Ik zoek een een Router
Ik zoek dus een router. Eentje als vervanger van mijn dlink 655. Die begin steeds meer te bokken.
Maar wat heb ik dan nodig. Nu ik toch een nieuwe koop, lijkt het wel handig om ook 5GHz band te hebben, dus een dualband lijkt me wel logisch (anders zou ik blind voor de TPlink4300 gegaan denk ik).
Ik wil dus in elk geval bgn op zijn minst. En wat ik ook belangrijk vind is een goede VPN mogelijkheid.
Een goed bereik is fijn, In elk geval beter als mijn Dlink 655, want die heeft in de keuken nul bereik.
Wat is je budget?
Zo min mogelijk, maar zo veel als nodig om aan mijn eisen te voldoen.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb positieve ervaringen met Dlink, TP-link, Linksys en cisco.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Internet in een omgeving met
2 a 3 laptops (waarvan op dit moment geen met 5Ghz band)
2 a 3 telefoon (waarvan mijn nexus 5 met 5Ghz)
3 mediaspelers (volgens mij geen met 5Ghz)
Ik zoek dus een router. Eentje als vervanger van mijn dlink 655. Die begin steeds meer te bokken.
Maar wat heb ik dan nodig. Nu ik toch een nieuwe koop, lijkt het wel handig om ook 5GHz band te hebben, dus een dualband lijkt me wel logisch (anders zou ik blind voor de TPlink4300 gegaan denk ik).
Ik wil dus in elk geval bgn op zijn minst. En wat ik ook belangrijk vind is een goede VPN mogelijkheid.
Een goed bereik is fijn, In elk geval beter als mijn Dlink 655, want die heeft in de keuken nul bereik.
Wat is je budget?
Zo min mogelijk, maar zo veel als nodig om aan mijn eisen te voldoen.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb positieve ervaringen met Dlink, TP-link, Linksys en cisco.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Internet in een omgeving met
2 a 3 laptops (waarvan op dit moment geen met 5Ghz band)
2 a 3 telefoon (waarvan mijn nexus 5 met 5Ghz)
3 mediaspelers (volgens mij geen met 5Ghz)
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......