Nieuw toetsenbord advies nodig

Pagina: 1
Acties:
  • 201 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wooshx
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 05-02 15:24
Hallo,

Ik heb 10 jaar lang met een oud toetsenbord spelletjes gespeeld en al mijn dingen gedaan, maar nu kan ik er niet meer onderuit ik moet een nieuwe. Ik kan wel honderden toetsenborden afgaan maar ik heb simpelweg geen idee wat ik wil. Ik speel over het algemeen veel games, dus ik zoek eigenlijk iets in de richting van een gaming toetsenbord denkik, gewoon bedraad.

Daarnaast heb ik geen zin om 150 euro uit te geven voor een toetsenbord, rond de 70 euro lijkt me ruim voldoende.

Mijn vraag aan jullie; heeft iemand advies of een goede ervaringen met een toetsenbord wat aan te raden is?
Ik heb geen idee of dit hier goed staat, ben hier nieuw, mijn verontschuldiging alvast!

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:16

br00ky

Moderator Harde Waren
Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!) :X. Verplaatsen kan natuurlijk, maar dat heeft eerlijk gezegd weinig zin. We gaan namelijk uit van eigen onderzoek, en dat ontbreekt hier :). Welke tobo's heb je op het oog? Wat zijn de voordelen van de één, wat de van ander? De nadelen? Wil je mechanisch?

"Ik ben op zoek naar een gaming toetsenbord, denk ik" zegt he-le-maal niks. Afijn, open desgewenst een nieuw topic in Componenten Aankoopadvies waar wél alle elementen van een goed aankoopadviestopic inzitten, dan krijg je vast goede opties!

Dit topic is gesloten.