Toon posts:

Amd game pc zelf bouwen

Pagina: 1
Acties:
  • 216 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga dus voor het eerst een game pc bouwen :P
ik heb een lijstje met componenten klaar. ik ben hier om te vragen wat ik met mijn koeling moet. In het begin ben ik NOG niet van plan om te overclocken maar over 1/2 jaar wel.
Mijn budget is ongeveer tot 850 euro. is het trouwens ook verstandig om de standaard processor koeler te gebruiken of om een duurdere en betere aan te schaffen
alvast bedankt 8)7

mijn tot nu toe gekozen componenten:

Videokaart: AMD Radeon R9 290
Processor: AMD FX-8320
Moederbord: MSI 970 Gaming
Voedingsblok: Coolermaster g750w
Behuizing: Coolermaster k380
Ram: 8gb kingston
Koeling: Advies graag

• dimako_
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-02 21:56

dimako_

Vogel

Allereerst stop je onderdelen in een mooi lijstje, Handleiding Pricewatch dan is er beter overzicht.

Daarnaast kan je een lichtere voeding nemen, eerder rond de 550 watt.

bijv: pricewatch: Seasonic S12II-Bronze 520W

Verwijderd

Probeer voor €850,- eens een gamesysteem met een Intel i5 icm een R9 290 bij elkaar te zoeken. Daar ga je meer gameplezier aan beleven.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Je post hoort in Desktop Aankoopadvies thuis.

Daar krijg je, net als hier een aantal vragen voorgeschoteld, die je om onduidelijke reden hebt weggehaald. Deze vragen zijn echter essentieel voor het geven van goed advies. Aangezien dat nu onmogelijk is geworden sluit ik je topic.

Ook verwachten we een makkelijk leesbaar lijstje met de Handleiding Pricewatch, dan weet iedereen precies over welke onderdelen je het hebt. Tevens wordt automatisch de totaalprijs berekend en kan je achteraf heel makkelijk de goedkoopste (combinatie van) winkel(s) berekenen. Dus geen copy-paste van een andere site :).

Het staat je uiteraard vrij een nieuw topic te openen. Laat hierbij wel de vragen staan en beantwoord ze punt voor punt.

Succes!

Dit topic is gesloten.