Helemaal dit topic vergeten
Over het algemeen ben ik er zeer positief over.
De bouwkwaliteit is ruim voldoende, zeker voor deze prijsklasse. Als je er druk op zet dan kan het iets kraken maar ook niet overdreven. Beeldkwaliteit vind ik zeer goed te noemen, goeie kijkhoeken alleen de helderheid is aardig laag, dus geen tablet om buiten te gebruiken. Qua accuduur heb ik er niet een hele goeie ervaring mee. Overal lees je wel dat de accuduur zeer goed is voor z'n prijs maar een dag houd ie het niet vol bij mij, ook niet op stand-by (denk zelf een software probleem). Kan zijn dat alleen het exemplaar van mij het heeft maar dat durf ik zo niet te zeggen.
De 2 GB aan ram is ruim voldoende voor alle taken, zeker als je nog een spelletje erop wilt doen: Steam installeren en je kan bijvoorbeeld gewoon Portal spelen, al is het dan niet helemaal op high. Met een OTG (USB class B ) kabel kan je er gewoon USB randapparatuur zonder problemen op aan sluiten, gebruik het zelf meestal voor een XBO controller.
Het geluid via de speakers is zoals je verwacht: niet al te best, maar dat hebben de meest tablets.
Via de 3.5mm aansluiting totaal geen ruis of andere storingen.
UEFI (de "bios") is volledig toegankelijk en er is totaal niets afgeschermd. Je kan zover ik kon zien alle instellingen wijzigen zoals bijvoorbeeld de grens bij welke temperatuur het ding uit moet schakelen. Over de temperatuur gesproken: Onder (hevige) belasting wordt de tablet aardig warm, je zal er je hand niet aan branden maar aangenaam is anders.
Voor de prijs van de tablet kan je er naar mijn mening totaal geen miskoop aan doen. Ben er zelf dan ook heel blij mee ondanks de paar punten die ik ervaar.