Beste Tweakers,
Nadat ik mijn pc in elkaar heb gezet kom ik tegen een paar problemen aan. ik wou hier een paar vragen over stellen en hopen dat jullie mij kunnen helpen.
Mijn eerste probleem is dat mijn mijn scherm niet kan worden aangesloten op de gpu, ik kan wel via mijn moederbord het scherm aansluiten. Maar zodra ik hem in mijn grafische kaart doe heb ik een zwart scherm.
Het 2e probleem is dat ik mijn drivers van mijn grafische kaart niet kan updaten, als ik met de meegeleverde CD de setup opstart krijg ik de eerst de foutmelding: 'de huidige versie is niet geïnstalleerd AMD CIM pakket'. Als ik dan toch besluit om door te gaan krijg ik de melding: 'kan het pakket niet installeren'. Ik heb even een kopie gemaakt van het logboek bericht.
"Bestaande pakketten
Pakketten voor installatie
AMD Catalyst-installatiebeheer
Eindstatus: Mislukt
Versie van item: 8.0.915.0
Grootte: 20 Mbytes
Andere gedetecteerde apparaten
Foutmeldingen
Installatie toepassing: kan het pakket niet installeren!"
hier is nog even een lijstje met mijn componenten:
Windows 8.1 Pro 64 bit
I5-4460 Boxed
Asrokck b85M Pro4
Gigabyte GV R9290C 4GD
Seasonic G-series 450W
Bedankt voor het lezen,
Nicksels
Nadat ik mijn pc in elkaar heb gezet kom ik tegen een paar problemen aan. ik wou hier een paar vragen over stellen en hopen dat jullie mij kunnen helpen.
Mijn eerste probleem is dat mijn mijn scherm niet kan worden aangesloten op de gpu, ik kan wel via mijn moederbord het scherm aansluiten. Maar zodra ik hem in mijn grafische kaart doe heb ik een zwart scherm.
Het 2e probleem is dat ik mijn drivers van mijn grafische kaart niet kan updaten, als ik met de meegeleverde CD de setup opstart krijg ik de eerst de foutmelding: 'de huidige versie is niet geïnstalleerd AMD CIM pakket'. Als ik dan toch besluit om door te gaan krijg ik de melding: 'kan het pakket niet installeren'. Ik heb even een kopie gemaakt van het logboek bericht.
"Bestaande pakketten
Pakketten voor installatie
AMD Catalyst-installatiebeheer
Eindstatus: Mislukt
Versie van item: 8.0.915.0
Grootte: 20 Mbytes
Andere gedetecteerde apparaten
Foutmeldingen
Installatie toepassing: kan het pakket niet installeren!"
hier is nog even een lijstje met mijn componenten:
Windows 8.1 Pro 64 bit
I5-4460 Boxed