Toon posts:

Game PC, 2560x1440 resolutie, € 1.500

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een hele goede morgen!
Ik zal graag mijn wenslijstje willen delen om jullie mening te horen over de componenten die ik gekozen hebt. Advies over voeding, moederboord of monitor wordt heel erg op prijs gesteld. Andere opmerkingen en suggesties zal ik ook graag willen horen. Ik heb al aardig wat adviezen gelezen van vorige topics, maar heb toch besloten om deze topic te plaatsen, omdat ik de combinatie van pc met randappartuur meteen resolutie van 2560x1440 toch nog twijfels heb of ik het juiste heb gekozen.

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zal graag games willen spelen als Far Cry 4 en Shadow of Mordor op een resolutie van 2560x1440. Ik denk dat de huidige GTX 970 videokaarten geschikt zijn om op deze resolutie met een goede framerate te kunnen spelen en wil dat dan ook graag doen.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zal graag een pc met alle randapparatuur onder de 1500 euro (inclusief verzendkosten) willen bouwen, maar voor goede redenen mag het zeker +-100 euro meer kosten. Voor het in elkaar zetten van de kast ben ik van plan om dit zelf te doen.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Helemaal niks kan ik meenemen. Ik heb altijd gebruik gemaakt van een laptop en de bijbehorende muis moet zeker vervangen worden.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-4590 Boxed€ 192,95€ 192,95
1MSI B85-G41 PC Mate€ 69,90€ 69,90
1MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G€ 378,80€ 378,80
1Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB€ 52,95€ 52,95
1Fractal Design Define R4 Pearl Black - Window€ 99,90€ 99,90
1Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU€ 58,95€ 58,95
1Cooler Master V450 Semi-Modular€ 68,50€ 68,50
1Crucial MX100 128GB€ 63,95€ 63,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 985,90

en als randapparatuur:

#ProductPrijsSubtotaal
1Dell Ultrasharp U2515H Zwart€ 297,95€ 297,95
1Microsoft Windows 8.1 NL Retail€ 97,95€ 97,95
1CM Storm Octane - Gaming Gear Combo€ 36,30€ 36,30
1Samsung SH-224DB Zwart€ 12,79€ 12,79
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 458,98

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor elk merk, die wel aan bepaalde wensen voldoen :P .

Correct me if I am wrong en doe dat aub als het niet waar is:
-Zo denk ik dat de GTX970 van MSI de beste tussenmaat is voor prestatie en geluidsproductie.
-Alleen Dell u2515h een betaalbare 25inch monitor heeft met een resolutie van 2560x1440 .
-Warmte en geluidsproductie bij een Intel processor lager is dan die van AMD.
-De Fractal Design de perfecte keus is voor koeling, anti-stof en geluidsproductie en ook nog eens een window heeft.

Ga je overklokken?
absoluut niet, omdat ik denk dat het ten nadelen komt van de levensduur van de componenten en ik graag een stil systeem wil die lang leeft.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoals ik bij de overklok vraag al suggereer zal ik graag een stille pc willen en op een resolutie van 2560x1440 willen gamen.

Vragen die ik graag beantwoord zal willen
-Is CPU fan te horen of is het verstandig deze meteen te vervangen?(of wachten en later te platsen)
-Is er betere moederboord die jullie mij kunnen adviseren?(max 2 ssd en 2 hdd, geen sli, veel usb 3.0, etc)
-Is de voeding goed genoeg?(Geluidsproductie, efficientcie, misschien zelfs kleur kabels, etc)
-Moet ik nog kabels kopen of zitten die bij de componenten?

Ik sta open voor suggesties ;) !

• [MAUS]
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-03 12:38
Verwijderd schreef op zondag 22 maart 2015 @ 09:03:
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-4590 Boxed€ 192,95€ 192,95
1MSI B85-G41 PC Mate€ 69,90€ 69,90
1MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G€ 378,80€ 378,80
1Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB€ 52,95€ 52,95
1Fractal Design Define R4 Pearl Black - Window€ 99,90€ 99,90
1Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU€ 58,95€ 58,95
1Cooler Master V450 Semi-Modular€ 68,50€ 68,50
1Crucial MX100 128GB€ 63,95€ 63,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 985,90

en als randapparatuur:

#ProductPrijsSubtotaal
1Dell Ultrasharp U2515H Zwart€ 297,95€ 297,95
1Microsoft Windows 8.1 NL Retail€ 97,95€ 97,95
1CM Storm Octane - Gaming Gear Combo€ 36,30€ 36,30
1Samsung SH-224DB Zwart€ 12,79€ 12,79
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 458,98

-Is CPU fan te horen of is het verstandig deze meteen te vervangen?(of wachten en later te platsen)
-Is er betere moederboord die jullie mij kunnen adviseren?(max 2 ssd en 2 hdd, geen sli, veel usb 3.0, etc)
-Is de voeding goed genoeg?(Geluidsproductie, efficientcie, misschien zelfs kleur kabels, etc)

Ik sta open voor suggesties ;) !
Mooi openingspost, ik wilde hierbij even mijn 'mening' geven over jouw build.
- CPU fan zou ik direct vervangen, weet niet hoe de intel CPU fans tegenwoordig klinken (heb de mijne op mijn i5 nooit gebruikt), maar over het algemeen zijn boxed coolers niet de beste en absoluut niet de stilste. Daarnaast vind ik zelf een CPU koeler installeren het makkelijkst met het moederbord uit de kast. Dus je doet het waarschijnlijk het makelijkste als je het direct doet. Het temperatuurverschil zal ook flink zijn t.o.v. de standaard koeler, wat weer ten goede komt aan je processor. En afhankelijk van jouw voorkeur voor lucht- of waterkoeling hoeft een goede CPU koeler (bijv. een scythe mugen) niet duur te zijn.
- Het moederbord wat je hebt genomen wordt ook in de maandelijkse BBG genoemd. Het is ruim voldoende voor de componenten die jij er op wilt gaan zetten en als er de voor jou benodigde aansluitingen op zitten zou ik hier niet te lang aan twijfelen ;)
- Ik heb zelf niet heel veel verstand van voedingen, durf dus ook niks te zeggen over het door jou genoemde exemplaar. Wel weet ik dat de voedingen van be quiet! en Seasonic over het algemeen wel goed aangeschreven staan, ik zou voor het geld (EUR 70) dan ook eerder gaan voor een voeding van één van deze merken. In de BBG wordt deze geloof ik aangeraden. Je zou ook kunnen kijken naar:
pricewatch: be quiet! Pure Power L8 530W CM
of
pricewatch: Seasonic M12II Evo 520W
De laatste 2 zijn iets goedkoper en 80plus bronze ipv 80plus gold, maar beiden goede voedingen.
- Kabels zitten over het algemeen voldoende inbegrepen bij de componenten.

De Dell U2515H is trouwens echt een aanrader ;)

[ Voor 13% gewijzigd door [MAUS] op 22-03-2015 09:27 ]

• monoking
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-03 09:29
Op zo'n resolutie is het zeer af te raden om voor de GTX 970 te gaan. Je vram zal waarschinlijk niet genoeg zijn met zijn afgekaapte 3.5GB vram op zo'n resolutie wat laatst nog een grote ophef nog over was. Je gaat dan erg veel vervelende haperingen ervaren.
Bron: http://www.guru3d.com/new...970-vram-stress-test.html

Mischien is het verstandiger om voor de GTX 980 te gaan wat wel volledige 4GB vram heeft of mischien is de radeon 290X met 8GB vram nog wel is beter voor dat resolutie.

• [MAUS]
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-03 12:38
monoking schreef op zondag 22 maart 2015 @ 09:40:
Op zo'n resolutie is het zeer af te raden om voor de GTX 970 te gaan. Je vram zal waarschinlijk niet genoeg zijn met zijn afgekaapte 3.5GB vram op zo'n resolutie wat laatst nog een grote ophef nog over was. Je gaat dan erg veel vervelende haperingen ervaren.

Mischien is het verstandiger om voor de GTX 980 te gaan wat wel volledige 4GB vram heeft of mischien is de radeon 290X met 8GB vram nog wel is beter voor dat resolutie.
Ik denk zelf dat bovenstaande wel mee zal vallen, kijk bijvoorbeeld naar deze review. Daar zie je dat de GTX970 voldoende is voor de resolutie en dat de GTX980 (die al gauw bijna 200 euro duurder is) het prijsverschil niet waar maakt op deze resolutie.

Een R9 290X zou ook een optie inderdaad zijn (NIET met reference koeler uiteraard). Alleen uit diezelfde review blijkt ook dat een R9 290X niet veel beter is t.o.v. een GTX970.

Ik denk dus dat TS een prima keuze heeft gemaakt met zijn GTX970

• monoking
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-03 09:29
Het gaat niet zo zeer om de prestatie van de GTX 970, daar is niks mis mee. Maar de grote probleem is dat de VRAM helemaal volledig gebruikt zal worden en gaat overschakelen naar de langzame 512MB geheugen.
De probleem zal niet zo groot en merkbaar zijn op 1080P maar TS wilt op 2560x1440 spelen dus daar gaat hij hoogst waarschijnlijk last van krijgen van vervelende haperingen.

• Randleman
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-03 08:37
monoking schreef op zondag 22 maart 2015 @ 09:40:

In de bron die je zelf aangeeft staat juist dat er geen echt bewijs is omtrent de "vele haperingen" die jij aangeeft. Heb je het hele artikel wel gelezen?

"I again stick to my initial findings here, there's no significant evidence that once you graphics memory runs out and starts using the 512MB (or not at all) that you can see massive and weird behavior. "

Verwijderd

Topicstarter
MvdPM schreef op zondag 22 maart 2015 @ 09:26:
Je zou ook kunnen kijken naar:
pricewatch: be quiet! Pure Power L8 530W CM
of
pricewatch: Seasonic M12II Evo 520W
De laatste 2 zijn iets goedkoper en 80plus bronze ipv 80plus gold, maar beiden goede voedingen.
- Kabels zitten over het algemeen voldoende inbegrepen bij de componenten.
Ten eerste bedankt voor jullie reacties,
Ik zie dat beide voedingen volledig modulair zijn, dit kan in ieder geval handig zijn voor het inbouwen. Goede aanrader, alleen het verschil ligt dus nu in merk en certificaat. Merk maakt me niet uit en een verschil in certificaat zal schelen op me electriciteitsrekeing, maar wat ik zelf belangrijk vind is de geluidsproductie. Bij de Be Quiet staat de geluidsterkte op 23,8dB is dit ''stil'' genoeg? In ieder geval een goede suggestie MvdPM bedankt

De link van monoking heb ik ook zojuist gelezen en had ook gehoord van de laatste 512MB van de GTX 970.
The ones that do pass 3.5 GB mostly are poor console ports or situations where you game in Ultra HD or DSR Ultra HD rendering.
Ik denk dat de GTX970 genoeg is om goed tot uitstekend te gamen op 2560x1440, maar toch bedankt voor het aanwijzen monoking .

• Randleman
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-03 08:37
De gtx 970 is inderdaad prima geschikt :)

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18-03 13:44

Dutchredgaming

ICT Beheerder

AMD R9 290(x) is beter voor resolutie boven 1080P

Review QNAP TS-230 NAS

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Dutchredgaming schreef op zondag 22 maart 2015 @ 11:17:
AMD R9 290(x) is beter voor resolutie boven 1080P
Kun je dit daadwerkelijk onderbouwen?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18-03 13:44

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Jeroenneman schreef op zondag 22 maart 2015 @ 11:22:
[...]

Kun je dit daadwerkelijk onderbouwen?
Kijk deze video maar

[ Voor 7% gewijzigd door Dutchredgaming op 22-03-2015 11:26 ]

Review QNAP TS-230 NAS

Verwijderd

Topicstarter
Beste topic readers, hoewel ik het waardeer over hoe jullie nadenken voor de keus van welke videokaart ik moet nemen om op 2560x1440 te gamen, zal ik het liefst de discussie bij de overige componenten willen voeren. De keus van MSI GTX 970 staat zo goed als vast ;) Vriendelijk bedankt!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2015 11:46 ]

• .ScorpionSquad
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-03 14:01

.ScorpionSquad

Nickname van een 14-jarige

Waarom staat dat vast? Ik zou voor de ASUS versie gaan, maar voor 1440p is een R9 290X wel leuker als je alles voluit wil zetten. Hangt een beetje van de game af, maar meestal is met alles op maximaal de R9 290X sneller.

'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus | 'Il faut cultiver son jardin' - Voltaire

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-03 10:21
Verwijderd schreef op zondag 22 maart 2015 @ 09:03:

Correct me if I am wrong en doe dat aub als het niet waar is:
-Zo denk ik dat de GTX970 van MSI de beste tussenmaat is voor prestatie en geluidsproductie.
Heb zelf er ook een van MSI en heb/had wel merkbare coilwhine bij sommige intro's van games (bijvoorbeeld "nVidia the way it's ment to be played"-reclames). Dan hoor je een hoge toon tijdens deze intro's, al moet ik wel zeggen dat ik me de laatste tijd niks meer herinner van coilwhine dus òf de kaart is 'ingesleten' (als dat al kan) òf ik ben er aan gewend geraakt. Anderzijds is het geen probleem omdat het alleen voorkomt bij hoge fps tijdens die intro's bijvoorbeeld, ingame geen coilwhine. Wel zou ik nu kiezen voor een zelfde kaart van Asus als ik opnieuw een GTX970 zou kopen. Zelf kijk ik nu uit naar de nieuwe AMD series (380/380x) en zou ook nu nog zo kiezen voor een 290x.
-Alleen Dell u2515h een betaalbare 25inch monitor heeft met een resolutie van 2560x1440 .
Waarom persé een 25" en niet een 27", en voor zover ik weet inderdaad is Dell de enige op dit moment.
-Warmte en geluidsproductie bij een Intel processor lager is dan die van AMD.
Eens.
-De Fractal Design de perfecte keus is voor koeling, anti-stof en geluidsproductie en ook nog eens een window heeft.
Net ogende kasten, alleen wel plastic volgens mij maar daar is uiteraard de prijs naar. Niks mis mee en veel gebruikte kasten.

De stock Intel koeler zou ik zelf vervangen, ik zelf heb een pricewatch: Scythe Mugen 4 PCGH Edition geplaatst en ben er tevreden mee. Monteren kan makkelijker en de fanclips zijn ronduit klote maar voor die prijs mag je niet klagen. En vanzelfsprekend stil te noemen, voor echte high-end zou ik nu kiezen voor een pricewatch: Thermalright Archon SB-E X2 alleen past deze niet in jouw kast vrees ik (hoogte).

Voeding zit alles bij, moederbord zitten wel twee SATA-kabels bij (al zijn het niet de mooiste) dus voor je DVD-brander zul je nog een SATA-kabel moeten hebben naast de twee die je gebruikt voor SSD en HDD. Plus je hebt nog een display kabel nodig, althans die heb ik gehaald (mijn Dell kwam zonder kabels). Bij die van jou zit er wel een DP-kabel bij maar dat is van mini naar gewoon zo te lezen, geen idee of dit dan weer 1.2 compatible is?
Heb wat vragen van je lijstje beantwoord, wel zou ik kijken naar een grotere SSD als je echt wat games erop kwijt wilt. Verder een mooi systeem!

Specs

Verwijderd

Topicstarter
.ScorpionSquad schreef op zondag 22 maart 2015 @ 12:01:
Waarom staat dat vast? Ik zou voor de ASUS versie gaan, maar voor 1440p is een R9 290X wel leuker als je alles voluit wil zetten. Hangt een beetje van de game af, maar meestal is met alles op maximaal de R9 290X sneller.
Beste .ScorpionSquad, sorry van het niet noemen van me bronnen |:( . De keus van de GTX 970 boven de R9 290X had ik gebaseerd op de volgende bronnen:
Deze bronnen vertellen mij dat energie verbruik van de GTX 970 aanzienlijk lager is en dat mij beter presteert. Echter waarom het een MSI ''moet'' zijn en geen Asus is terecht opgemerkt.

De nieuwe series van AMD(380/380x) is, zoals Freaky Maus suggereert ook interessant, maar dan ligt bij mij de vraag wil ik nog zolang wachten:
De wereld van GPU verandert snel en je wilt niet iets kopen wat over 2 jaar niet meer voldoet. Misschien zouden jullie de volgende vraag misschien kunnen beantwoorden: Denken jullie dat je met een Asus GTX 970 op een resolutie van 2560x1440 met de spellen van dit moment op goed/ultra kan spelen?

• .ScorpionSquad
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-03 14:01

.ScorpionSquad

Nickname van een 14-jarige

Ik heb zelf een ASUS GTX970 en gebruik hem ook op 1440p, en hij is eigenlijk niet snel genoeg voor alles op Ultra. Hoog lukt meestal wel, maar AA is en blijft een probleem. Het gedrag van de kaart wat ik waarneem op die instellingen is het gedrag van een te beperkte geheigenbandbreedte, namelijk een relatief constante stroom van stutters en lage fps.

Met een R9 290X vermijd je die problemen wat langer, omdat die kaart nou eenmaal een sloot meer bandbreedte heeft. Zou bijvoorbeeld kunnen zorgen dat 4x AA speelbaar is ipv 2x of dat de textures net een stapje hoger kunnen.

'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus | 'Il faut cultiver son jardin' - Voltaire

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-03 10:21
Verwijderd schreef op zondag 22 maart 2015 @ 12:30:
De wereld van GPU verandert snel en je wilt niet iets kopen wat over 2 jaar niet meer voldoet. Misschien zouden jullie de volgende vraag misschien kunnen beantwoorden: Denken jullie dat je met een Asus GTX 970 op een resolutie van 2560x1440 met de spellen van dit moment op goed/ultra kan spelen?
De link die Dutchredgaming poste laat een goed beeld zien hoe goed welke game zal lopen, in het kort zul je bijna altijd wel 30+ fps halen in welke game dan ook behalve uitzonderingen zoals de zware titels en/of zware settings (als in 4xTXAA bijvoorbeeld). De oudere games lopen al snel richting de 60 fps zonder enig probleem.

Om een voorbeeld te geven, Far Cry 4 loopt hier vrij soepel op 1440p met een fps van tussen de 30-60 grofweg (gemiddeld gok ik zo'n begin 40). Dit is met alle toeters en bellen aan behalve nVidia trees, nVidia shadows en TXAA (wel met SMAA). Die nVidia meuk geeft geen beter beeld maar de performance kakt enorm in, TXAA is mooi maar 2xTXAA heeft dezelfde performance-impact als 4xMSAA terwijl SMAA beter oogt en minder kracht vraagt. Met 4xTXAA ziet het er wel iets mooier uit maar haal ik een fps van 20-40 wat in mijn beleving niet onspeelbaar is maar wel storend op den duur.

Ik speel veel RPG en wat shooters, maar geen BF4 online. Wil je dus echt een soepele framerate (60+) in elke game op 1440p zul je toch naar CF/SLI moeten. Want de zware games (Metro, FC4, BF4, Crysis 3, etc.) vragen gewoon meer dan een enkele GTX970 om rond die 60 fps uit te komen.
Het verhaal van monoking kan ik niet beamen, heb totaal geen last van die 3,5GB of beperkte geheugenbandbreedte. Ben dan ook niet iemand die echt een '60+ fps-eis' stelt of gauw stottering merkt, maar mijn GTX970 vind ik genoeg voor 1440p.

Wel ben ik het eens met .ScorpionSquad dat ik toch een lichte bijsmaak heb vanwege dat geheugengezeik, en ik dus nu eerder geneigd ben een 290X te kiezen over een GTX970. Maar nog is het dan stuivertje wisselen en de GTX970 is toch een stuk zuiniger/stiller/koeler dan een 290X. Hopelijk zet AMD dan hun trend ook door en hebben ze met de 380/380X een iets stillere/zuinigere/koelere kaart te pakken maar wel eentje die goed presteert op hogere resoluties. Ik ben dan ook 'psyched' vanwege dat HBM geheugen en heb hoge verwachtingen omdat nVidia nu lijkt in te zetten op meer/hoger is beter. Maar zoals je zelf al zegt, wil je nog wachten.. ik denk het niet. Die prijzen van AMD zullen niet mis zijn als ze echt een goeie kaart neer weten te zetten, en nu is voor mij om het even: een GTX970 of 290X. Voor allebei valt wat te zeggen, prestaties licht voordeel 290X als je het mij vraagt maar techniek (zuinig) voor de GTX970. De GTX980 vind ik het overwegen niet waard.

Als je wilt mag je hier wat gamen, kijken wat je zelf ervan vindt.

Specs

Verwijderd

Topicstarter
Misschien een goede suggesties aangezien de behuizing een Fractal Design Define R4 is die behoorlijk geluid tegen houdt?
#ProductPrijsSubtotaal
1MSI Radeon R9 290X GAMING 8G€ 402,95€ 402,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 402,95

Als ik het goed begrijp heeft deze videokaart een bredere geheugen busbreedte tov van een GTX970 of is de 8GB overdreven?

[ Voor 126% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2015 13:29 ]

• DanielWillems
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 06-06-2024
Verwijderd schreef op zondag 22 maart 2015 @ 13:25:
Misschien een goede suggesties aangezien de behuizing een Fractal Design Define R4 is die behoorlijk geluid tegen houdt?
#ProductPrijsSubtotaal
1MSI Radeon R9 290X GAMING 8G€ 402,95€ 402,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 402,95

Als ik het goed begrijp heeft deze videokaart een bredere geheugen busbreedte tov van een GTX970 of is de 8GB overdreven?
Momenteel heb je nog niks aan 8GB. 4GB is zeker genoeg, alleen als je op 4k gaat gamen of meerdere 1440p monitoren gaat dan kan het toch voor een probleem zorgen maar aangezien je op een 1440p monitor gaat gamen heb je genoeg aan de 4gb variant van de kaart, sowieso ga je niet met iets van 8x AA runnen ofz, 2x of 4x AA is genoeg voor 1440p en dan kom je gwn thuis met 4GB. En waarom niet de R5? Die is beter voor cablemanagment en volgens mij ook stiller, ik zal even gaan zoeken of dat ook echt zo is en er zit niet zo veel prijs verschil tussen. Maar de R4/R5 zal idd redelijk wat geluid tegen houden maar ga niet met een silencio daar is de airflow niet echt heel goed en dan met een kaart die snel warm wordt is dat geen goede mix.

[ Voor 9% gewijzigd door DanielWillems op 22-03-2015 14:42 ]

Pagina: 1