Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjettepetJR.
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-07 22:57
Hallo beste Tweakers,
ik ben op zoek naar een nieuwe paar oortjes en wil jullie mening.

Ik zoek een?
een nieuw paar oortjes, ik wil graag in-ear met een redelijke afsluiting(misschien een paar waar ook andere rubbertjes op gebruikt kunnen worden, waardoor ik kan kiezen tussen een goede seal of achtergrond geluid).

Wat is je budget?
niet meer dan €40,-

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
vooral voor film/geluid luisteren voor school, ook luister ik de laatste tijd wat meer muziek, ik houd vooral van een 'vol' geluid. gamen heb ik nog nooit geprobeerd met oortjes, maar misschien vind ik het wel fijn.

Wat heb je zelf al gevonden?
de CM Storm Resonar is een optie, verder heb ik geen voorkeuren qua merken of functies, zelfs een paar van Deal Extreme is misschien wel goed.
op MassDrop komen redelijk vaak goede oortjes, maar de dollar koers is op het moment te slecht. :(

Welke vragen heb je hier nog over?
op het moment geen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:54

Mavamaarten

Omdat het kan!

Da's een makkelijke: Xiaomi Pistons! Geluid is echt fenomenaal voor het geld, en ze zien er nog eens goed uit ook. Ik heb zelf Nocs NS400's (kostten me een jaartje geleden €70) en die zijn gewoon goed te noemen. De Xiaomi Pistons klinken net iets minder bassy, maar wel veel opener en gewoon erg goed. Voor €40 ga je echt niks beters vinden. Dus da's gelijk €25 bespaard :)

http://www.ibuygou.com/p-...d-version-brown-5708.html

Let wel dat je ze koopt op een plaats waar je zeker bent dat ze echt zijn, er zijn wel wat fakes in de omloop. Ibuygou heeft wat dat betreft een erg goeie reputatie. Op ebay en aliexpress e.d. moet je ze niet halen.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjettepetJR.
ik had deze al zien staan in de pricewatch, maar er stond geen prijs bij, bedankt dat je mij even een linkje hebt gestuurd, ik denk dat ik dan voor een paar van de Xiaomi Pistons ga.
dit is wel een erg kort topic. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squixx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-09 10:33
haha, precies t antwoord wat ik wou geven.

Tegenwoordig ook mooi in t wit, staat een ander logo op maar zijn intern 100% t zelfde :)

android since G1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjettepetJR.
coredalae schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 22:39:
haha, precies t antwoord wat ik wou geven.

Tegenwoordig ook mooi in t wit, staat een ander logo op maar zijn intern 100% t zelfde :)
ik denk dat ik voor de brons/bruine ga, deze vind er heel premium uit zien.
dankjewel, ga ze nu bestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 08:29
Ik heb de Xiaomi Pistons V2 en de Sony MDR-EX50LP.
De Xiaomi was 17 euro en de Sony 12 euro.

Qua geluidskwaliteit zijn ze beide gelijk al heeft de Xiaomi net wat een vollere bas, maar soms heb ik het gevoel dat het wel overdreven is.
Qua looks ziet de Xiaomi er dan wel wat beter uit en heeft wel een opbergdoosje maar maakt wel akelige kabelhoeken.
Als je de oortjes dringend nodig hebt zou ik voor de Sony gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:05

FeaR

In GoT we trust

AUD > MAA

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vattick
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 17-01-2024
sjettepetJR. schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 22:18:

Wat heb je zelf al gevonden?
de CM Storm Resonar is een optie,
Mocht je nog niks gehaald hebben, Ik heb zelf ook de Resonars en ik ben er enorm blij mee. Ik had voorheen de Hammerheads van Razer en hoewel ik daar zeker niet ontevreden over was is die qua prijs toch echt een stuk duurder. Met de resonar heb ik en goed geluid, en een fijne inline control/mic waardoor ik ook gewoon kan bellen tijdens het rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjettepetJR.
Ik heb inmiddels mijn pistons binnen, ben er tevreden over, soms zijn de randen een beetje scherp, maar voor de prijs zijn ze fantastisch, het voelt erg premium.
Heeft wel een paar weken geduurd voor ze binnen zijn.

Zijn er misschien andere rubbertjes voor de pistons, die in je gehoorgang gaan.

[ Voor 16% gewijzigd door sjettepetJR. op 10-04-2015 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou ook gaan voor Xiaomi pistons.
Die bieden bang4buck. 2 of 3x zo dure headphones zullen nauwelijks beter zijn.
Pagina: 1