Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• TechGuard
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 29-08 15:02
Ik zoek een?
Een PREPAID mobiel, voor internet(wifi), whatsapp en app development.

Wat is je budget?
Ik wil er niet zo veel aan uitgeven, ik zat te denken aan 200 max. (maar dit vind ik al erg veel)

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Android mobiel zonder alle provider crap (ik neem aan dat ik de mobiel hiervoor moet rooten om een clean installation van android erop te zetten?)
Internet browsen.
Experimental app development.

Extra informatie
Ik heb op het moment een HTC Desire C (ben hier niet tevreden mee). De mobiel is erg traag en connecten met pc lukt vaak niet.

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:01
Moto G

• Bob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-11 07:10

Bob

In die klasse is de Moto G nog steeds (en edit: idd) een van de goede keuzes. Heb je zelf nog geen lijstje gemaakt?

Verwijderd

http://www.banggood.com/X...-Smartphone-p-963897.html

Ik ben zelf nogal fan van de software die hierop draait. De telefoon zelf is niet uitzonderlijk, maar verder prima. Heeft ook een betere camera dan de Moto G, en 4g.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2015 17:59 ]

Verwijderd

Wil je een telefoon met of zonder google services?

• TechGuard
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 29-08 15:02
Bob schreef op zondag 22 maart 2015 @ 17:55:
In die klasse is de Moto G nog steeds (en edit: idd) een van de goede keuzes. Heb je zelf nog geen lijstje gemaakt?
Nee ik heb geen lijst kunnen maken, omdat ik totaal niet kan inschatten wat voor kwaliteit een mobiel nu eigenlijk is...

Ik heb wel gemerkt dat je zeker niet op prijs moet kijken, want daar klopt helemaal niks van.

Mijn broertje heeft de Vodafone Smart 4 Turbo, en als ik dat vergelijk met de Moto G .. zie ik alleen maar een klein verschil.

Iets hogere resolutie, 4gb extra opslagcapaciteit, en een camera voor, het heeft zelfs dezelfde processor.. is dat 100 euro extra? Daarom ben ik hier voor advies gekomen, want ik kom er niet meer uit. :
Verwijderd schreef op zondag 22 maart 2015 @ 18:06:
Wil je een telefoon met of zonder google services?
Je bedoel gmail, google maps etc.? Zijn dat niet gewoon apps die ik kan downloaden?

Verwijderd

TechGuard schreef op zondag 22 maart 2015 @ 18:12:

[...]

Je bedoel gmail, google maps etc.? Zijn dat niet gewoon apps die ik kan downloaden?
Dat is inderdaad makkelijk toe te voegen als je ROM dat niet heeft.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
TechGuard schreef op zondag 22 maart 2015 @ 18:12:
[...]

Nee ik heb geen lijst kunnen maken, omdat ik totaal niet kan inschatten wat voor kwaliteit een mobiel nu eigenlijk is...
Dan lees je je even in. Er zijn voldoende reviews te vinden van de meeste toestellen.

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Moto E 4G is voor zinn prijs ook een prima toestel en valt veel ruimer dan de Moto G binnen het budget.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:12
Ik zou een Android One toestel op de kop tikken. Heeft de nieuwste versie (Lollipop), en is goedkoop want gericht op opkomende markten. Als je apps ontwikkeld die het hier goed op doen, doen ze het op de high ends ook goed.
http://www.android.com/one/
Pagina: 1