Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Nee, de video's heb ik ook verwijderd, deze stonden ook in de DCIM map. DCIM neemt nu 400MB in (dit zijn foto's van deze maand), Fotostream neemt 445MB in. De informatiepagina geeft echter aan dat de Cameraroll (DCIM) 2.4GB inneemt. Fotostream klopt overigens wel.iAdema schreef op maandag 23 maart 2015 @ 12:12:
Zitten er misschien nog video's in? of je iCloud gesynchroniseerde foto's?
Ik vermoed dat er een soort library is die ik niet opgeschoond is. Maar geen idee hoe ik hier bij moet komen..
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Wellicht een idee om eens PhoneClean (http://www.imobie.com/phoneclean/) te gebruiken.. Kan je allerlei caches en zo mee verwijderen.Dannydekr schreef op maandag 23 maart 2015 @ 12:26:
[...]
Nee, de video's heb ik ook verwijderd, deze stonden ook in de DCIM map. DCIM neemt nu 400MB in (dit zijn foto's van deze maand), Fotostream neemt 445MB in. De informatiepagina geeft echter aan dat de Cameraroll (DCIM) 2.4GB inneemt. Fotostream klopt overigens wel.
Ik vermoed dat er een soort library is die ik niet opgeschoond is. Maar geen idee hoe ik hier bij moet komen..
Goede tip! Heeft 500MB vrijgemaakt vanuit andere elementen. Photo Cache deed echter niets. Nog steeds 2.4GB aan foto's die niet meer bestaanVolkan1984 schreef op maandag 23 maart 2015 @ 13:11:
[...]
Wellicht een idee om eens PhoneClean (http://www.imobie.com/phoneclean/) te gebruiken.. Kan je allerlei caches en zo mee verwijderen.

Heb beide gedraaid. Geen van beide geeft ook maar iets aan m.b.t. foto's..Volkan1984 schreef op maandag 23 maart 2015 @ 13:33:
Welke schoonmaak heb je gedaan in PhoneClean? Je hebt een beperkte en uitgebreide schoonmaakoptie.
Denk dat er niets anders op zit dan een backup maken, en de gehele fotolibrary verwijderen. Hopelijk is het probleem dan opgelost. Wel erg vervelend!
[ Voor 20% gewijzigd door Dannydekr op 23-03-2015 13:50 ]
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Op de iPhone zelf. Deze geeft namelijk continu de melding dat er te weinig ruimte is. Ik kijk onder INFO / GEBRUIK / BEHEER OPSLAG etc. De Cleantool geeft hetzelfde aantal vrije ruimte vrij, evenals iTunes.Nitai schreef op maandag 23 maart 2015 @ 13:53:
Waar kijk je eigenlijk? In iTunes of op de iPhone zelf?
[ Voor 10% gewijzigd door Dannydekr op 23-03-2015 13:54 ]
Fijn
[ Voor 7% gewijzigd door Nitai op 23-03-2015 14:45 ]
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Al mijn foto's verwijderd (21 stuks overgelaten, die had ik nog nodig).
In Algemeen _> Gebruik -> Beheer opslag geeft de iphone aan dat de foto's 1.3GB in beslag nemen.
Dat kan nooit kloppen.
Ik heb het vinkje bij "iCloud Fotolibrary functie (beta)" aangezet (dit was de maatregel die TS heeft geholpen), maar dat hielp bij mij niet. Nu staat deze weer uit.
Als ik Apowersoft Iphonetransfer gebruik zie ik daarmee nog wel 155 verwijderde foto's. Ik kan ze met Iphonetransfer niet definitief verwijderen.
Op mijn iphone zelf zie ik dus alleen de 21 foto's
Iemand een idee?