Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Werklaptop met SSD

Pagina: 1
Acties:

• rednaz420
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-11 00:47
Hallo,

Graag had ik advies voor een laptop.

Wat ga je met je laptop doen?
Ik ga hem op het werk gebruiken, op de bureau of in de field. Dat kan op een werf zijn, ik wil dus iets dat snel werkt, daarom de SSD.

Budget
€700-800

Voorwaarden
- +14 inch
- SSD,
- Full HD
- azerty en numpad

Ik heb vorig jaar voor mijn baas een Thinkpad E540 gekocht met al deze voorwaarden voldaan, maar die is niet meer beschikbaar, en een vergelijkbare thinkpad is niet te vinden voor die prijs.

Het enige dat ik kan vinden in de pricewatch is deze toshiba:
pricewatch: Toshiba Satellite L50-B-211

Ik ben dan ook aan het twijfelen om gewoon een goede basis te kopen en daar de HDD van te vervangen.

Zijn er dan geen degelijke basislaptops met SSD verkrijgbaar?

Alvast bedankt.

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-11 18:37
Laptops en SSD's blijven een lastige zaak, ondanks dat SSD's tegenwoordig prima betaalbaar zijn moet je er meestal nog een flinke meerprijs voor betalen bij een laptop... het is eigenlijk gewoon goed zoeken, of eigenlijk nog beter gewoon eigen advies aannemen omdat hetveel goedkoper is: gewenste laptop aanschaffen en zelf een SSD plaatsen.

Verwijderd

Lenovo heeft tot morgen spring sales op hun website, dat is 10% korting op de laptops. Misschien daar ff rondkijken. En wat betreft ssd sluit ik me aan bij MicGlou.

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Zoek gewoon een laptop 120€ onder je budget, koop er een SSD bij en monteer die, eventueel een caddy voor de HDD in de dvd-bay dan heb je in eens veel meer opties als nu.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente