OneDrive blijft op 0,0 kB (0% gereed) steken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HajoK
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-10 08:38
Hallo geachte mede-tweakers,

Sinds gisteren wil mijn OneDrive geen bestanden meer uploaden. Ik heb ruim voldoende geheugen (1 TB met een office 365-abonnement) en kan zonder problemen bestanden openen die offline of online in de OneDrive staan.

Gisteren heb ik er een aantal vakantiefoto's in gezet en gedeelde foto's van mijn vriendin ontvangen, maar nu blijft de sync engine op 0,0 kB van ...MB staan (0%).

De troubleshooter van OneDrive heb ik ook al gedraaid, waarna de OneDrive opnieuw is ingesteld, maar zonder verandering.

Ik draai (legaal uiteraard) Windows 8.1 op een zeer recent gebouwde PC met prima functionerend internet verder.

Heeft iemand hier een idee wat ik nog kan doen? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

Hebben er veranderingen plaatsgevonden in de IT omgeving sinds de laatste werking?

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HajoK
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-10 08:38
Nee, geen. Het gaat hier om mijn PC in huis. Hooguit dat we een week of twee geleden nog een keer de router gereset hebben om hogere internetsnelheid te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lamadingdong
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-10 22:42
Dit probleem ben ik al een keer eerder tegengekomen. Ik heb het toen alleen kunnen oplossen door het account van de pc te verwijderen en opnieuw toe te voegen.