Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastrbeer
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-05 00:11
Hallo allemaal,

Ik heb een nieuw mobo, en die heeft 7.1 zooi met gouden tulpjes, dus ik heb geen kleurtjes meer om te volgen. Ik heb er een uur mee zitten klooien en verschillende combinaties geprobeerd (ook via internet opgezocht, en hoe ik het in mijn vorige mobo had) maar het mocht niet baten. Gezien er een paar honder combo's mogelijk zijn vraag ik het maar ff hier!

Ik heb een zwart tulpje, een oranje en een groene. Komen uit de subwoofer van de Z906 set.

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/1399450808.png

Groetjes,
Lars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93986

Wat zegt de manual?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:19

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Kijk anders eens naar een ander moederbord zonder die (imho) nutteloze gouden aansluitingen hoe daar de kleuren zijn, grote kans dat de aansluitingen zelf hetzelfde zijn.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:46

TommieW

Numa numa.

Er staat ook niets op het I/O shield? En anders RTFM. :+

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net gekeken in de manual en daar staat het heel duidelijk in welke wat doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:19
(jarig!)
Waarom heeft een "gaming" moederbord 2x onboard HDMI en 1x onboard display port nodig? Nouja, laten we het er maar op houden dat er niet goed na is gedacht over dat ding.

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastrbeer
Hallo allemaal,

Ja er staat op wat wat is, en dan heb ik op internet opgezocht welke kleur bij wat hoort, steek ik het erin.. Noppes! Nja krijg wel iets, maar m'n main speaker is dan de bass en praten klinkt dan voor geen zak!

Heb nu maar gewoon het groene tulpje in de headphone jack gedaan om in ieder geval iets van geluid te krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Drivers installeren en in de audiosettings kan je aangeven wat welk kanaal doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:46

TommieW

Numa numa.

Waarom sluit je 'm eigenlijk niet via optisch aan?

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

TommieW schreef op zondag 22 maart 2015 @ 20:24:
Waarom sluit je 'm eigenlijk niet via optisch aan?
Een goede reden om je luidsprekerset analoog aan te sluiten.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/eoSoIbJmSr5YzbEcs5MjKsF7/full.gif
Bij elk luidsprekersysteem wat uit meer dan uit één luidspreker bestaat, kan een kalibratie nuttig zijn en tot (minuscule) verbetering leiden en volume verschillen opheffen.
Luidsprekersystemen die uit 4 of meer luidsprekers bestaan, moeten voor een goede 'soundstage' gekalibreerd worden om de onderlinge afstand in volume en delay te compenseren. Het kalibratieproces in Windows 7 is alleen zinvol en/of bruikbaar, wanneer je de analoge (line-out) uitgangen gebruikt en werkt dus niet met de digitale uitgangen (SP/DIF).

Het beste resultaat wat te verkrijgen is met multimedia luidsprekersets zoals bijvoorbeeld de Logitech Z5500, Z5450 en alle anders luidspreker sets met of zonder decoder. Door gebruik te maken van de 3 jacks, en een kalibratieproces uit te voeren in Windows.
Hiervoor kan je van iemand een Audyssey kalibratie microfoon van iemand lenen, en min of meer de bovenstaande resultaten verwachten uit de animatie hierboven.

Wil je echter een kalibratie meting doen, waarin ook delays aangepast worden. Dan is het misschien wel raadzaam op de Behringer ECM8000 in huis te halen. Hier mee kan het mogelijk zijn om dezelfde functionaliteit van receivers in Windows 7 te verkrijgen.

bron : http://nl.hardware.info/productervaring/4335/onkyo-tx-nr609-productervaring-door-lip <- hier ergens :P

OT : Als je te lui bent, om de handleiding erbij te pakken. Kan je misschien beter een student aan huis nemen.

[ Voor 10% gewijzigd door Lip op 22-03-2015 20:32 ]

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastrbeer
Haha zo dat is nog ff intenser. Ik hoef alleen maar te weten welke plug ik in welke aansluiting moet stoppen haha.
Pagina: 1