Opzoek naar een Forcefeedback joystick

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinootje
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 03-05-2023
Ik ben op zoek naar een Forcefeedback joystick voor de pc met een USB aansluiting goedkoop als t kan

Met vriendelijke groet

Vino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:02

BM

Moderator Spielerij
Wat heb je zelf al gevonden? We willen je best helpen, maar een beetje eigen inzet is wel vereist :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:22

BaRF

bijna kerst

Moet het overigens echt een joySTICK zijn of bv ook een pad?

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:59
http://tweakers.net/categ...2mqFFuro2RmYokqbAwUrq0FAA

Dit had je zelf heel makkelijk kunnen vinden.
Is gewoon in de pricewatch te vinden onder gamecontrollers.
Gewoon filteren op "Joystick" en "forcefeedback" aanvinken.

Best goedkoop.

[ Voor 7% gewijzigd door Arunia op 23-03-2015 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinootje
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 03-05-2023
Ik heb natuurlijk zelf al wel wat gezocht ook op marktplaats. maar kon niet veel vinden met force feedback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:59
Bovenstaande is gewoon de pricewatch. En die 2 opties vind ik niet duur.
Als jij die wel duur vind, dan weet ik niet wat je zou willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Speedlink Black Widow en Phantom Hawk zijn geen force feedback sticks, maar "vibration feedback" sticks. Er zit alleen een trilmotor in die gaat schudden, geen motoren op de assen die werkelijk krachten simuleren.

Op dit moment zijn er voor zo ver ik weet geen nieuwe Force Feedback sticks of HOTASen op de markt.

Zoek eens op Marktplaats ofzo naar een MicroSoft SideWinder Force Feedback 2. Als het geen HOTAS(D.w.z. met gashendel en een hoop knoppen) moet zijn, is dit de beste force feedback stick ooit gemaakt.
Let wel dat het een Force Feedback 2 is, de SideWinder Precision heeft geen FFB(maar is voor de rest exact dezelfde stick), en sticks zoals de Force Feedback Pro zijn gameport(geen USB).

Als we wel een HOTAS nodig hebt, en het niet ziet zitten om de MSFFB2 to modden, is de Logitech G940 de beste(en waarschijnlijk enige) optie. Dit is een volledige set met stick, gashendel, en pedalen. Enkel de stick heeft FFB, natuurlijk.
Moest je deze overwegen zou ik wel even een paar reviews lezen. Ik heb al gehoord dat er een paar problemen mee zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toine1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-09 19:15
Je moet eerst bij je zelf nagaan welke game speel ik ermee. En ga dan naar de desbetreffende forum. Hier kun je zoeken welke joystick het beste werkt. Op sommige games werkt bv de Microsoft-FF2 JS niet goed qua forcefeedback. WOFF is zo'n flysim welke slecht met de MS-FF2 kan omgaan. Terwijl Clod/BoS/RoF er perfect mee om kunnen gaan.
Pagina: 1