Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, livestreamen en bewerken. De games zullen GTA V, CS:GO, World of Warcraft, CoD AW en nog een paar. Bewerken met After Effects (liefst dus ook wat sneller renderen). Voor het streamen zou ik graag soepel willen werken met 2 schermen aan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn absolute max prijs zal rond de 2000 euro liggen. Het liefst natuurlijk met randapparatuur, maar dat lijkt me niet mogelijk
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis en toetsenbord voor in het begin, maar eigenlijk ook aan vervanging toe (want dit is standaard en niet game).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik had zelf dit:
Echter denk ik niet dat ik dan alle randapparatuur kan halen binnen de prijs. En het liefst zou ik zo min mogelijk kwijt zijn haha..
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zolang het maar doet wat het moet doen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Cheap as possible.. Verder dat het een paar jaar doet wat het moet doen. Ik wil dan best na 3 a 4 jaar eens beginnen met upgraden, maar tot die tijd liever niet
Ga je overklokken?
Zal vast wel een duidelijke guide hier ergens staan, dus doe maar ja ^^
Voornamelijk gamen, livestreamen en bewerken. De games zullen GTA V, CS:GO, World of Warcraft, CoD AW en nog een paar. Bewerken met After Effects (liefst dus ook wat sneller renderen). Voor het streamen zou ik graag soepel willen werken met 2 schermen aan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn absolute max prijs zal rond de 2000 euro liggen. Het liefst natuurlijk met randapparatuur, maar dat lijkt me niet mogelijk
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis en toetsenbord voor in het begin, maar eigenlijk ook aan vervanging toe (want dit is standaard en niet game).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik had zelf dit:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-4790K Boxed | € 338,- | € 338,- |
| 1 | Asus Z97-PRO (Wi-Fi ac) | € 179,90 | € 179,90 |
| 1 | MSI GeForce GTX 980 4GB GAMING 4G | € 602,95 | € 602,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST4000DM000, 4TB | € 143,95 | € 143,95 |
| 1 | Thermaltake Chaser MK-I | € 129,49 | € 129,49 |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 25,95 | € 25,95 |
| 1 | Kingston HyperX Beast HX324C11T3K2/16 | € 144,80 | € 144,80 |
| 1 | Corsair RM750 | € 124,95 | € 124,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 108,69 | € 108,69 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.798,68 | |
Echter denk ik niet dat ik dan alle randapparatuur kan halen binnen de prijs. En het liefst zou ik zo min mogelijk kwijt zijn haha..
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zolang het maar doet wat het moet doen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Cheap as possible.. Verder dat het een paar jaar doet wat het moet doen. Ik wil dan best na 3 a 4 jaar eens beginnen met upgraden, maar tot die tijd liever niet
Ga je overklokken?
Zal vast wel een duidelijke guide hier ergens staan, dus doe maar ja ^^