Graag jullie hulp om mijn oude systeem weer enigszins bruikbaar te maken. Mocht het een kansloze missie zijn hoor ik graag wat jullie advies is, 2e hands systeem via v&a kan bv een optie zijn.
Ik zoek een?
Minstens een nieuwe(re) videokaart om mijn huidige systeem (ziek maar hopelijk niet dood paard uit 2008) klaar te maken voor Assetto Corsa. http://www.assettocorsa.net/hw-sw-requirements/
Wat is je budget?
Het liefst zo min mogelijk, heb de komende maanden wat meer vrije tijd om weer 's te gamen, de kans is groot dat de pc na deze periode weer stof gaat happen, 2e hands is daarom geen probleem. Budget bij upgraden zo'n 150,-, indien er niets meer te redden valt meer.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Zoals gezegd het liefst zo goedkoop mogelijk, indien niet mogelijk zijn alternatieven welkom.
Een SSD zal er waarschijnlijk nog bijkomen (los van het budget).
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.
Ik zoek een?
Minstens een nieuwe(re) videokaart om mijn huidige systeem (ziek maar hopelijk niet dood paard uit 2008) klaar te maken voor Assetto Corsa. http://www.assettocorsa.net/hw-sw-requirements/
Wat is je budget?
Het liefst zo min mogelijk, heb de komende maanden wat meer vrije tijd om weer 's te gamen, de kans is groot dat de pc na deze periode weer stof gaat happen, 2e hands is daarom geen probleem. Budget bij upgraden zo'n 150,-, indien er niets meer te redden valt meer.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Zoals gezegd het liefst zo goedkoop mogelijk, indien niet mogelijk zijn alternatieven welkom.
Een SSD zal er waarschijnlijk nog bijkomen (los van het budget).
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core 2 Quad Q6600 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Gigabyte GA-EP35-DS3 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Club3D HD 4870 512MB GDDR5 Overclocked Edition | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Antec Performance One P182 Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | OCZ Reaper HPC DDR2 PC2-6400 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Nexus NX-4090 | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 0,- | |