asrock A55-FM2
- AMD Fusion A10-5700 Core 4 X (4000MHz Max Turbo Core FM1 64bit BOX)
- Twee stuks 4096MB DDRIII 2400MHz Kingston Xyper X
- HDD 500GB/64Mb SATA3 NCQ WD
- PSU 400W 120mm cooler
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, video- en fotobewerking.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Dell Ultrasharp U2412M (of soortgelijke monitor),Logitech draadloze muis en toetsenbord
Wanneer ik beter een nieuw systeem kan bouwen denk ik dat ik alleen de RAM van het oude systeem mee kan nemen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Games draaiden op zich aardig op de ingebouwde chip, dus ik verwacht met het toevoegen van een GPU al veel vooruitgang te zien.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wanneer ik een nieuwe PC bouw wil ik deze graag fluisterstil hebben.
Ga je overklokken?
Nee
Laat het me weten als ik het topic verkeerd heb aangepakt of wanneer er info mist!
Waarover vraag je advies?
Ik wil graag weten of ik er goed aan doe om een nieuw systeem te bouwen of dat ik beter mijn huidige systeem kan upgraden.
Wat zit er in je huidige systeem?
- Asrock A55-FM2
- AMD Fusion A10-5700 Core 4 X (4000MHz Max Turbo Core FM1 64bit BOX)
- Twee stuks 4096MB DDRIII 2400MHz Kingston Xyper X
- HDD 500GB/64Mb SATA3 NCQ WD
- PSU 400W 120mm cooler
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, video- en fotobewerking.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Dell Ultrasharp U2412M (of soortgelijke monitor),Logitech draadloze muis en toetsenbord
Wanneer ik beter een nieuw systeem kan bouwen denk ik dat ik alleen de RAM van het oude systeem mee kan nemen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Games draaiden op zich aardig op de ingebouwde chip, dus ik verwacht met het toevoegen van een GPU al veel vooruitgang te zien.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wanneer ik een nieuwe PC bouw wil ik deze graag fluisterstil hebben.
Ga je overklokken?
Nee
Laat het me weten als ik het topic verkeerd heb aangepakt of wanneer er info mist!