Verwijderd

Topicstarter
Hallo allen!

Ik heb sinds een paar dagen Chroomcast.
Dit wil ik gebruiken om met mijn smartphone [samsung galaxy S4 mini] films te kunnen bekijken op mijn tv.
Chroomcast geinstalleerd volgens de manier hoe het moet. Nu krijgt het wel verbinding, maar op het moment dat ik wil gaan casten, oftewel het beeld dat ik op mijn telefoon zie op mijn tv te zien krijg dan loopt het beeld vast en staat er op mijn telefoon chroomcasting in beeindigd.

Kent iemand dit probleem? Heb het ding al terug gezet naar fabrieksinstellingen maar opnieuw het probleem.

Het lijkt er wel op als ik mijn telefoon bij de chroomcast plaats dan kan ik een paar x sliden wat dan te zien is op mijn TV, voordat tie weer zegt: Chroom casting in beeindigd.

Hoop dat jullie mij kunnen helpen. Snap er niks van :(

Gr.

Martin

• Dutch Lion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-01 14:36
Al met een ander device getest?

"it's better to live one day as a lion, than a hundred years as a lamb."

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:25

SkyStreaker

Move on up!

WiFi op je mobiel kan in de slaapstand komen wanneer die bijv. niet gebruikt wordt (of wanneer je de telefoon niet gebruikt).

Ga in de settings van je telefoon bij de wifi-settings, naar "geavanceerd" en probeer iets te vinden in de trant van "wifi in slaapmodus aan houden/ blijven behouden" - ken helaas de S4 niet uit mijn hoofd.

Durf te wedden dat dat het is.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05:13

F.West98

Alweer 17 jaar hier

Krijg je die melding op je telefoon of op je televisie?
Als het op je telefoon is crasht de Chromecast-app en zou je het probleem op je telefoon moeten zoeken, als het op de TV is zou het ook nog aan de verbinding kunnen liggen.
@SkyStreaker aangezien het beeld wel aan is en TS zelfs dingen doet lijkt het mij niet aan de slaapstand te liggen.... Kan wel, als de melding inderdaad op de TV verschijnt.

2x ViewSonic VP-27885K | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:25

SkyStreaker

Move on up!

@ F.West: ik neem dan ook die aanname dat het op de TV verschijnt, als ik de context van zijn verhaal tracht te volgen.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05:13

F.West98

Alweer 17 jaar hier

SkyStreaker schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 22:49:
@ F.West: ik neem dan ook die aanname dat het op de TV verschijnt, als ik de context van zijn verhaal tracht te volgen.
... en staat er op mijn telefoon chroomcasting in beeindigd.
[..]
Nee dus.
Ik zou het dan toch zoeken op je telefoon. Is de app niet te zwaar voor je telefoon? Ligt het misschien aan de app? (klik als het weer gebeurt op 'rapport verzenden' en dan 'voorbeeld' en dan helemaal onderaan op 'stacktrace' en post die hier, dan kan ik kijken)

2x ViewSonic VP-27885K | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-01 01:49

Sprite_tm

Semi-Chinees

Dat is niet echt een EL-ding. Schopje naar MSH.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Pagina: 1