Al zoekende naar tassen voor in de auto (de dealer heeft er 1, maar daar betaal je 189 euro voor alleen omdat er BMW op staat) kwam er steeds één tassenset bovendrijven die "op maat gemaakt is" voor de auto waarin je het vervoert.
Dat vind ik een erg prettig idee, want ik ben niet zo van 1 ah krat, 4 plastic zakken, een onhandige koffermaat en er tussen nog wat losse meuk achterin.
Nu vind ik zelf maar 1 partij die dit aanbiedt, en dat is car-bags.

Zijn er tweakers met ervaringen met die tassen, of zijn er nog andere aanbieders waar ik het bestaan nog niet van weet?
Ik vraag me namelijk af hoe ze kwalitatief zijn. Het is geen samsonite, akkoord, maar je kunt er in het vliegtuig verder ook weinig mee, dus dat beperkt de toepassingsmogelijkheden nogal...
Dat vind ik een erg prettig idee, want ik ben niet zo van 1 ah krat, 4 plastic zakken, een onhandige koffermaat en er tussen nog wat losse meuk achterin.
Nu vind ik zelf maar 1 partij die dit aanbiedt, en dat is car-bags.

Zijn er tweakers met ervaringen met die tassen, of zijn er nog andere aanbieders waar ik het bestaan nog niet van weet?
Ik vraag me namelijk af hoe ze kwalitatief zijn. Het is geen samsonite, akkoord, maar je kunt er in het vliegtuig verder ook weinig mee, dus dat beperkt de toepassingsmogelijkheden nogal...
[ Voor 49% gewijzigd door paQ op 24-03-2015 13:27 ]
Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.