Geachte mede-tweakers,
Recent heb ik een nieuwe PC besteld, bestaande uit de volgende onderdelen:
Case: Fractal Design Define R5
Moederbord: MSI-B85-G43
CPU: I5-4690
GPU: GTX-970
HDD: MX100 256GB
RAM: Kingston Hyper X Predator Beast 8GB
Voeding: Cooler Master V550 Semi-Modular
DVD-R: LG GH24NSB0
Hierbij heb ik montage door Azerty laten afhandelen, maar ik heb later los een 1TB HDD besteld, de Western Digital Blue (SATA, 64MB cache). Hier kreeg ik echter alleen de schijf zelf en verder niets om het in te bouwen (kabels e.d.)
Zou een van jullie kunnen vertellen voor welke dingen ik morgen even naar een dichtbijzijnde winkel moet stappen om deze schijf in te kunnen bouwen? Heb ik genoeg aan een SerialATA power adapter kabel voor de voeding + een 7-pens SerialATA kabel voor naar het moederbord?
Recent heb ik een nieuwe PC besteld, bestaande uit de volgende onderdelen:
Case: Fractal Design Define R5
Moederbord: MSI-B85-G43
CPU: I5-4690
GPU: GTX-970
HDD: MX100 256GB
RAM: Kingston Hyper X Predator Beast 8GB
Voeding: Cooler Master V550 Semi-Modular
DVD-R: LG GH24NSB0
Hierbij heb ik montage door Azerty laten afhandelen, maar ik heb later los een 1TB HDD besteld, de Western Digital Blue (SATA, 64MB cache). Hier kreeg ik echter alleen de schijf zelf en verder niets om het in te bouwen (kabels e.d.)
Zou een van jullie kunnen vertellen voor welke dingen ik morgen even naar een dichtbijzijnde winkel moet stappen om deze schijf in te kunnen bouwen? Heb ik genoeg aan een SerialATA power adapter kabel voor de voeding + een 7-pens SerialATA kabel voor naar het moederbord?