Toon posts:

Nvidia 12.41en DirectX 8

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb deze week de officiele drivers gedownd en geinstalleerd met DirectX 8 (Gforce 2 & AMD 1200). Nu valt er bij UT (mijn game) aan de rechterkant van het scherm een stuk van het spel weg en zie ik, met storingruis, het bureaublad van Windows. Later gaat dat wel weg. Maar UT is nog steeds niet full-screen :?
Enig idee iemand *D

• General_Failure
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:39

General_Failure

Vrolijk Pasen!!!

Heb je dit alleen in UT of ook in andere spellen. Ik heb zelf een Athlon 800 met GeForce 256 DDR en nergens problemen mee met detonator 12.41 en dx 8. Ik heb alleen geen UT dus ik kan je helaas niet zeggen of hij het bij mij wel doet.

Me and my dear friend General Protection-Error will invade your computer with our mighty army of Bugs. We will avoid the Firewall at the Gates of your PC by entering through your Windows.

• Wimmel
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:53

Wimmel

Hello

Heb dit probleem ook gehad met m'n geforce, achteraf bleek de kaart defect. Ik had het alleen bij resoluties >1024x768.
Heb je je kaart niet OC-ed?

Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik heb momenteel nog geen andere games getest of geprobeerd. Het rare is gewoon dat de versie van 6.50 in combinatie met DirectX 7.0a, geen problemen had.
Nu ik die nieuwe versie installeer, krijg ik deze problemen. Dus de kaart lijkt me goed.
Overige tips blijven welkom :)

Verwijderd

Topicstarter
En als het bij andere spelen hetzelfde is, kan ik het niet meer terugdraaien. DirecX 8.0 zeker niet |:(