virus dllhost.exe?

Pagina: 1
Acties:
  • 81 views sinds 30-01-2008

• omitz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-02 20:35
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/omitz/virus.jpg

Deze melding kreeg ik net bij het binnenhalen van mijn mail.
Heb 'm gedelete. Iemand bekend met deze attachtment?

Vreemde is dat ik ook steeds email krijg van iemand die ik niet ken, maar die een vrienin van mij wel kent. En die emails die ik krijg van die gast zijn eigenlijk niet voor mijn ogen bedoeld. :)
Maar goed, net kreeg ik weer een mailtje van die gast met hetzelfde virus als hierboven...
(ik heb binnen 5 minuten 2x die viruswaarschuwing gekregen, eerst van een vriendin van me die mij mailde, daarna van die gast die mij, volgens mij, helemaal niet wilde emailen...)

't is vaag. maar toch en een gewaarschuwd mens....

Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.

Verwijderd

Laat je vriendin en dr vriendje hun pc even scannen als ze geen vscanner heeft www.housecall.nl

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-02 21:09
Op vrijdag 15 juni 2001 22:59 schreef omitz het volgende:

Deze melding kreeg ik net bij het binnenhalen van mijn mail.
Heb 'm gedelete. Iemand bekend met deze attachtment?

Vreemde is dat ik ook steeds email krijg van iemand die ik niet ken, maar die een vrienin van mij wel kent. En die emails die ik krijg van die gast zijn eigenlijk niet voor mijn ogen bedoeld. :)
Maar goed, net kreeg ik weer een mailtje van die gast met hetzelfde virus als hierboven...
(ik heb binnen 5 minuten 2x die viruswaarschuwing gekregen, eerst van een vriendin van me die mij mailde, daarna van die gast die mij, volgens mij, helemaal niet wilde emailen...)

't is vaag. maar toch en een gewaarschuwd mens....
Magister is een vervelend en slim virus. Kijk even op de sites van Symantec e/o McAfee voor een uitgebreide beschrijving. Hij stuurt dus "random" bestanden mee (maar niet altijd) en ook soms word documenten (al of niet geinfecteerd).

No production networks were harmed during this posting

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Dit hoort in het algemene virus topic, zie faq :)

Dit topic is gesloten.