Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:55

CeesKees

I rest my Kees

Topicstarter
Ik zit met het volgende:

Ik luister graag bij het in slaap vallen naar podcasts van talkshows. Dit zijn eigenlijk allemaal radioprogrammas.

Nu zou ik graag eens willen proberen of de audiostream van (bijvoorbeeld) Humberto's programma, of van Studio Voetbal, voor mij hetzelfde doet.

Wie weet of, en hoe ik aan de audiostream van TV programma's kan komen?

Ik heb zelf werkelijk geen idee!

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Voor YouTube gebruik ik zelf clipconverter.cc Kun je daar iets mee? :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16328

Streams van NPO zijn beveiligd en die van RTL ook. Je moet eerst aan de mp4 weten te komen die ze serveren via hun mobiele platform en daar de audio van rippen. Dat is een heel werk. Eerst downloaden, video inladen in Avidemux bijvoorbeeld, audio exporteren, audio naar je apparaat verplaatsen.

Het makkelijkste is waarschijnlijk om een app te gebruiken in Android waarbij de stream dus de video actief blijft maar het scherm wordt uitgeschakeld.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 16328 op 23-03-2015 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:55

CeesKees

I rest my Kees

Topicstarter
Anoniem: 16328 schreef op maandag 23 maart 2015 @ 16:43:
Streams van NPO zijn beveiligd en die van RTL ook. Je moet eerst aan de mp4 weten te komen die ze serveren via hun mobiele platform en daar de audio van rippen. Dat is een heel werk. Eerst downloaden, video inladen in Avidemux bijvoorbeeld, audio exporteren, audio naar je apparaat verplaatsen.

Het makkelijkste is waarschijnlijk om een app te gebruiken in Android waarbij de stream dus de video actief blijft maar het scherm wordt uitgeschakeld.
Zou ik ook mee kunnen leven. Alleen welke app zou dat zijn?

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16328

Ik denk dat je het moet zoeken in de ROOT apps die processen kunnen forceren actief te blijven in de background. Ik zie nu dat je apps hebt die het scherm uitzetten.:

Screen Backlight OFF: http://forum.xda-develope...ff-xda-exclusive-t3037380
Screen Standby ♯ Root: https://play.google.com/s...om.nkahoang.screenstandby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:26

Sméagol

Master of Mayhem

Als je ze niet "live" hoeft te volgen, dan zou ik gewoon op een geschikt moment de stream aanzetten, en het geluid opnemen met Audacity.
http://audacity.sourceforge.net/

Make lovecraft not warcraft.

Pagina: 1